Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 8350
Sitat av komati Vis innlegg
Virker som det er stor forskjell på hver enkelt hund...
Vis hele sitatet...
En gang det var en liten rassia en plass jeg bodde kom de med 3 politi biler, en hel gjeng med snut i opplæring, noen snut veteraner og en politihund. De var nok på jakt etter stort eller kanskje de bare brukte muligheten som øvningsområde for ny snuten. De hadde ryddet vekk alle glass, kniver og skarpe gjenstander slik at hunden kunne tulle rundt å lukte etter godsakerne.

Oppbevarte ikke mer enn ett gram hasj gjømt bort mellom sofaputene, og faktisk overså hunden den lille bønna. Det var garantert nok av hasj smuler rundt hele huset da og det kan jo kanskje hatt noe og si.
Sitat av fiskefile Vis innlegg
viss du har hasj liggen og hører polti kommer med hund bare ta det vekk fra den plassen du har det på og legg det en aen plass og hunden vil markere der hasjen lå først
Vis hele sitatet...
Hva hindrer hunden i å makere begge steder?
Godt trente hunder er veldig flinke.

Har selv en kamerat som skulle inn i militæret.
De ble stilt opp på linje da de møtte opp, så gikk det en fyr med bikkja forbi alle sammen.
Den stoppa med en gang opp der kompisen min sto, han måtte legge fram alt han hadde i lommene, der markerte hunden pengeboka hans.

Inne i pengeboka fant de en liten smule hasj, mindre enn 0.1gram som hadde liggi dær over 3måneder.
Han hadde ikke rørt stoff de siste mndene siden han viste han skulle inn i militæret.

Han ble sendt hjem.
Tenkte å dele min erfaring med narkohunder.

Hadde røyket veldig mye på en søndag, og pustet røyk ned i tskjorta for gøy. Kom på skolen på mandag i de samme klærne, og satt å hørte på litt musikk på pcen.

Plutselig kommer det en hund inn i klasserommet, og jeg får kjempe noia! Hunden går drit fort bort til meg, lukter på skoene mine, snur seg, og løper til den andre siden av klasserommet der en kompis av meg spiste boller. Den lukta mye mer på bolle posen hans enn på tskjorta mi (og forsåvidt dreadsa mine.)

Men tror egentlig bare jeg hadde flaks :P
Sitat av r3dshrapnel Vis innlegg
Plutselig kommer det en hund inn i klasserommet, og jeg får kjempe noia! Hunden går drit fort bort til meg, lukter på skoene mine, snur seg, og løper til den andre siden av klasserommet der en kompis av meg spiste boller. Den lukta mye mer på bolle posen hans enn på tskjorta mi (og forsåvidt dreadsa mine.)

Men tror egentlig bare jeg hadde flaks :P
Vis hele sitatet...

Var dette bare en vanlig hund da ? De er jo ikke akkurat trent til å markere eller lukte noe annet enn hva de selv føler for.
Sitat av Sethalas Vis innlegg
Var dette bare en vanlig hund da ? De er jo ikke akkurat trent til å markere eller lukte noe annet enn hva de selv føler for.
Vis hele sitatet...
Det var narkohund. Sto i alle fall en politi dama ved døren som så på hele greia
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Har du noen kilder på dette, eller er 40% noe du trekker ut av en hatt?
Vis hele sitatet...
Litt sent, men what ever..

Jeg henta de tallen fra en dokumentarserie som heter Never Get Busted Again, som er laget av en X DEA agent fra USA, som trente hunder før han fant ut at politiet var hykleriske og falske.. så da gikk han hen og ble forkjemper for legalisering av marijuana

Søk opp siden på google.. good shit
Jeg anbefaler også Never Get Busted Again.
Her lærer man en hel del om hvordan hundene fungerer og hvor dyktige de er.
Gir never get busted en tommel opp! Meget lærerik!
Du kan vel sleppe unna dem ja, men da har du flaks. Den nesa der er ekstrem.
Har selv trenet litt hund, med å gå spor osv.

Hender de bommer, men det er SVÆRT sjelden.

Så ekke noe vits å prøve å lure de om du ikke absolutte må!