Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1022
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble nylig tatt for hasj bruk og har fått påbudt ukentlig pissings. Var ganske heldig siden jeg hadde tatt no cola uka før så det var heldigvis ute av kroppen. Men jeg lurer på hvilke stoffer som er mulig å ta og at det da er ute av kroppen til neste pissings?
Bare hold deg unna til du er ferdig med pissings.
De fleste RC's er vel trygge uten at jeg har noen særlig erfaring med dem. Av de klassiske så kan jeg anbefale divserse psykadelika, sopp og lsd kan spores i urin i 1-4 dager, og kommer ikke opp på vanlige pisseprøver, da må det sendes inn til lab som spesifikt tester for disse substansene.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle former for sopp og syre, lystgass, div inhalerbare; poppers, etylklorid osv, GHB og andre GABA; phenibut, baclofen, lyrica.

Med RCs er det alltid risiko for falske positiv, da de ofte ligner på andre stoffer.