Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 10900
Er det noen som har noen erfaringer med å ta seroquel for å lande etter amfetamin kjør? Er det helt chill eller farlig.
Har ingen erfaring med å bruke til å lande på amfetamin, men ville aldri gjort det.
Har brukt det etter å ha døgnet, tatt dosen om morgen for å få sove men da blir du så trøtt og føler deg halvpsykotisk. rart siden det er antipsykotika men..

Edit: ta heller et par benzo om du har det
Sist endret av narni; 25. september 2013 kl. 20:02.
Sitat av narni Vis innlegg
Har ingen erfaring med å bruke til å lande på amfetamin, men ville aldri gjort det.
Har brukt det etter å ha døgnet, tatt dosen om morgen for å få sove men da blir du så trøtt og føler deg halvpsykotisk. rart siden det er antipsykotika men..

Edit: ta heller et par benzo om du har det
Vis hele sitatet...
Oki. Det jeg trodde. Hvordan kan man merke om man er phykotisk btw ?
Psykotiske episoder er forskjellige fra gang til gang og person til person. Ofte vil man oppleve forandret virkelighets oppfattelse og kroppsfølelse (at du føler deg "rar")
ellers vil noen oppleve avvikende tankeaktivitet og hallusinasjoner. En psykotisk episode vil avta etter kort tid, om da det ikke er en mer alvorlig underliggende psykisk lidelse som er årsaken. I tiden etter psykosen har avtatt vil man være ekstra sårbar for flere psykotiske episoder.
Sitat av Flymaster Vis innlegg
Er det noen som har noen erfaringer med å ta seroquel for å lande etter amfetamin kjør? Er det helt chill eller farlig.
Vis hele sitatet...
Etter all logikk skulle det fungerere utmerket siden det blokkerer dopamin Dette fører til at selv ikke-speeda folk blir dødstrøtte, så jeg regner med at effekten er enda sterkere når man har overbrukt kroppen fra før...

Ellers kan du kombinere med benzo om det skulle være nødvendig, men problemet med quetiapin er sjelden at det ikke virker...har du tid til å sove bort en dag er det bare å hive innpå nok til at du dreper all hjerneaktivitet (20-50mg skulle holde for de fleste)
Seroquel er genialt til å lande på amfetamin hvis du vil sove. Men prøv å ikke ta for mye... Da blir det ofte en del kaving. 25-150mg holder.
Alkohol hjelper faktisk veldig, en blir noe sliten dagen derpå men da sover jeg hvertfall godt. I tillegg er det ganske enkelt og få tak i (ikke at alt annet er vrient heller men) hehe..
Seroquel funker fjell om du er ute etter å slappe av eller sovne helt.
Alkohol er det beste (for de som klarer drikke når speeden avtar), etter min mening, 6 pils så er alt av speedfølelse borte, med sprit går det fortere (selvfølgelig) :P
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Seroquel funker fjell om du er ute etter å slappe av eller sovne helt.
Alkohol er det beste (for de som klarer drikke når speeden avtar), etter min mening, 6 pils så er alt av speedfølelse borte, med sprit går det fortere (selvfølgelig) :P
Vis hele sitatet...
Ja, men sprit gir enda verre hangover synes nå jeg men.. Da blir det fort kvelden haha
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har gjort det flere ganger. Bare husk på å ikke ta det når du fortsett er rusa,den feilen gjorde jeg :/ for en eller annen merklig grunn trodde jeg at seroquelen skulle funke etter en halvtimes tid. Jeg trodde også at 25mg var for lite ,så jeg tok 100mg istedet.needless to say .. Hjerte mitt ble skikklig fucka å jeg var i en "halv-bevisstløs" tilstand der jeg lå i senga å trodde jeg var på facebook osv. Viste seg at jeg bare hadde lukka øynene (sov ikke) . Det var en skikklig ekkel opplevelse..fikk kommentarer fra en kompis om at jeg var likblek.
Hvorfor i helvete anbefaler folk alkohol? De få gangene jeg faktisk har fått nedtur av pepper, er de gangene jeg har drukket. Seroquel ville jeg heller ikke anbefalt, da det også mer eller mindre hemmer reopptak av noradrenalin.

Cannabis kan hjelpe, men for noen kan det forverre tilstanden.

