Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 6225
Hva gjør dere da? Bruker dere brunt eller hvitt? Og hvilken metode syns dere er har den beste virkninga?
Sitat av KushKushKush Vis innlegg
Ikke hør på Daffiestlime. Kjør på! Heroin er ikke ille, det er hasj som tar liv.
Vis hele sitatet...
Du har missforstått. Ingen rusmidler tar liv. Iallefall ikke hasj eller heroin.
De vokser jo naturlig opp av bakken og er av guds skaperverk! <3

...On-topic: Hvorfor vil prøve ut heroin trådstarter?
Hvis du absolutt må, så prøv brun heroin og røyk det.
Ikke stikk deg i armen iallefall.
Sist endret av Bombasa; 13. november 2012 kl. 23:55.
Hei! Jeg vil anbefale deg å røyke det på folie, eventuelt kan du sniffe det, men røyking er å foretrekke!
Røyking er veldig mye tryggere da du eliminerer mange av farene som injisering av ren gateheroin kan medføre, herav infeksjoner, indre blødninger, sykdommer osv. I tillegg minsker det risikoen for overdose betraktelig!

Bruk hodet, du har bare en kropp, ta vare på den!
*insert tittel her*
Sitat av KushKushKush Vis innlegg
Ikke hør på Daffiestlime. Kjør på! Heroin er ikke ille, det er hasj som tar liv.
Vis hele sitatet...
Snakker du da om hasjsprøytenarkotikahelvete?

Fra tull til alvor.

Tror ikke du vil nyte godt av å begynne med heroin. kjenner fler som har gått til grunne i heroin suget. Han brukte 10 år på å bli kvitt suget.
Trådstarter
3 0
Jeg har aldri tenkt å bruke sprøyte. Men trenkte noen tips til hvordan man gjør det. Har aldri røyka heroin før, men har skjønt at det er brunt som hjelder.
Brukt andre ting, ja. Men man er jo alltid på leit etter noe nytt, ikke sant?
Roer det ned nervene noe? kan det sammenlignes med hasj på noen som helst måte?
Hvordan tilbereder dere det?

Jeg snakker ikke om å være langt ned i gørra (med det mener jeg alle mulige måter å være i gørra på)
Det er snakk om bare å ha det litt behagelig/gøy
Er det flere som er enige med meg med det her?
Sitat av livstiv Vis innlegg
Brukt andre ting, ja. Men man er jo alltid på leit etter noe nytt, ikke sant?
Roer det ned nervene noe? kan det sammenlignes med hasj på noen som helst måte?
Hvordan tilbereder dere det?
Vis hele sitatet...
Ikke for å være en idiot eller noe, men om du ikke vet om det kan sammenlignes med hasj eller ikke, så er vel ikke ditt neste steg heroin...

Du kan jo prøve å oppgradere den Mocca-snusen din til general løs, før du tenker på heroin.
Sitat av livstiv Vis innlegg
Det er snakk om bare å ha det litt behagelig/gøy
Vis hele sitatet...
Da røyker du deg en feit en og ser på monthy pyton mens du momser sjokolade som om morgendagen aldri skulle komme.
Du røyker ikke heroin for å ha det gøy..

Sitat av livstiv Vis innlegg
Er det flere som er enige med meg med det her?
Vis hele sitatet...
Det tror jeg ikke er mange du.
Sitat av livstiv Vis innlegg
Jeg har aldri tenkt å bruke sprøyte. Men trenkte noen tips til hvordan man gjør det. Har aldri røyka heroin før, men har skjønt at det er brunt som hjelder.
Brukt andre ting, ja. Men man er jo alltid på leit etter noe nytt, ikke sant?
Roer det ned nervene noe? kan det sammenlignes med hasj på noen som helst måte?
Hvordan tilbereder dere det?

Jeg snakker ikke om å være langt ned i gørra (med det mener jeg alle mulige måter å være i gørra på)
Det er snakk om bare å ha det litt behagelig/gøy
Er det flere som er enige med meg med det her?
Vis hele sitatet...
ikke enig med deg. hvordan kan man ha det behaglig/gøy med heroin?

ta deg heller en joint, mye safere
Sitat av Bombasa Vis innlegg
De vokser jo naturlig opp av bakken og er av guds skaperverk! <3
Vis hele sitatet...
Håper du tuller?
Selv om diverse rusmidler vokser opp av bakken, og er helt naturlige gjør dem ikke noe bedre av den grunn?
Sitat av Lapskaus Vis innlegg
Håper du tuller?
Selv om diverse rusmidler vokser opp av bakken, og er helt naturlige gjør dem ikke noe bedre av den grunn?
Vis hele sitatet...
Nei jøss. Var 100% seriøs der!

