Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 5811
Hei,

Tenkte å dra på Skrillex-konserten som er i oslo spektrum 22. november, og så at det er VIP-billetter tilgjengelig på billettservice.
Noen som vet hva disse VIP-billettene innebærer? Står ikke noe om det på billettservice..

Andre som skal dra forresten?

Edit:

Link: http://www.billettservice.no/event/S...letter/OSP2211
Sist endret av Diox; 4. august 2011 kl. 19:06.
Ser det er 18 år på den konserten, og at konserten er den 22.November.
Virkelig litt av en tilfeldighet at jeg har bursdag den 22.November og faktisk blir 18 år da
Jeg skal garantert på denne konserten
Sist endret av KevinNice; 4. august 2011 kl. 19:13.
VIP-billettene burde garantere samme opplevelse som Skrillex ga på Lillehammer i år, da er det absolutt verdt de ekstra hundrelappene!
Sjef
Diox's Avatar
Trådstarter
Maol33t, hva innebærer VIP-billettene? Hva er det du får som de andre ikke får? Stå fremst ved scenen?
Oppdaterer denne.

Noen som vet hva vip billettene faktisk innebærer?
Back stage?
Uten å vite noe, så antar jeg at du får ganske gode plasser iallefall.
"Det blir laget et eget opphlyd dansegulv for VIP inne i salen, samt at de har bedre tilgang til Bar - toaletter etc. og egen inngang. Du kommer ikke nærmere artisten enn andre men du ser bedre, har bedre plass og mer komfor. Du har tilgang til alle områder på Spektrum med VIP billet" fra Atomic Soul(booking-folka) sin facebook.
Ikke for å gå helt off topic, men er det mulig å komme inn hvis man er under 18? Altså alternativ inngang, sniking, verge, etc.?

Har ingen erfaring med sånt, men takker for alle fornuftige svar
har veldig lyst selv til og dra på konserten, og siden jeg blir 18år 19nov passer det jo perfekt
Eneste problemet mitt er og få med noen nedover ;p siden jeg bor i n-trønderlag x|
Uten vip billetter tho d(^_^)b
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Ikke for å gå helt off topic, men er det mulig å komme inn hvis man er under 18? Altså alternativ inngang, sniking, verge, etc.?

Har ingen erfaring med sånt, men takker for alle fornuftige svar
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis ikke, du kommer til å slite med å snike, og en alternativ inngang skal du nok lete lenge etter. Verge er heller ikke mulig da det selges alkohol, og det er derfor det er 18-årsgrense. Med mindre du ser veldig voksen ut, og ikke blir spurt om legg; så vil det nok ikke fungere (med mindre du har falsk legg, naturligvis).
Jeg skal, men jeg droppet VIP biletter. Nå vet jeg jo ikke helt hvordan VIP-område er, men tenker at det er mer stemning å stå sammen med alle andre.
Det er ikke mulig å komme inn på ID:18 eventer i spektrum. Vaktholdet er massivt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hohoh gjett om jeg skal!
Visste ikke om at han kom engang før denne tråden! God bless freakforum!
Sist endret av Adrenalinex; 25. august 2011 kl. 13:00.
Sitat av KevinNice Vis innlegg
Ser det er 18 år på den konserten, og at konserten er den 22.November.
Virkelig litt av en tilfeldighet at jeg har bursdag den 22.November og faktisk blir 18 år da
Jeg skal garantert på denne konserten
Vis hele sitatet...
Jeg og blir 18, den 22. November
VIP bilettene gir en dårligere plassering i salen. Sitteplass på siden av arenaen.. Greit, du får mest sansynlig en ekstra ting med att du kan møte artisten, (backstage pass) og evt tourbuss med artist til afterparty på Grand etter konserten..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Ikke for å gå helt off topic, men er det mulig å komme inn hvis man er under 18? Altså alternativ inngang, sniking, verge, etc.?

