Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1040
Hei,

Jeg trenger virkelig litt inspirasjon her!

Jeg har sittet å lekt med tanken om å lage en slags radiospalte, på lokal eller nettradio. Og hvis jeg først skal børste støv på "radiokarrieren", vil jeg gjøre det skikkelig. Ikke noe halvveis. Vil legge inn litt tid i forberedelser! Har ikke bestemt meg for om det kun er jeg som skal lede programmet eller om flere skal inn.

Programmet bør ikke handle om noe statisk. Jeg vil at programmet og spaltene skal være dynamiske. Altså, at de skal handle om forskjellige ting fra sending til sending. Noen likhetstrekk bør det jo selvfølgelig være - men jeg vil ikke bli for "låst" til enkelte "temaer" i spaltene.

Jeg ser for meg et easygoing program som får deg til å le, samtidig som det kan ta opp litt mer seriøse temaer.

Gode EKSISTERENDE (utelukkede) spalter finner man hos eksempelvis radioresepsjonen. Her har dem ting som Postkassa, Dilemmas, sjokkpistol mot slutten av sendingen, osv for de som kjenner til dette. Slike ting er, som de selv sier, lettbeint og underholdende.

Ble kanskje litt mye prat om grøten her men.
For å oppsummere:

- Hva liker du å høre på radio?
- Hva gjør at du hører etter på hva programlederne sier på radio?
- Hva slags spalter kommer du på som oppfyller de brede overstående "kriterier"?