Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1284
Det finnes jo mange gode serier der ute, men de fleste må han jo faktisk se på for å ha best utbytte. Det jeg dog trenger er en serie man kan høre på.

Tenkte dette ville være litt ekstra motiverende til å ta seg en joggetur hvis man samtidig kan høre på en spennende serie. Begynner å bli litt lei av å høre på musikk til trening (hovedsakelig fordi jeg aldri gidder å bytte ut musikken min )
Jeg vil tro house er en veldig god serie der, men jeg ønsker en serie som er under 30min

Forslag any1?
Dokumentarer, kanskje?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Lydbøker som halalgeir nevner burde fungere bra.

Skal du ha lange joggeturer kan Stephen Kings - The Dark Tower være ypperlig.
Finnes jo mye spennende innen lydbøker/hørespill.

Om du liker britisk humor, så har BBC et hørespill som heter Dad´s Army. Dette er egentlig lydsporene fra tvserien, men fungerer helt greit som bare lyd.


Ellers finnes det mange bøker på lyd.

lydbokforlaget.no/ er en god start å søke på.
elelr diverse podcaster om du ikke gidder en hel bok
Radio? Veldig mye bra Radio programmer å høre på! Vil annbefale The Ricky Gervais Show. Selvfølgelig mye bra/morsomme norske radio program, kommer ikke helt på navnet på de forskjellige jeg pleier å høre på nor jeg er ute på tur, men annbefaler og laste ned noen morsomme radio program
Sist endret av Yoppl; 20. juni 2010 kl. 18:44.
Du MÅ jo bare høre The Hitchhiker's Guide to the Galaxy hørespillene, de kom før bøkene og inneholder masse som ikke er med i bøkene til Douglas Adams, riktig nok er det bare de tre første bøkene, men jeg anbefaler det virkelig
Jeg ville tro at du kan høre på In Treatment og få med deg det aller meste av handlingen.
Prøv Beck, spennende svensk krim-serie.
Radioresepsjonen har poscasts fra hele 2008-2010.
Men det kan bli litt vanskelig å jogge mens du ler av alt som skjer i showet da.
Kan også anbefale The Ricky Gervais Show. Det er en utrolig morsom podcast! Stjernen i serien er Karl Pilkington med sine ville idèer og teorier.

Hørte på den serien på bussen engang og jeg klarte ikke å holde meg, jeg fikk mange rare blikk fra folk som ikke skjønte hva jeg lo av.
Jeg vil tro at de fleste tv serier er knyttet såpass sterkt opp mot bildene at det ville blitt litt kjedelig, men derimot finnes det flere radioprogrammer og kanaler du kan høre på, eventuellt lydbøker som nevnt tidligere.

Jeg vil i høyeste grad annbefale deg å laste ned Tazte Priv!! Tazte Priv var et radioprogram Harald Eia og Bård tufte Johansen hadde for noen år siden.. jeg syntes ihvertfall at det er hysterisk morsomt!
Takker for alle innslag (selv om det ikke var mange serier jeg endte opp med )
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Du kan høre Another Case of Milton Jones. Britisk humor med Milton Jones som forsteller banale historier spekket med humor. Å kalle den en serie blir kanskje feil, men underholdende er det. Det forutsetter forøvrig at du har litt sær humor. Du finner den på diverse torrentnettverk, noe som ikke heller vil være "ulovlig" i den forstand da alt har vært gratis fra BBC før det ble slettet fra serverne.