Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1805
Hei freaks!

(Før alt dette her nede Skjedde hadde jeg sovet 3 timer på, på 3-4 dager, og spist 2 grandiosa pizza stykker noen timer før intak av pillene, som var rundt klokken 9 -11 engang.)

Har hatt en rimelig skremmende opplevelse natt til lørdag, hele startet med at jeg kastet i meg 5mg mogadon og zoloft (50mg) hadde i tillegg drukket 2-3 dl sprit før ca 16 timer før intak av pillene, et par timer senere drar jeg ut med en kompis (2 på natten)
Vi møter på en god kompis av meg og jeg spanderer nattings. tar 2 trekk fra godt brukt vannbong så det ut som. kastet i meg en mogadon(2.5mg) skjønte raskt at jeg kom til og havne helt ute, så kjørte i ett par minutter før jeg kunne kjenne alt i kroppen min,

kunne kjenne blodomløpet, hjerte. lungene utvide seg hver gang jeg trakk inn pusten og at alt gikk saktere og saktere, så jeg puster fortere og fortere og så dypt jeg klarer. så begynner jeg og kjenne at kroppen sovner (som når foten ikke får nokk blod) Bare i hele kroppen,

kompisen min fikk panikk og kjørte meg hjem på minuttet eller 2. vi stopper uttafor meg og han spør om jeg kan gå, jeg sier nei og han løper ut av bilen for og hjelpe meg.
stabler meg på beina og begynner og gå, såvidt jeg klarer og holde beina i gang, og utifra hans forklaring besvimte jeg 2 ganger på 10 meter, og den 3je gangen begynte jeg og riste og øynene ruller bakover, deretter stoppet jeg og puste for noen sekunder, han sjekket pulsen og den var der, så slår han meg flere ganger i ansiktet. og roper navne mitt, jeg opner øynene helt som om jeg var speeda, og kommer meg opp med hans hjelp så klart der etter fikk han meg inn og ned i seng.

(zoloft - etter og ha spist disse i noen uker, har jeg ofte funnet blod flekker i sengen, noen gang store andre ganger veldig lite. i dag hadde jeg blod i nesen, og jeg blør virkelig aldri neseblod, hva kan det være?)

Informasjon om stoffene
Hasj: Takler ikke mye fyrings men her snakker vi helt ok brunt (0.8-1g ca) delt på 3 stykker. tror jeg tok litt mer enn de andre.
Nitrazepam(mogadon b-preparat) - har spist 5 blå valium for flere uker siden, utenom det har jeg aldri smakt på benzodiazepiner.
Zoloft - har jeg spist i ukesvis, vet ikke om det er relevant. (anti depresiva, c preparat)

Spørsmål til dere!
- Hvorfor skjedde dette?
- Noen som har opplevd dette?
- Forslag til andre sovemedisiner?

Andre relative tanker er også velkommene, vill bare nevne at jeg er en fersk freak, og var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette,

takk på forhånd!

Så nettopp rusraporter delen på forumet.. føler meg bra dum!
hører denne til på rusforum eller rusraporter? if so, kan den flyttes? :s
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av afrosnail Vis innlegg
- Hvorfor skjedde dette?
Vis hele sitatet...
fordi du ikke hadde sovet noe særlig på 3 døgn, du hadde drukket sprit og inntatt mogadon, zoloft, mer mogadon og cannabis.