Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1209
Hei jeg er for tiden i Oslo der jeg har sommer jobb, men bor opprinnelig på Sotra utenfor Bergen. Jeg samler på vinylplater, å er derfor på utkikk etter steder å kjøpe eldre vinyl. Helst innen Metal, eldre Rock og Punk(gjerne norsk). Da i hovedsak i området rundt Bergen, på nett eller her i Oslo.

Er det noen av dere med samme lidenskap for nytelse av musikk som meg som vet om ett bra sted å kjøpe plater?
Apollon, Samleren og Platekompaniet (Torgalmenningen) i Bergen.
Cdon.no, amazon.com, platekompaniet.no på nett.
Neseblod i Oslo.
oslo platelager, mener jeg det er noe som heter, ved Wilsesgate/Fredensborgveien-området.
Har ikke sett etter vinyl, men når jeg var på CD-bootleg-raid, så jeg at de hadde en del vinyl, ganske liten butikk, men kan vel sjekkes ut.

Ringstrøms antikvariat.
Luckie Eddie (vis a vi Kiwi sofienberg)
Trådstarter
9 1
Takk.
Er som regel apollon jeg bruker hjemme, spesielt etter de fikk øl-servering der.
Neseblod hørtes spennende ut den må jeg få sjekket ut.
Sitat av einstril Vis innlegg
Takk.
Er som regel apollon jeg bruker hjemme, spesielt etter de fikk øl-servering der.
Neseblod hørtes spennende ut den må jeg få sjekket ut.
Vis hele sitatet...
Neseblod er helt sjef!
Når du likevel er der, ta deg en tur innom Angels Speed Equipment og ta deg en titt. Usikker på om han fortsatt har plater, men siden det er vegg-i-vegg med Neseblod taper du ingenting på det.
Sitat av jaannibaaj Vis innlegg
oslo platelager, mener jeg det er noe som heter, ved Wilsesgate/Fredensborgveien-området.
Har ikke sett etter vinyl, men når jeg var på CD-bootleg-raid, så jeg at de hadde en del vinyl, ganske liten butikk, men kan vel sjekkes ut.

Ringstrøms antikvariat.
Luckie Eddie (vis a vi Kiwi sofienberg)
Vis hele sitatet...
sorry, jeg sa feil. kjørte forbi idag, det het ikke oslo platelager, men Oslo Rock-antikvariat
Som sagt: Neseblod

Big Dipper har vel også noe. Også haru jo Tiger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Shabby Records i Haugesund har stort utvalg av brukte og nye vinyl. Eieren av shabby har også skikkelig peiling og interesse for musikk så han er kjekk å slå av en musikkprat med.

Intervju med Viar =D http://youtu.be/MwDkreO8kvo
Sist endret av LowRider; 24. august 2012 kl. 17:39.
Snike inn ett lite spørsmål. Er det noen av dere som har prøvd http://thegarden.no? Virker veldig bra, men skulle likt å ha litt førstehåndsinformasjon.