(Hvis ikke sarkasmedetektoren din piper nå, så ville jeg ha sendt den inn til reperasjon)
Hvorfor (midlertidig) oppegående folk vil kose seg med heroin er noe jeg aldri kommer til å fatte...

Men ja hvis du absolutt skal.. Røyk det.
Sitat av santaclauskuk Vis innlegg
ikke enig med deg. hvordan kan man ha det behaglig/gøy med heroin?
Vis hele sitatet...
Pga. stoffets veldokumenterte og faktiske farmakologiske egenskaper?
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Nei jøss. Var 100% seriøs der!

(Hvis ikke sarkasmedetektoren din piper nå, så ville jeg ha sendt den inn til reperasjon)
Vis hele sitatet...
Kan godt quote deg<3

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Jeg hater virkelig internettironi.
Vis hele sitatet...
Sitat av livstiv Vis innlegg
Jeg snakker ikke om å være langt ned i gørra (med det mener jeg alle mulige måter å være i gørra på)
Vis hele sitatet...
Det har sikkert ingen tenkt før deg,lytt til hva folket sier her er du grei.
Heroin er nok ikke dit du vil gå nå
Sitat av frø Vis innlegg
Hvorfor (midlertidig) oppegående folk vil kose seg med heroin er noe jeg aldri kommer til å fatte...

Men ja hvis du absolutt skal.. Røyk det.
Vis hele sitatet...
Pleier selv å "kose" meg litt ekstra med "den gyldne hest" en gang i blant. Ser ikke noe galt i det. Skjønner at folk kan bli hekta på greiene(mtp. virkelighets flukt, gamle traumer osv.)men min erfaring er at det er skrytt så jævlig opp i skyene! Er man nogen lunde oppegående er det null problem å bruke det en sjelden gang. Greit det er behagelig, men det er en veldig lite givendes rus. Man sitter/ligger liksom bare der og "flyter" av-gårde. Ja det er behagelig, men for min del så har jeg aldri følt no sug etter mer. Blir på en måte "mett" på det stoffet ganske fort og (ja for min del) da tar det en god stund før jeg får lyst til å jage dragen igjen.
Sitat av Lapskaus Vis innlegg
Kan godt quote deg<3
Vis hele sitatet...
Forskjell på sarkasme og ironi, men ja, jeg skjønner hva du vil frem til..
Om du skal ta hvit så funker det ikke røyke. Men hvit er ikke så utbredt, å det man får er somregel bare dritt (om man kjøper det på gata).

Pleier somregel røyke brunt, men har skjedd at det har blitt snortet og skyti også, ikke nå lenger.

Men du går absolutt ikke glipp av noe om du bare dropper det, er ikke moralpreken, bare en erfaring.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Du har missforstått. Ingen rusmidler tar liv. Iallefall ikke hasj eller heroin.
De vokser jo naturlig opp av bakken og er av guds skaperverk! <3
Vis hele sitatet...
Opium vokser opp fra bakken. Heroin er en videreformiddling av opiumsvalmuen, det tilsettes blandt annet en del kjemikalier.

hvis du virkelig vil ha det gøy en dag; kjøp noe god MDMA
Røyk shitten. Det er nok det beste.
Det er mye enklere om du har en kompis med deg, for å fikle rundt med folie og holde lighter og sugerør(aller helst et rør som er en del tykkere; tenk sigar-tykkelse) samtidig er stress.
Men fremgangsmåten er enkel: legg heroin på alu-folie. varm opp med en lighter(du skal ikke grille folien, bare varme den opp). Når det stiger røyk så suger du inn denne. Prøv deg fram med små drag, det smeller ganske godt.

Det var vel omtrentlig det.

Så blir du rett og slett max chill. Det er som å være tilstede, men alikevel borte. Om du noengang har hatt skikkelig feber og så før du liksom merker det så er det gått 2-3dager; det er noe sånt bare ganget med et par hundre. Tenk deg at verden føles... borte.. Vanskelig å beskrive, men kort fortalt gjør det deg veldig chill og veldig borte.

