Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6242
Hvor kan man streame sesong 1-2 og 3 IHVERTFALL med norsk tekst? Finnes jo ingen plass? Eller er jeg bare dum?
Gjorde et kjapt søk og fant det på Amazon prime, og så langt jeg kan se, har de til og med sesong 5.
Ja, men når man går inn og betaler for prime så får man bare sett sesong 8-10, det står at de andre for øyeblikket ikke er tilgjengelig ��
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Gjorde et kjapt søk og fant det på Amazon prime, og så langt jeg kan se, har de til og med sesong 5.
Vis hele sitatet...
Det er kun sesong 8, 9 & 10 som ikke "er for øyeblikket utilgjengelig i området ditt" på norske prime.
Om norsk tekst ikke er veldig nødvendig:
https://www2.f2movies.to/tv/law-and-...ims-unit-39517

Å finne amerikanske serier med norsk tekst er nesten som å finne nåla i høystakken
Whops, leste visst litt for kjapp der, fikk ikke med meg det med norsk tekst, og sjekket ikke om det var tilgjengelig utover det som står på siden når man ikke er innlogget. Om det er aktuelt å kjøpe på DVD, fant jeg sesong 2 på CDON, men som andre allerede har sagt, er nok det å finne med norsk tekst heller vanskelig. Kanskje en "Ønskes kjøpt-annonse" på finn kan være veien å gå?
Sist endret av Veggen; 8. mars 2020 kl. 21:40.
Har du prøvd å torrente det og finne teksting med VLCs VLsub? Hvis ikke norsk er der, så finnes det garantert svensk eller dansk teksting.
Sist endret av Stray Wanderer; 8. mars 2020 kl. 22:28.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Beste serien! Men å streame m/norsk tekst er neppe gjennomførbart såfremt du ikke tekster den selv