Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1026
hei
var ute en tur på det svarte markede å kjøpte meg en liten pose med sopp prisen var 100kr gr. Kjøpte 5g. han sa soppen kom fra amster å kaltes cubis eller noe som ligna. har aldri tatt sopp før men har hørt at det er ganske ufarlig så lenge man ikke er rusa på noe annet å ikke tar å overdriver inntaket. selgeren sa jeg burde holde meg rundt 2g på inntaket.

er det noe jeg burde tenke på min første sopptur?
er kalt ute så burde kanskje holde meg inne
Tjaa... lese deg opp på virkninger? Er ikke en "vanlig" rus
Var det cubensis han sa, kanskje? Sopp er veldig lite fysisk skadelig, farene ligger på det psykiske plan. Det er ikke et vanlig rusmiddel med én gitt virkning det der, men den kan forandre seg etter omgivelsene, din dagsform, problemer i hverdagen osv. Før du skal innta det, bør du lese om hva slags rusmiddel sopp er, hva inneholder det og hvordan fungerer det på kroppen (slik at du for eksempel ikke skal begynne å få noia fordi du tror noe er galt). Og les triprapporter på stoffet, slik at du sånn noenlunde vet hva du går til. Bakgrunnsinformasjon om det man går til er veldig betryggende og viktig for at man skal ha bedre forutsetninger for å takle hva som skjer.

Lykke til
Har hørt at 5 gram er litt lite, en normal dose er på 10gram og det er 10gram du som regel får kjøpt i amster som en normal dose.
10 gram ferske ja, veier jo mye mindre tørket.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av zevz Vis innlegg
Har hørt at 5 gram er litt lite, en normal dose er på 10gram og det er 10gram du som regel får kjøpt i amster som en normal dose.
Vis hele sitatet...
Det kommer jo helt an på om soppen er tørket eller fersk, 5 gram er en ganske heavy dose om det er tørket. Vanlig dosering er da 1-2 gram.
ja, jeg som regnet med at det var fersk sopp...