Før du kjører på med sugerør og folie så sett fram alt det du trenger i nærheten av sofaen; brus, fjernkontroll ja, alt du kunne tenkt du senere får bruk for. Det er ingenting i verden som får deg opp fra den på noen timer, haha.
Trådstarter
3 0
Med "behagelig/gøy" mener jeg å ta en pause fra verden for en liten stund. Om det er så innmari gøy, det tror jeg ikke. For min del handler det kun om å ta en pause og, dette høres sikkert rart ut, å kjenne at man lever på en måte.
Hei. Stjeler tråden til og fortelle at jeg hadde tenkt til og prøve å røyke heroin. Eneste rusmidler jeg har prøvd og prøver er cannabis og kola. Men med alt jeg har lest her fra erfarne folk velger jeg å ikke prøve. Takk for at dere fraråder heroin på det sterkeste. Det snudde nysjærrigheten. Takk!!
Fraråder å bruke heroin som en sydentur for å slippe hverdagens plager. Det er gjerne da løpet er kjørt. Man skal ha greit kontroll på bruken sin om man skal holde på med dette. Noen klarer det, mange gjør det ikke. Har selv prøvd heroin, og grunnen til det har jeg skrevet i rapporten min her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=213959.

Hvis det høres fristende ut å risikere (noe som er litt lett med dette, og lignende stoffer) å spy til man omtrent føler at innvollene dine skal komme opp, kaldsvette som en fødende gris og generelt føle at du er for syk til å bare eksistere. Vel, jeg syns ikke nedturen var noe særlig, i alle fall. Hva risikoen er når man blir hektet trenger jeg ikke legge ut om. For all del, gjør som du vil. Men skal du først gjøre det så vet du om konsekvensene. Og ellers, røyk eller sniff. Hold deg til nøyaktige doseringer.
Sist endret av Lucy In The Sky; 14. november 2012 kl. 11:48.
Jeg ville anbefalt deg å la være. Spørre her må vel nesten være et rop om hjelp. Der fikk du mitt svar; «la nå heroin ligge i fred».
Det du skriver her TS er akkurat sånn jeg tenkte da jeg prøvde heroin for første gang, bare chillen og ta en pause fra alt.
Det endte med et rent helvete som varte i over 2 år med nåler, grusome abstinenser og en "heltidsjobb" etter og skaffe penger. Tok meg 6 mnd på institusjon for og klare og legge det på hylla.

Sier ikke at dette vil skje deg, men det er så veldig kort vei fra man begyner til man er hekta. Tenk deg ihvertfall godt om, før du gjør dette!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av livstiv Vis innlegg
Jeg har aldri tenkt å bruke sprøyte. Men trenkte noen tips til hvordan man gjør det. Har aldri røyka heroin før, men har skjønt at det er brunt som hjelder.
Brukt andre ting, ja. Men man er jo alltid på leit etter noe nytt, ikke sant?
Roer det ned nervene noe? kan det sammenlignes med hasj på noen som helst måte?
Hvordan tilbereder dere det?

Jeg snakker ikke om å være langt ned i gørra (med det mener jeg alle mulige måter å være i gørra på)
Det er snakk om bare å ha det litt behagelig/gøy
Er det flere som er enige med meg med det her?
Vis hele sitatet...
ja, men det trenger ikke nødvendigvis være skittene gateopiater designet for å melke folk som ikke har noe for det de har igjen.

ellers: sniff eller røyk som andre sier. er ditt valg, men om jeg får si det selv: ett jæævlig dummt ett

håper du driter i det, om ikke: lykke til!
Det finnes drøssevis av artigere rusmidler enn heroin, egen erfaring har gjort at jeg rett og slett har gitt opp dette droget da jeg enten sovner stående eller spyr/klør meg halvt til døde.
Å dosere smekk intravenøst er MEGET risikabelt som hero-rookie da du ikke har peiling på styrken.
Det er ikke kola-linjer du skal putte i årene.
Hvit kan du forsåvidt ikke røyke, å sniffe funker fint.
Brun kan du fint røyke.
Røyk det du og KULAN med pumpen.
Sist endret av eyecandy654; 14. november 2012 kl. 19:22.
Eventulet så gir jo en liten kork metadon samme effekt.
Sitat av moret Vis innlegg
Eventulet så gir jo en liten kork metadon samme effekt.
Vis hele sitatet...
Ikke si det, er man ikke nøyaktig med metadon dør man.
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Ikke si det, er man ikke nøyaktig med metadon dør man.
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme gjelder vell for heroin også?
Hva er forskjellen på hvit og brun heroin? Er den hvite mye renere og mer ekslusiv?
Sitat av j0n Vis innlegg
Hva er forskjellen på hvit og brun heroin? Er den hvite mye renere og mer ekslusiv?
Vis hele sitatet...
Tenker du på svart tar eller brunt pulver?
Om du tenker på det førstnevnte så er hvit pulver heroin renere om det er rent. Men det er lettere å bøffe ut pulver.

