Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2136
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Som tittelen sier, hva pleier cola kjøpt i norge å inneholde?

Jeg har den forståelsen at ganske ren cola skal gi både våkenhet og eufori.
Jeg har tidligere kjøpt cola som skulle være veldig bra og opplevde litt eufori og at jeg ble våken og hadde lyst til å gjøre noe fysiskt.

For ikke så lenge siden kjøpte jeg cola igjen. Jeg opplever nå den samme våkenheten, men overhode ingen eufori.
Jeg er ikke en veldig aktiv bruker av hverken cola eller andre stoffer, men handler litt av og til for å kose meg, så jeg tror ikke det har med toleranse å gjøre.

Så det jeg lurer på er om norsk cola egentlig bare er utvanna amf med varierende grad av små mengder cola?
Kan være mye forskjellig de cutter med.

Amfetamin
Druesukker
Paracet
Kreatin
Koffein
Vet også at levamisol/ergamisol er mye brukt av kartellene i Colombia, Bolivia, Peru, m.m..

Når Levamisol ikke blir brukt som ormkur for kyr, er det en god filler i kokain som er vanskelig å oppdage på hjemmetester.
I tillegg til at også vil kunne være med på å gjøre deg høy siden det brytes ned til aminorex i kroppen. Aminorex er i seg selv en potent stimulant med amfetamin-liknende virkning.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har endt med å sitte oppe hele natten og ikke sove på noen få streker, mye amf i norsk kokain. Sparker godt i begynnelsen men etter noen timer er du bare våken.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Slutt å kjøp cola som er matt pulver.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så det jeg lurer på er om norsk cola egentlig bare er utvanna amf med varierende grad av små mengder cola?
Vis hele sitatet...
Politiets/KRIPOS Narkotika og dopingstatistikk 2019
I rapporten ser man at de fleste stoffer har blitt renere og sterkere enn tidligere. Det varierer selvfølgelig. Men jevnt over har nesten renheten doblet seg i løpet av målingene.
Så tyder på at det ikke bare er utvanna amf iallefall. Selv om jeg har selv også har vært borti menesker som har vært i farta mye lenger enn planlagt når de tar "kola"



Den gjennomsnittlege styrkegraden har auka betydeleg dei siste åra. Foreløpige tal viser ein gjennomsnittleg styrkegrad på 63 % i 2019. Til samanlikning låg gjennomsnittleg styrkegrad ganske stabilt rundt
34 % i perioden 2006–2015
Vis hele sitatet...
Sist endret av KjemikalieX; 7. februar 2020 kl. 14:36.
Min erfaring er at jo mer klumper (steiner) det er i posen med cola, jo bedre er colaen.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fra produksjons land er det jo mye dritt som brukes for å lage det. Sement, batterisyre, bensin... Sjekk dokuen med Jamie Oliver.
videre pitstop og her blir den cutta men mest med koffein, amf, ether. Hørt om rc også men ingen jeg kjenner til som har brukt det å cutte det med.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fra produksjons land er det jo mye dritt som brukes for å lage det. Sement, batterisyre, bensin... Sjekk dokuen med Jamie Oliver.
videre pitstop og her blir den cutta men mest med koffein, amf, ether. Hørt om rc også men ingen jeg kjenner til som har brukt det å cutte det med.
Vis hele sitatet...
vet om rc som har blitt blanda med lido og solgt som coke, ikke altfor uvanlig, men sikkert mindre vanlig nå som rc's er ulovlige igjen.

og ang hva de bruker for å lage coken, det ser mye mer skremmende ut enn det er (men hadde faen ikke meldt meg frivillig til å innta urenhetene man finner i f eks 10g "ren" coke rett fra colombia fordet)

dmt man kjøper har nok veldig mye av de samme urenhetene, da begge stoffene blir "lagd" av planter og vi utfører kun en alkaloide-ekstraksjon på plantemateriale der vi bruker de samme "kjemikaliene" osv.
urenhetene kommer av urene kjemikalier og/eller dårlige kjemikere/labutstyr.