Ville gått for benzodiasepiner eller opiater.
Hva med Stilnoct/Zopiclone?
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Hva med Stilnoct/Zopiclone?
Vis hele sitatet...
Stilnoct har ganske kort virketid. Du vil nok våkne igjen etter 1-2 timer. Dessuten blir man ikke særlig rolig på stilnoct. Imovane derimot har lengre virketid og er mye mer realitert til benzodiasepiner. Men husk at begge disse preperatene har hallusinogene egenskaper som forsterkes betydelig mye når man har brukt amfetamin. Og ikke minst hvis man har vært våken en god stund.
Ja, kan se for meg dette. Har ikke så mye erfaring med Stilnoct, men det med virketiden husker jeg selv uten amfetamin. Zopiclone derimot var helt ok for min del, 15mg og 6 timer søvn så var alt tipp-topp etter tur.
Seroquel er nesten blitt et must for min del de gangene jeg rammler litt utpå pepper`n igjen.
B preps gjør meg bare keen på å fortstette galskapen.
Legger til at jeg ikke trenger stort mer enn rundt 20-45 mg før jeg slukner etter en lang løpetur.
Sist endret av Eyeamare; 2. desember 2013 kl. 15:58.
Har landa fra mange joggeturer på Seroquel. Det fungerer utmerket.

Var det en hard tur, typ 2-3+ gram, så måtte jeg justere inntak til 200mg. Der har jeg alltid slukna.

Kan legge til at etter inntak av Seroquel for å lande, så kjenner jeg en sterk kribling i beina samt det å sette seg fra sovende stilling, eller reise seg opp, kan gjøre at jeg svimer av for så å våkne veldig forvirret. Så om du ikke har nok Seroquel til å lande på, så er det bedre å la de ligge enn å ende opp med å forverre nedturen.

Sitat av Muradi
Cannabis kan hjelpe, men for noen kan det forverre tilstanden
Vis hele sitatet...
Det kan umulig være godt for hjerte å fyre for å lande. De gangene jeg har gjort det har jeg blitt nedturpepperskækk og ligget der med massiv hjertebank. Har fortsatt til gode å møte på noen som faktisk har landa på kun cannabis. Noen som kan bekrefte at de har gjort det?

~LABAN
Sist endret av HardstyleLABAN; 2. desember 2013 kl. 16:39.
Sitat av HardstyleLABAN Vis innlegg
Det kan umulig være godt for hjerte å fyre for å lande. De gangene jeg har gjort det har jeg blitt nedturpepperskækk og ligget der med massiv hjertebank. Har fortsatt til gode å møte på noen som faktisk har landa på kun cannabis. Noen som kan bekrefte at de har gjort det?

~LABAN
Vis hele sitatet...
Jeg skrev ganske tydelig at det kan hjelpe, men ikke alltid.
Ja, jeg har faktisk landa på bare hasj etter en kveld med god pepper. Skal da sies dette var skikkelig hasj, ikke noe random saker solgt på gaten.
Sitat av HardstyleLABAN Vis innlegg
Har landa fra mange joggeturer på Seroquel. Det fungerer utmerket.

Var det en hard tur, typ 2-3+ gram, så måtte jeg justere inntak til 200mg. Der har jeg alltid slukna.

Kan legge til at etter inntak av Seroquel for å lande, så kjenner jeg en sterk kribling i beina samt det å sette seg fra sovende stilling, eller reise seg opp, kan gjøre at jeg svimer av for så å våkne veldig forvirret. Så om du ikke har nok Seroquel til å lande på, så er det bedre å la de ligge enn å ende opp med å forverre nedturen.


Det kan umulig være godt for hjerte å fyre for å lande. De gangene jeg har gjort det har jeg blitt nedturpepperskækk og ligget der med massiv hjertebank. Har fortsatt til gode å møte på noen som faktisk har landa på kun cannabis. Noen som kan bekrefte at de har gjort det?

~LABAN
Vis hele sitatet...
Har selv landet på god weed/cannabis.
Synes selv at Seroquel/Quetiapin kan være værre mht. hjerte/blodtrykk.
Men jeg tåler så lite seroquel at jeg rekker å slukne, lenge før det blir alt for ubehagelig.
Å røyke seg i senk er digg
Sist endret av Eyeamare; 3. desember 2013 kl. 11:05.
Føler meg fysisk sjuk av quetiapin uavhengig av hva jeg har hatt imeg tidligere. Får lavt blodtrykk og blir på en måte "lammet" i armene/beina på samme måte som om du har ligget på armen. Ikke bra.