Har lite peiling på heroin.
Det er vel kanskje greit å vite litt om stoffet du skal kjøre i deg før du peiser på? Ikke baser informasjonen din på antagelser og utsagn du har hørt. Man skal vite, ikke tro. Da kan man gå til kirken, for å si det på den måten. Men jeg får vel komme med litt pytt i panne.

Det er altså to hovedtyper av diamorfin som konsumeres av brukere. Vi har diamorfine base, som er brun heroin. Og vi har diamorfin diamorfin hydroklorid, som er den hvite. Hvit heroin produseres for det meste i Burma, Laos og Thailand. Den brune kommer gjerne fra Afganistan, Pakistan og Iran. Forskjellen på disse er blant annet at den brune ikke lar seg løse opp i vann like lett, og det er mindre rent enn hvit heroin. Noe som gjør den mindre potent enn hvit i samme doseringer. Men den brenner på lavere temperatur enn hvit, og egner seg derfor mye bedre til røyking.

Brun heroin er mye lettere å produsere. Greia er at de ulike stadiene og prosessen ved å lage hvit heroin kan være farlig. Det involverer blant annet bruk av ether, noe som kan eksplodere hele laboratoriumet hvis det ikke håndteres riktig. De som produserer heroin i det gylne triangel har gjort dette i århundrer og har en mye bedre fagkunnskap/set-up. Ettersom hvit heroin brenner på høyere temperatur, og løser seg opp veldig lett er kulturen for injeksjon mye høyere i f.eks Australia enn i Europa. I England er det vanligere å røyke det ala chasing the dragon.

Men det er ikke alltid like lett å vite hva man får, ettersom fargen kan variere. Bare små forskjeller i bruk av ulike kjemikalier og prosesser kan utgjøre denne forskjellen. Regner med at de som har sett på Breaking bad, for eksempel, har fått med seg dette. Samt at det kan/og ofte er kuttet med noe av mellommenn. Så hvit heroin kan gjerne være beige, og tatt for å være brun heroin. Variasjonen i farge inkluderer også off-white og rosa (kalt pink rocks). Så hva gjør du med dette problemet? Jo, du bruker huskeregelen. Brun heroin krever en type syre for å løse seg opp, mens hvit ikke trenger dette. Noe hvit heroin kan trenge litt mer tid grunnet urenheter, dog. Så, du kan altså ikke alltid bare se på heroinen og definere hvilken type det er.

Røyking er nok det beste med tanke på at det er mye lettere å holde kontroll på hvor mye du tar, og at det minsker sjansen for å overdosere. Den mest vanlige måten er altså "chasing the dragon". Strø litt av pulveret på folie (du må altså lage en vaporizer), forsiktig varme undersiden av folien med en lighter og suge røyken gjennom f.eks et sugerør.

Støtter fremdeles folket med å holde seg unna. Grunnlaget ditt for å prøve heroin gjør deg svært utsatt for å falle rett i fellen. Jeg kommer ikke med noen pekefinger, men jeg håper du i det minste vurderer noe annet før du går rett på noe av det mest avhengighetsskapende rusmiddelet vi har. Og som andre her sier, det klør mer enn en tusen maurtuer over hele kroppen. Nærmest ulidelig selv i den svevende rusen.

Håper det hjalp en smule.

Lucy
Sitat av livstiv Vis innlegg
Jeg har aldri tenkt å bruke sprøyte. Men trenkte noen tips til hvordan man gjør det. Har aldri røyka heroin før, men har skjønt at det er brunt som hjelder.
Brukt andre ting, ja. Men man er jo alltid på leit etter noe nytt, ikke sant?
Roer det ned nervene noe? kan det sammenlignes med hasj på noen som helst måte?
Hvordan tilbereder dere det?

