Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1956
Når man har benzo toleranse, hvor lenge må man gå benzofri før toleransen begynner å gå ned?
Jeg tenker nå mest på Rivotril og Valium.

Takker for svar
Ett par uker uten senker toleransen merkbart,men skal du ha toleransen helt tilbake på null så må du nokk la det gå en mnd eller to.Både rivotril og valium har lang halveringstid,så det tar lenger tid og få ned toleransen på disse stoffene istedet for eks.xanor som har kort halveringstid.
Det var da sinnsykt med benzo tråder fra deg i det siste! Har du ett benzo problem?
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Ett par uker uten senker toleransen merkbart,men skal du ha toleransen helt tilbake på null så må du nokk la det gå en mnd eller to.Både rivotril og valium har lang halveringstid,så det tar lenger tid og få ned toleransen på disse stoffene istedet for eks.xanor som har kort halveringstid.
Vis hele sitatet...
Takker så meget
Men det jeg lurer på er når toleransen BEGYNNER å synke(?)
Skjønner at du har ett angstproblem.
Men sikker på at du ikke lurer deg selv, og at du har ett rusproblem?
Tviler ikke på at det begynte med angstproblemet men.. Du skjønner nok hvor jeg vil..
Sitat av KevinNice Vis innlegg
Takker så meget
Men det jeg lurer på er når toleransen BEGYNNER å synke(?)
Vis hele sitatet...
Når du starter å få angst igjen, og muligens skjelvinger.

Hvor lenge dette varer er vanskelig å si, men har du brukt det en stund kan du regne med noen tøffe uker ja

Ikke noen spesiel artig video å se på.. http://www.youtube.com/watch?v=uDbPn...eature=related
Finnes mye til skrekk og advarsel ang. benzoer der.
Sitat av Tothep Vis innlegg
Når du starter å få angst igjen, og muligens skjelvinger.

Hvor lenge dette varer er vanskelig å si, men har du brukt det en stund kan du regne med noen tøffe uker ja

Ikke noen spesiel artig video å se på.. http://www.youtube.com/watch?v=uDbPn...eature=related
Finnes mye til skrekk og advarsel ang. benzoer der.
Vis hele sitatet...
Takker

Det er nå gått 53 timer siden jeg sist tok Rivotril, uten at jeg har merket noen forverring i angst eller skjelvinger enn det jeg ellers hadde FØR jeg begynte på Rivotril. Er dette bra eller dårlig?

Det skal sies at Rivotril ikke tar knekken på angsten, så litt angst har jeg selv når jeg har tatt Rivotril

Har ikke noen skjelvinger nei

Rivotril bruker jeg nok egentlig mest for å bli mer oppegående
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Skjønner at du har ett angstproblem.
Men sikker på at du ikke lurer deg selv, og at du har ett rusproblem?
Tviler ikke på at det begynte med angstproblemet men.. Du skjønner nok hvor jeg vil..
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke et rusproblem.
Sist endret av KevinNice; 31. august 2011 kl. 17:09.
Låner tråden litt.
Bruker sobril av og til, ca. 100mg fordelt på 1 uke. (Tar det bare ved behov) Vil jeg utvikle noe særlig toleranse av det? Jeg synes selv at det er lite. Bruker ikke andre benzoer, bortsett fra litt apodorm og valium/vival noen få ganger i måneden, når jeg ikke får tak i sobril.