Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1378
Jeg har allerede bestemt meg for i år å stemme Venstre, mest for deres moderne og åpne syn på narkotika.

Men jeg kunne også tenke meg å ta noen tester om hvilket parti jeg faktisk BURDE stemme i år.

Har allerede prøvd nrk sin valgkamps test, hvor venstre havnet på 3.plass.

Noen som har tips til andre slike tester?

Takker for kloke svar
Hva med å heller bare lese partiprogrammene for de kommunale partiene i din kommune, så ser du hvem som har den totale beste politikken?

Og for å si det slik, Venstre i din kommune, kommer aldri til å ha noen form for innvirkning på narkotika og lovligheten rundt det. Det er enda over 2 år til stortingsvalget, førsta da vil narkotika være et alternativ for din del.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Hva med å heller bare lese partiprogrammene for de kommunale partiene i din kommune, så ser du hvem som har den totale beste politikken?

Og for å si det slik, Venstre i din kommune, kommer aldri til å ha noen form for innvirkning på narkotika og lovligheten rundt det. Det er enda over 2 år til stortingsvalget, førsta da vil narkotika være et alternativ for din del.
Vis hele sitatet...
Har prøvd dette med å lese partiprogrammene til de forskjellige partiene, men jeg gidder enkelt nok ikke å lese flere sider med partiprogrammer, bare for å finne ut hva jeg burde stemme...
hei. enkelt og greit, det viktigste er jo hva du selv mener, så stem på ventsre vis du mener det er riktig, i følge dine synspunkter. :P