Jeg snakker ikke om å være langt ned i gørra (med det mener jeg alle mulige måter å være i gørra på)
Det er snakk om bare å ha det litt behagelig/gøy
Er det flere som er enige med meg med det her?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde heller ikke tenkt å begynne med sprøyte....
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Det er vel kanskje greit å vite litt om stoffet du skal kjøre i deg før du peiser på? Ikke baser informasjonen din på antagelser og utsagn du har hørt. Man skal vite, ikke tro. Da kan man gå til kirken, for å si det på den måten. Men jeg får vel komme med litt pytt i panne.

Det er altså to hovedtyper av diamorfin som konsumeres av brukere. Vi har diamorfine base, som er brun heroin. Og vi har diamorfin diamorfin hydroklorid, som er den hvite. Hvit heroin produseres for det meste i Burma, Laos og Thailand. Den brune kommer gjerne fra Afganistan, Pakistan og Iran. Forskjellen på disse er blant annet at den brune ikke lar seg løse opp i vann like lett, og det er mindre rent enn hvit heroin. Noe som gjør den mindre potent enn hvit i samme doseringer. Men den brenner på lavere temperatur enn hvit, og egner seg derfor mye bedre til røyking.

Brun heroin er mye lettere å produsere. Greia er at de ulike stadiene og prosessen ved å lage hvit heroin kan være farlig. Det involverer blant annet bruk av ether, noe som kan eksplodere hele laboratoriumet hvis det ikke håndteres riktig. De som produserer heroin i det gylne triangel har gjort dette i århundrer og har en mye bedre fagkunnskap/set-up. Ettersom hvit heroin brenner på høyere temperatur, og løser seg opp veldig lett er kulturen for injeksjon mye høyere i f.eks Australia enn i Europa. I England er det vanligere å røyke det ala chasing the dragon.

Men det er ikke alltid like lett å vite hva man får, ettersom fargen kan variere. Bare små forskjeller i bruk av ulike kjemikalier og prosesser kan utgjøre denne forskjellen. Regner med at de som har sett på Breaking bad, for eksempel, har fått med seg dette. Samt at det kan/og ofte er kuttet med noe av mellommenn. Så hvit heroin kan gjerne være beige, og tatt for å være brun heroin. Variasjonen i farge inkluderer også off-white og rosa (kalt pink rocks). Så hva gjør du med dette problemet? Jo, du bruker huskeregelen. Brun heroin krever en type syre for å løse seg opp, mens hvit ikke trenger dette. Noe hvit heroin kan trenge litt mer tid grunnet urenheter, dog. Så, du kan altså ikke alltid bare se på heroinen og definere hvilken type det er.

Røyking er nok det beste med tanke på at det er mye lettere å holde kontroll på hvor mye du tar, og at det minsker sjansen for å overdosere. Den mest vanlige måten er altså "chasing the dragon". Strø litt av pulveret på folie (du må altså lage en vaporizer), forsiktig varme undersiden av folien med en lighter og suge røyken gjennom f.eks et sugerør.

Støtter fremdeles folket med å holde seg unna. Grunnlaget ditt for å prøve heroin gjør deg svært utsatt for å falle rett i fellen. Jeg kommer ikke med noen pekefinger, men jeg håper du i det minste vurderer noe annet før du går rett på noe av det mest avhengighetsskapende rusmiddelet vi har. Og som andre her sier, det klør mer enn en tusen maurtuer over hele kroppen. Nærmest ulidelig selv i den svevende rusen.

Håper det hjalp en smule.

Lucy
Vis hele sitatet...
Jeg kan legge til at heroin base (den brune) produseres ved at opium løses opp i vann og tilsettes eddiksyreanhydrid. Løsningen evaporeres og heroin base ligger igjen.

For å produsere hvit heroin løses opiumet opp i vann og morfinet ekstraheres. Det rene morfinet løses opp i vann og tilsettes eddiksyreanhydrid. Saltsyre tilsettes og løsningen evaporeres, hvit heroin er det ferdige produktet.
Sist endret av Lacertosus; 15. november 2012 kl. 15:50.
Sitat av livstiv Vis innlegg
Jeg har aldri tenkt å bruke sprøyte. Men trenkte noen tips til hvordan man gjør det. Har aldri røyka heroin før, men har skjønt at det er brunt som hjelder.
Brukt andre ting, ja. Men man er jo alltid på leit etter noe nytt, ikke sant?
Roer det ned nervene noe? kan det sammenlignes med hasj på noen som helst måte?
Hvordan tilbereder dere det?

