Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 980
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei har fått tak i noe god grønt. går på risperdal consta 37.5mg, lurer på om jeg da kan røyke? er forresten ikke psykotisk lenger har vært frisk en stund nå. å ja vet man kan bli psykotisk av cannabis vis man er psykisk syk men er ikke det jeg lurer på, lurer bare på om cannabis og risperdal er en form for farlig kombo?
Du skriver at du ikke er psykotisk lenger, da har du åpenbart vært psykotisk før. Hvorfor risikere å få dette utløst på nytt ved å røyke cannabis? Risperidone og cannabis kombo i seg selv er problemfri, men går du på risperidone for å holde psykose i sjakk, så leker du med ilden hvis du inntar cannabis. Hold deg unna potensielt psykosefremkallende rusmidler.
Men det er stooor forskjell på sativa og Indica, jeg tåler ikke sativa mer etter en Satans dritt opplevelse, setter igang tankene alt for mye og fremkaller noen drøye flashback's

Indica kan jeg røyke dagen lang, hvis jeg ikke vil på utsida av døra
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
Men det er stooor forskjell på sativa og Indica, jeg tåler ikke sativa mer etter en Satans dritt opplevelse, setter igang tankene alt for mye og fremkaller noen drøye flashback's

Indica kan jeg røyke dagen lang, hvis jeg ikke vil på utsida av døra
Vis hele sitatet...
Har aldri kjent den enorme forskjellen mellom sativa-og indicadominante strains. Alt jeg har røkt opp gjennom årene har hatt omtrent den samme effekten på meg.

Uansett ikke verdt risikoen.
Prat med en gartner og få tak i rein sativa og rein Indica, så skal du virkelig merke forskjell

Jeg kunne røyke sativa joint om morgenen før jobb, fikk arbeidslyst og var happy hele dagen. Indica på kvelden, en 1g joint så sovner jeg ofte halvveis
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
Prat med en gartner og få tak i rein sativa og rein Indica, så skal du virkelig merke forskjell

Jeg kunne røyke sativa joint om morgenen før jobb, fikk arbeidslyst og var happy hele dagen. Indica på kvelden, en 1g joint så sovner jeg ofte halvveis
Vis hele sitatet...
Jeg har forsøkt en del strains fra forskjellige folk som dyrker, noe forskjell er det, men ikke så mye at jeg ville merket det uten å vite hva slags strain jeg inntar. Forskjellen for min del handlet mer om styrke.

Mornings/første joint den dagen er alltid mer stimulerende enn joint nr 2, ikke snakk om den tredje. Grunnen til det er THCs stimulerende virkning. Og du får mest THC i forhold til CBD med første joint/bontrekk/whatever. CBD motvirker THC og har en lenger halveringstid. Så neste joint du røyker samme dagen vil ha en mindre stimulerende effekt fordi du allerede har en del CBD i blodomløpet, og mer kommer, sammen med THC i røyken. CBD er jo det som gjør en avslappet.

Om jeg røyker Silver Haze, f.eks., eller skikkelig svart "afghaner" en morgen, så blir jeg likevel stimulert av begge.
Sist endret av Stray Wanderer; 12. februar 2020 kl. 22:52.
Men røyk thai, hawaiian snow, chocolope så merker du det er noe annet enn silver Haze'n som har både skunk og northern light innblanda

Men det er ufattelig mange flere cannabinoler enn thc og cbd som stimulerer.
Jeg går på risperdal og røyker ofte, null problm, men tenke deg litt om dersom du er predisponert for psykose. Begynn forsiktig, du kan ta mer, men du kan ikke ta mindre når du allerede har røykt for mye.

s