Har ingen erfaring med sånt, men takker for alle fornuftige svar
Vis hele sitatet...
I Stockholm er det 13års aldersgrense på konserten, forutenom VIP som er 18!
http://www.tickster.com/sv/events/v0cmfewwb3vd0bt
Så hvis du har muligheten til å dra dit.. der er forresten billettprisene myyye lavere også vurderer selv å stikke på konserten i Stockholm istede, alltid hatt lyst til å dra dit, så kunne tatt en liten ferie samtidig, billige hostels er det også å finne der
Sitat av malarone Vis innlegg
I Stockholm er det 13års aldersgrense på konserten, forutenom VIP som er 18!
http://www.tickster.com/sv/events/v0cmfewwb3vd0bt
Så hvis du har muligheten til å dra dit.. der er forresten billettprisene myyye lavere også vurderer selv å stikke på konserten i Stockholm istede, alltid hatt lyst til å dra dit, så kunne tatt en liten ferie samtidig, billige hostels er det også å finne der
Vis hele sitatet...
Takker for den linken!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Ikke for å gå helt off topic, men er det mulig å komme inn hvis man er under 18? Altså alternativ inngang, sniking, verge, etc.?

Har ingen erfaring med sånt, men takker for alle fornuftige svar
Vis hele sitatet...
Det går alltid ann og snike
uansett alder
Litt off topic, men hva skjer om man har bursdag 23 november? kan man gå inn da kl 12? eller hvordan vil det egentlig fungere?
Sannsyneligvis gratulerer med dagen fra vaktene, ingen kommer til å stoppe deg på det.
Sist endret av Isbiten; 28. september 2011 kl. 19:03.
Sitat av Isbiten Vis innlegg
Sannsyneligvis gratulerer med dagen fra vaktene, ingen kommer til å stoppe deg på det.
Vis hele sitatet...
Så man vil komme inn som 17 åring og gå ut derfra som 18 åring ?
Nå har jeg ikke prøvd akkurat der, men hadde ikke problemer med å slippe inn på utsted natt til den dagen jeg fylte atten hvertfall.
Til de som ikke er 18: har vert på litt konserter i Oslo siden jeg ble 18, og blir ofte legga to ganger før jeg har komt meg inn og løst inn billetten. Spektrum, John Dee og Sentrum Scene har utrolig tight vakthold.

Sitat av Fanz Vis innlegg
Litt off topic, men hva skjer om man har bursdag 23 november? kan man gå inn da kl 12? eller hvordan vil det egentlig fungere?
Vis hele sitatet...
Har erfart at mange er ganske nazi på akkuratt dette. Heller få vakter slipper deg inn på utesteder når du har bursdag etter kl. 12. Skal også sies at de aller fleste konserter på tidligere nevnte steder stenger for inngang av publikum sånn i 10-tiden, eller der omkring.
EDIT: at folk ikke slipper inn natt til sin 18årsdag, er kun erfaringer fra vanlige utesteder. Hvordan det er i Spektrum vet jeg ikke. Men det er ikke verre enn at du ringer til folka og spør, evt. sender en mail.
Sist endret av McLovin; 28. september 2011 kl. 19:47.
Gleder meg så sykt

håper han spiller noe av det nye han driver å slenger ut for tiden <3

http://www.youtube.com/watch?v=xKtPl...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=icGEE...eature=related

er klar over at dette er pockx editer, men alt han har gjort er å klippe de sammen så de blir litt lengere, slitsomt å drive å starte et 2 min youtube klipp på nytt hele tiden
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var dessverre litt sent ute med å bestille billetter til konserten. Noen som kan selge sin billett eller vet noen som vil selge eller selger billetter??

Haster og har høy viktighetsgrad:::
Sitat av Zlobo Vis innlegg
Var dessverre litt sent ute med å bestille billetter til konserten. Noen som kan selge sin billett eller vet noen som vil selge eller selger billetter??

Haster og har høy viktighetsgrad:::
Vis hele sitatet...

http://p3.no/vil-du-se-aloe-blacc-sk...hing-pumpkins/ du får by her, blir bra for deg og for verden
uff, det er jo bare dra på den tidligste av de 2 konsertene skrillex skal ha den kvelden da. FRI ALDERSGRENSE 18:45 om jeg husker riktig?
har ordnet skrillex billett og fly billetter og no er alt i box! venter og gleder meg til datoen kommer