Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Bali eller Thai (Kratom) ?
Bali 17 73,91%
Thai 6 26,09%
Stemmegivere: 23. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  5 1391
Topic sier vel det meste

Jeg hører at Thai er gir mindre eufori, men mer energi enn Bali-typen. Noen som kan bekrefte det btw?
Sist endret av kyllingfisk; 29. oktober 2010 kl. 01:58.
Sorry leste feil, bali gir deg en slapp og god rus, jeg liker det best. men begge gir deg en apatisk opiat rus vis man tar en stor nok dose uansett.
(ot) Har aldri hørt om dette stoffet? Så om det var oppført i narkotikalisten over forbudte stoffer og det var det ikke? Så er dette narkotika?
Sitat av Chang Vis innlegg
(ot) Har aldri hørt om dette stoffet? Så om det var oppført i narkotikalisten over forbudte stoffer og det var det ikke? Så er dette narkotika?
Vis hele sitatet...
Det står på legemiddellisten,det vil si at du må ha resept for og få det utlvert viss det skulle bli stoppet av tollen.
Så nei,det blir ikke kvalifisert som narkotika i Norge,men det funker som opiater med en liten twist... jeg synes det er bedre enn morfin preparater som dolcontin osv.
Ultra enhanced indo(uei) gir forresten den mest behaglige rusen ifølge meg.
Har bare prøvd thai og maeng da. Funker fett, og har ikke hatt behov for å prøve andre sorter.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hva er det med folk ? Bali for faen ? ..Nei og nei, helt feil. Maeng Da er klart beste typen! Er ikke på pollen en gang