Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  111 23106
Syntes ikke du har noe på veien å gjøre hvis du ikke klarer og holde deg rusfri..Godt at prøven slo ut..
Sitat av PepZi
Syntes ikke du har noe på veien å gjøre hvis du ikke klarer og holde deg rusfri..Godt at prøven slo ut..
Vis hele sitatet...
Så lenge han ikke er rusa når han kjører så er det jo greit. Men det er jo dårlig tegn at han ikke klarte å gå 3mnd uten amf, så at han kan få lappen hvis han kan vise at han er rusfri over lengere tid burde han være fornøyd med?
Hva syns du selv streg, det er vel en grei sjanse du har fått?
Når du får lappen bør du passe deg den første tiden hvis du kommer fra et mindre sted og er litt kjent av politiet. De kan stoppe deg og ta prøver av deg når de selv ønsker. Men det vet du sikkert.
Er man rusa, så har man ingenting på veiene og gjøre..
Greit nokk at stakkars gutten ikke har noe på vegen å jøre i rusa tilstand, selv beggynte jeg å bli rimelig lei av de dere: Du burde ikke kjøre, osv osv. Det er nokk med at en skriver det.
Dere har rett i at rus+speed ikke er noen dårlig kombinasjon, men er det noen her som har fakta på bordet? Har noen her plutselig bestemt at streq går rundt og er rusa hele 7 dager i uka og 24 timer om dagen?

Forresten streq , synd det der med at det slo ut ass:S skikkelig kjipt:/
Etter min mening blir man ikke en dårlig sjåfør mandag av å ta amfetamin på fredagskvelden, på samme måte som man ikke blir en dårlig sjåfør mandag av å drikke seg full fredag.

Å kjøre når man er ruset er selvfølgelig ikke lurt, det er da heller ikke det denne tråden handler om! Eller handlet om i dette tilfellet, i og med at prøven dessverre var positiv.
Uansett hva du er ruset på som påvirker deg psykisk, enten det er alkohol,speed,hasj,heroin eller hva som helst, burde mdu ikke sette seg bak rattet og kjøre. Du risikerer ikke bare å skade deg selv, men også andre mennesker,biler og andre ting. Her gjelder det å ta ansvar for seg selv og andre mennesker rundt seg.
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
herregud! jeg har aldri kjørt i ruset tilstand en gang. alle kan gå på en smell , hektet eller ikke , drikker du deg drita en lørdags kvell å det kommer en å gir deg ei stripe, skal du bli stemplet som en idiot som kjører ruset i trafikken? har aldri vært noe snakk om at jeg har vært ruset i trafikken her, poenget er at jeg skal bevise at jeg klarer og holde meg unna stoff, som straff for det må jeg ta urinprøver 2 ganger i uken i 3 måneder. å kjøre ruset på hva som helst er det mest idiotiske som fins ! folk dør hele tiden pga rus i trafikk. jeg hadde klart og holde meg UTEN stoff i 2 måneder og 3 uker , var en uke igjen så gikk jeg på en smell! å ja jeg kaller det en smell! jeg hadde klart meg i edru tilstand og ja du blir 10 ganger svakere i alchol rus! jeg vare bare ute etter et svar på om det gikk ann og lure testen pga jeg gikk på en smell, tror dere at jeg er så idiot at jeg gidder og gå tilbake til det livet når jeg har klart og holle meg i 3 måneder? slutt og kritiser så jevlig på ting dere ikke har noen som helst peiling på, selv om jeg er hektet på stoff så betyr det ikke at jeg kjører ruset i trafikken!
▼ ... flere år senere ... ▼
Har gått på en lignende smell nu i helga, Bare at det er syv dager til jeg må være der å ta prøven får vell bare kjøre på med trening, mye væske og proteiner! håpe på d beste
Sitat av Dudesons Vis innlegg
Har gått på en lignende smell nu i helga, Bare at det er syv dager til jeg må være der å ta prøven får vell bare kjøre på med trening, mye væske og proteiner! håpe på d beste
Vis hele sitatet...
Hva har du tatt?
amf og kola er forholdsvis raskt ute av urinen. Du er antagligvis clean på en uke om du kun er sporadisk bruker.
Er det ofte de faktisk tar hårprøver? For da er vel spor av bruk veldig mye lenger...
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Er det ofte de faktisk tar hårprøver? For da er vel spor av bruk veldig mye lenger...
Vis hele sitatet...
Hår inneholder spor helt til du klipper det, men mener og ha hørt at hårprøver er veldig dyrt og sjelden brukes.
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Er det ofte de faktisk tar hårprøver? For da er vel spor av bruk veldig mye lenger...
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri hørt at dette er blitt praktisert i større grad. Men, nå er jeg aldri blitt tatt inn for testing heller så jeg har null dybde å komme med bortsett fra word of mouth.