Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225379
Politiet (titegn)
fikk først høre om det gjennom en venn, tok meg en tur innom (meldte meg ikke inn). etter noen måneder fikk jeg beskjed om at jeg måtte melde meg inn, så gjorde jeg det. så ja, derfor.

er, til nå, ganske fornøyd med det heller korte oppholdet jeg har hatt her. greit forum hvor man får svar på det man spør om uten noe om og men (:
Sist endret av flashback; 5. april 2008 kl. 18:10.
min bestevenn google
Google om jeg ikke husker feil. Tror det var noe ang. dirking.
Første uken var det bare undergrunnforumet jeg leste i, men det forandret seg fort.
Ble desverre ikke medlem før lenge etterpå tho.
Fant ut av forumet gjennom en kompis. Satt skeve og gode å hadde lattis av alle de utrolig bra rushistoriene og triprapportene/rusrapportene her flere timer for dag Forøvrig vil jeg si at administratorene her og resten av crewet her gjør en drit bra jobb. Takker for et så bra og informativt forum.. Har faktisk lært mer her på de forskjellige forumene her enn de få årene jeg ofret til skolegang. (angrer litt på skolegangen menmen) Stor kudos til admin og resten av crewet på rusmiddelforumet. Dere gjør en kjempe jobb! Og må ikke glemme en stor gratulasjon til Stormen med karrieren på Biip.no Takk folkens! Keep up the good work! Mvh. Spook! PS. NSO: Beklager for lang post!
Gjennom en liten pyro kar på skola
Tror det var på google, i starten hang jeg bare på pyro og blackhat forumet, og litt på undregrunn tror jeg :P
Gikk tur i skogen, titta på en sopp - vips havna jeg her
var vel at jeg googla på dirking, fant da undergrunn forumet. leste på det i et par månder, til jeg ble medlem med denne brukeren. posta min første post for 2 dager siden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gjennom en bekjent
Gjennom ein venn!
Tenkte jeg måtte registrere meg her for å sjekke ut siden da.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Fant siden når jeg søkte etter Hack and mess up på et lan party, en gang i 2006.
nFF kommer ofte fram når en googler etter ting å tang :P prates om så mye rart her.... plutselig var man registrert :P
google....
googla etter hvordan å se andres webcam, og vips fant jeg en lang tråd her.
det viste seg at jeg blei hengende her også da
Søkte på noe rart på Google , tror det var noe hacke greie Men etter på var jeg litt å så rundt her, syntes det virket bra, så jeg joina
Gjennom Google.
Huska jeg dreiv å surfa etter Dikemark. Men har snoka rundt her ganske lenge, uten å være medlem. Men tenkte det var på tide, så her er jeg!
Gjennom en venn ;p
Fra en kompis, leste et par Salvia triprapporter hos han rett før jeg lagde en bruker
Av en nerd jeg gikk sammen med på grunnkurs Når vi satt og koda i timen
Gjennom en venn Han er smart og var mye på nFF, så tenkte jeg skulle prøve og bli litt smartere og lære litt om nesten ALT så registrerte meg her
Sitat av forsberg92
Gjennom en venn Han er smart og var mye på nFF, så tenkte jeg skulle prøve og bli litt smartere og lære litt om nesten ALT så registrerte meg her
Vis hele sitatet...
Det er forøvrig meg.

Jeg fikk vite om forumet via en venn jeg har kjent siden jeg var 1 år.. Som igjen fant det på google.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Haha, jeg joiner på "fra en nerd i klassen"..
Men da jeg var her inne og leste på diverse tråder i går huska jeg på at jeg egentlig ikke har vært her siden jeg regga meg for halvannet år siden, så nå er ikke nicket halvparten så gøy som da jeg var midt oppi hele Ødegård-perioden min. (som egentlig aldri slutter..)
MEN JA; fra ZrP da vi gikk på Skjeberg FHS sammen.
førts via google:P drev å søkte rundt på nettet etter oppskrifter på absinth!
og da endte det med at jeg leste litt om det her.. så etterhvert lagde jeg en profil her...
google ftw... tror jeg søkte på: hvordan hacke ...
google
Sist endret av lemza; 13. juni 2008 kl. 20:38.
Jeg ble kjent her når jeg søkte på noe hacke greier på google ^^
Google! My one true friend
▼ ... over en uke senere ... ▼
Husker det enda hehe
Var en litt full person som var bannet fra siden her, og spurte hvordan han kunne ******. Husker ikke helt hva ***** var for noe lol. Men han ga link til dette forumet som jeg måtte sjekke ut ;-)
På NPF postet han dette, om noen lurte på det.
En i klassen Surra meg inn hit, leste litt og fant ut at her kunne jeg lære mer og diskutere det jeg trengte og ville.. Og så ble jeg medlem Hehe
av min fetter.

han sa at det var et bra forum, og hjalp meg med å finne en pc, som endte med at jeg kjøpte den.
et søk på knsu blanding for noen år siden > kom på siden igjen mars 2008 > registrerte meg
▼ ... over en uke senere ... ▼
husker ikke hvordan jeg havnet her, men har jevnlig vært innom den siste tiden, og i dag registrerte jeg meg
Googlet hvor en mindreårig kunne kjøpe tobakk osv... OG VIPS var jeg på FreakForum
Sist endret av Petruz; 14. juli 2008 kl. 03:31.
Drev å leste om forskjellige rusmidler og freakforum dukket opp på søkeresultatene.
alle kompisene mine snakka om at de beste trip-rapportene fantes på freakforum.
jeg må si meg enig
Har egentlig visst om nFF for en god stund. Og ble bare medlem siden jeg har mye interesseområder som blir diskutert på forumet
Jeg husker å ha sett Forumet mang mange ganger før jeg satt meg litt inn i det og ble medlem.

Dessuten har jeg flere venner som også anbefalte meg å bli det.
Gjennom en venn, google.
Googl

Ti tegn til
Etter å ha hatt en rar følelse på Amfetamin, søkte jeg rett og slett etter forksjellige ting via Google. Og plutselig leste jeg en tråd, hvor jeg fant svaret jeg lette etter - Så etter jeg fant ut NFF hadde Rusmiddelforum og det foregikk på Norsk - Registrerte jeg meg
søkte feil på google så kom det opp (rane en buss) xD så syntes d hørtes intresangt ut så ble jeg avhengi=)
Jeg var ute etter noe info. ang. div. rusmidler, og gjorde et sok paa google. her dukket heldigvis nff opp, som har vaert en god venn siden.

Er i thailand, saa har ikke de tre siste bokstavene i alfabetet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
en rompis vanker her på forumet flyt, aight
google, venner!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Leste en sykt bra diskusjon om å nyte livet her fant den via google... Registrete meg rett etterpå, som er nå... Virker som en kul side med bra folk!
Jeg hadde fått tak i noen Concerta, og lurte på ting og saker rundt rus og behandlig.
Søkte på "Concerta rus" i google, så poppa det opp endel linker fra nFF.

Du kan si jeg ble forelsket i samme øyeblikk som jeg klikket på linken
▼ ... noen uker senere ... ▼
gjennom en buddy heey