Jeg snakker ikke om å være langt ned i gørra (med det mener jeg alle mulige måter å være i gørra på)
Det er snakk om bare å ha det litt behagelig/gøy
Er det flere som er enige med meg med det her?
Vis hele sitatet...
Pleier vanligvis ikke komme med negative kommentarer, men denne kunne jeg ikke la gå forbi uten noen innspill. Jeg blir nesten direkte irritert når jeg leser og hører om folk som bil prøve heroin "for gøy" eller bare for å "prøve ut noe nytt". Spesielt da uten å vite så mye om stoffet. Greit at intensjonen din ikke er å havne i gørra eller bruke nåla, men sannheten er den veien er det veldig lett å havne på. Uansett om du er bombesikker og føler du har selvkontroll.
Såklart finnes det folk som klarer å bruke heroin og ha et noenlunde "OK" forhold til det, uten å bli avhengig og helt junkie. Men det finnes også de som havner i en ond sirkel de aldri klarer å komme ut av. Er du virkelig villig til å ta den risken bare for noen timers behagelighet?

For ditt eget beste råder jeg deg sterkt til å legge fra deg tanken om heroin. Det tar hold om deg mye fortere enn du tror, og når du først innser det er det kanskje for sent. Snakker av erfaring. Håper du hører på det jeg og andre skriver, og holder deg unna.
Jo lysere jo bedre, stort sett. Hvilken du bruker første gang er ikke så farlig, det viktige er at du ikke tar altfor mye. Dette er særlig lett om du har fått tak i noe spesielt sterkt (som regel hvitt). Det viktigste er at du begynner rolig og føler deg fram, styrkegraden varierer mer med heroin enn det meste annet.

Begynn rolig, ikke røyk sigaretter (blir lett kvalm) og ikke ta andre dop samtidig.

EDIT: Tok det forresten for gitt at du skulle sniffe det. Om du vil røyke det så må du belage deg på å prøve og feile litt, og da er det best at den kke er altfor lys.
Sist endret av Tøffetom; 16. november 2012 kl. 21:13.
Støtter Tøffen ovenfor her. Jeg gikk på akkurat den smellen han snakker om. Både ved å overdosere med sniffing av heroin, og ved å bli kvalm på Oxycontin etter å ha røyket sigaretter. Han har også rett i at det ikke er så lett å røyke det første gang. Det finnes en tråd her på forumet der vi har diskutert metoder for å finne den rette teknikken. Jeg kan dessverre ikke uttale meg om dette da jeg selv kun har sniffet heroin.
Jeg ble fryktelig kvalm første gangen, men det gjorde liksom ikke noe. Kastet opp litt, noe jeg vanligvis hater intenst, men det var liksom bare greit.

Det er det ikke så veldig godt første gangen og andre gangen. Litt som med cola, man må kjøre seg inn på det, og det er aller best når man har gjort det en del ganger uten for lang tid imellom. Og da er det fort gjort å få alvorlige uvaner som kan få større konsekvenser enn man aner! Heroin er liksom konstruert for avhengighet, og det er først når man har kommet dit at man føler den fulle virkningen dessverre.
Sitat av livstiv Vis innlegg
Jeg har aldri tenkt å bruke sprøyte. Men trenkte noen tips til hvordan man gjør det. Har aldri røyka heroin før, men har skjønt at det er brunt som hjelder.
Brukt andre ting, ja. Men man er jo alltid på leit etter noe nytt, ikke sant?
Roer det ned nervene noe? kan det sammenlignes med hasj på noen som helst måte?
Hvordan tilbereder dere det?

Jeg snakker ikke om å være langt ned i gørra (med det mener jeg alle mulige måter å være i gørra på)
Det er snakk om bare å ha det litt behagelig/gøy
Er det flere som er enige med meg med det her?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke vet hvordan heroin tilberedes eller om det roer ned nervene dine, jeg vil bare si to ting, du vet ikke hva du går in i, å du vet heller ikke hva heroin er, hold deg dragejakt(heroin). Skaff deg noe piller eller lignende i stedet for heroin.