Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4047
Hei.

Jeg sliter virkelig å komme frem hva sånt heter når jeg skal søke på nettet

Har en utedør ,der det er et vindu som er rundt på det.
Skulle helst hatt noe å kjøpe til det,for å dekke det litt til, der jeg syns det blir litt for åpent

Hvor kan man finne sånt ? eventuelt hva heter dette?

link?
Solfilm fra biltema? Evt en litt mer dekorativ vindusfilm http://www.solfilmsenteret.no/vindusfilm.html
det virka litt spennende det der
Persienner?
hvor lette er det å få tak i det til et rundt vindu? en sirkel altså?

men vindusfilm fins da ikke på biltema?
finner det ikke på nettet?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hva med å kutte med stanley'n`?
Klipp ut et bilde av et ansikt ol. og fest det i vinduet.. Gamle naboen hadde stjålet en sånn "Ikke nask, du blir anmeldt" plakat og klippt ut ansiktet til politimannen, slengt det opp i vinduet på døra si. Det har sin effekt kan man si
er det noe sted å bestille dette ifra?

jeg kan ikke finne det noe sted
Er det et såkalt "kuøye" du har?
Jeg ville tippe båtforetninger e.l. fører flere løsninger for skjerming av runde vinduer.
Om du velger å gå for vindusfilm vil jeg anbefale deg å gå til innkjøp av en passer med kniv. Det blir fort stygt om man prøver å skjære i sirkel for frihånd.
Ellers kan du prøve å "sandblåse" vinduet, det er mulig å få tak i ett pulver som du vasker over vinduet med, som gir ca samme effekten som solfilmen som er nevnt.
har du noe linker til nettsider da?
Sitat av datahjelp Vis innlegg
har du noe linker til nettsider da?
Vis hele sitatet...
Noe kan du da for guds skyld gjøre selv også da....
Det fins jo spraybokser med "frostet glassrute". Jeg brukte dette en gang på baderomsvinduet og resultatet ble veldig bra!
Sitat av Xyte Vis innlegg
Det fins jo spraybokser med "frostet glassrute". Jeg brukte dette en gang på baderomsvinduet og resultatet ble veldig bra!
Vis hele sitatet...
Det var selvfølgelig også frosting jeg mente. Ikke sandblåsing.
Sitat av DarthVidar Vis innlegg
Noe kan du da for guds skyld gjøre selv også da....
Vis hele sitatet...
hvorfor i det hele tatt gidde å gå innpå her om du ikke vil hjelpe til?

hvis du søker litt på dette,så skjønner du kanskje det ikke er så lett å finne frem til ting

er en grunn til at jeg har spurt hva ting heter, søker jeg på vindusfilm f,eks så kommer jeg innpå bedriftsider


: takk for svar dere andre,skal prøve å søke på frosting av ruter eller lignende
Sist endret av datahjelp; 31. januar 2012 kl. 16:44.
neida,selvfølgelig, jeg fant den første der senere jeg også, men jeg visste ikke hva dette het eller at det fantes slike før noen senere sa det
Joda, biltema selger solfilm.

Sørg for å bruke såpevann på vinduet først og la det være skikkelig vått mens du legger solfilmen på. Og ta en Sprayflaske som du spruter mye vann på utsiden av den igjen mens du skraper ut luftboblene, slik at det ikke blir stygge merker på den.

Såpevannet på undersiden hjelper betraktelig med å få vekk boblene.
Om du går for solfilm fra biltema, gå for den tykkeste. Den tynne tror jeg blir vansklig å få pent!
Sitat av Legend. Vis innlegg
Om du går for solfilm fra biltema, gå for den tykkeste. Den tynne tror jeg blir vansklig å få pent!
Vis hele sitatet...
Enig. Den tynne er helt håpløs, samt nesten umulig å unngå "knekker" og riper på den.
Sist endret av Fuzzybossen; 31. januar 2012 kl. 17:52. Grunn: Stor bokstav etter punktum, siden du spør.
klipp ut et bilde av david hasselhoff og sett inn, sikkert mange som får seg en latter