Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 7721
Hei
Er det noen her som følger med på serien Dexter, det er en ny serie som kom i år.

Dexter handler om en fyr som jobber som "blood analyst" i politiet i Miami. Samtidig som han er en seriemorder.
Mer om serien her.
Serien er basert på en roman av Jeff Lindsay.

Konseptet er genialt

Anbefaler folk til og sjekk den ut, nå som stor serien prison break og LOST har pause
En av de bedre seriene jeg har sett på en stund, anbefales på det sterkeste.
Seriemorder som bare dreper "de som fortjener det", andre seriemordere .. herlig story.
Har lenge sagt dette og vil fortsette, serier fra showtime og HBO vil alltids (8 av 10 ganger) være av bedre kvalitet enn hva vi får ifra serier der produsentene/skriverne av serier som prison break, lost osv må dra handlingen over mange flere episoder enn først tenkt, bare fordi folk likte det originale konseptet. Man slipper å bli redd for at man får en melke effekt blant seriene som cable networks gir ut.

Skjønner enda ikke hva den store fasinasjonen er over prison break.
Dexter er 10 ganger mer originalt, gjennomtenkt, mørkere, grotesk, åpen, spennende og underholdene, et virkelig mesterverk innom en alt for trist tv verden.

All hail Dexter the morbid !
8 av 10 mulige stjerner i min bok.
Åssen kanal, og klokkeslett?
Hvor går denne serien hen? Virker litt spennende :P
Dexter går på søndager i USA og bruker å være på nett på mandagsmorran i Norge.
Nedlastbart, Queenie<3.

Syns jeg har hørt noe om denne serien før, så trodde den gikk på norsk tv. Får vurdere å laste ned da.
Fantastisk serie! Noe av det beste jeg har sett faktisk