Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1266
Hey!

Fant ingenting om dette, og lurer veldig på det siden jeg vet at hasj asken blir grå vis det er "ok" eller hasj, å sitter og røyker på noe grønt jeg fikk der asken bare blir svart..

beklager at det er rotete, er fjern.
Hvis innlegget ditt er rotete og du er fjern, kan du da ikke bare se på aska du har der?
Blir asken svart, kan det tyde på at det du brenner er litt fuktig.. Får du funk? Det er vel beste måten å finne ut om stashet er bra på - sjekke om det kicker
Trådstarter
9 17
Sitat av excubated Vis innlegg
Blir asken svart, kan det tyde på at det du brenner er litt fuktig.. Får du funk? Det er vel beste måten å finne ut om stashet er bra på - sjekke om det kicker
Vis hele sitatet...
Kicker ikke helt inn nei, men har blitt stadig mye bedre nå som jeg åpnet konjakk flaska er vell ok shit Bare lurte på om det skulle være svart, siden jeg har bare vært borti grønt 4 ganger i edru tilstand og vet ikke

Ha en fin natt vidre!
Sitat av excubated Vis innlegg
Blir asken svart, kan det tyde på at det du brenner er litt fuktig.. Får du funk? Det er vel beste måten å finne ut om stashet er bra på - sjekke om det kicker
Vis hele sitatet...
Du vet at pot ofte kan ha forskjellige egenskaper?

At det ikke kicker inn umiddelbart trenger ikke nødvendigvis å være en dårlig ting, noen ganger kommer det en høyst overveldende rus snikende etter 10-15 minutter.
Slik var mitt første møte med Northern light feks.
Kan være mange forskjellige farger, det varierer fra strains. Det vanligste er nok svart/mørk grå, men er også noe grønt som har nesten helt hvit aske (en veldig lys gråtone). Tror ikke du kan se om det er bra eller dårlig pot på asken.

Kilde: Egne erfaringer, med masse forskjellige strains.
Som det allerede er sakt har, pleier asken og være svart/grå, og noen ganger lysegrå og hvit. Har som regel ikke så mye og si på kvaliteten, men heller konsitens weeden har, om den er fuktig, kompakt, luftig etc. Har derimot værdt borti weed som bli mer til kullbiter, enn aske, og dette har vært noe av det dårligste jeg har vært borti, da det både smaker drit, gir dårlig effekt, gjerne litt hodepine i tillegg.
Asken min er vanligvis svart. Jeg blander vanligvis med tobakk, da, hvis det har noe å si.
Kanskje weeden/tobakken din er litt fuktig med rar konsistens da Oscarius, eller kanskje du ikke røyker helt igjennom planten/tobakken? Ofte når jeg har røyket weed på pipe blir asken svart noen ganger, da tar jeg en nål eller lignende og ser om det er mere røykbart materialle inne i den svarte aske klumpen.

Sorry skriveleifer, jeg er ikke helt i form.