Cannabis derimot er helt vidunderlig, selvsagt ikke å anbefale om du har stuka i flere døgn. Da er det benzo som er tingen.
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Hva med Stilnoct/Zopiclone?
Vis hele sitatet...
Det ville ikke jeg gjort om jeg hadde vært på amfetaminkjøret. Det er riktignok et hypnotikum, men det er meldt både uro, hallusinasjoner, forvirring, irritabilitet, adferdsforstyrrelser og nedstemthet for å nevne noe. En venn av meg opplevde å få kraftige hallusinasjoner etter inntak av dette preparatet etter litt hardt bruk av amfetamin. Tannbørsten foldet seg ut til en blomst, brannslangen hadde tydeligvis vært i bruk over hele rommet og masse puter og madrassen var revet opp. Han husket selvfølgelig ikke hvordan dette skjedde, og det er veldig typisk for benzodiazepiner og derivater. Jeg ville heller satset på seroquel eller til nød litt valium.
Sist endret av Lucy In The Sky; 5. desember 2013 kl. 14:02.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gammel tråd men alikavel.

Tok 200mg seroquel etter 2 dager på pepper. Og etter 20 minutter så jeg plutselig spermceller flyte imot meg. Hele rommet var fult av det, men gikk over da jeg fikk satt meg ned. Kompisen min ble eldre for hvert minutt i ansiktet, han så skummel ut til slutt. Rommet begynte å se litt 3D ut så gikk å la meg til slutt. Men noja opplevelse.
Psykose greier eller?:s
Seroquel kan gi overvekt, melkeproduksjon, tardiv dyskinesi, diabetes og også medføre død...
Sist endret av TrippyKing; 21. desember 2019 kl. 00:04.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gammel tråd men alikavel.

Tok 200mg seroquel etter 2 dager på pepper. Og etter 20 minutter så jeg plutselig spermceller flyte imot meg. Hele rommet var fult av det, men gikk over da jeg fikk satt meg ned. Kompisen min ble eldre for hvert minutt i ansiktet, han så skummel ut til slutt. Rommet begynte å se litt 3D ut så gikk å la meg til slutt. Men noja opplevelse.
Psykose greier eller?:s
Vis hele sitatet...
Etter 2 dager på speed er man gjerne litt småpsykotisk allerede og da vil antipsykotika virke mot sin hensikt. Altså gi motsatt effekt og gjøre deg mer psykotisk. Så ikke ta seroquel hvis du har psykosesymptomer eller hvis du har vært lenge våken
Sist endret av LilleVanilje; 22. desember 2019 kl. 06:04.
Anonym bruker
"Rik Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hæ? Utdyp Lillevanilje? Har alltid brukt antipsykotika mot pepperkjør, ALLTID fungert bedre enn benzo og hypnotika. Alltid
Er det ikke nettop ved psykose at de har aller best effekt? Aldri hørt at man blir mer psykotisk dersom man bare er "småpsykotisk" når man tar dem
Anonym bruker
"Rik Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stemmer, bluesky. Seroquel fungerer utmerket mot psykotiske episoder og søvløshet.
Rik Satyr, du må utdype selv, er det seroquel du har brukt? Hva mener du med pepperkjør? At du har vært lenge våken eller psykose?

Andre typer antipsykotika funker kanskje men etter min erfaring vil seroquel kombinert med speed forverre tilstanden
Selv har jeg ikke opplevd dette du beskriver, går jeg våken to døgn++ på speed og tar 50-100mg seroquel er det kvelden for meg.

Mulig at om man tar feks 25mg med mye nok speed i systemet, at en ikke blir søvnig men heller ikke like våken som før man tok det. Vil ikke kalle det forverret psykose men helt klart redusert bevissthet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Hoppende Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Selv har jeg ikke opplevd dette du beskriver, går jeg våken to døgn++ på speed og tar 50-100mg seroquel er det kvelden for meg.

Mulig at om man tar feks 25mg med mye nok speed i systemet, at en ikke blir søvnig men heller ikke like våken som før man tok det. Vil ikke kalle det forverret psykose men helt klart redusert bevissthet.
Vis hele sitatet...
En natt for 5 dager siden da jeg skulle sove endte jeg opp med å høre stemmer som snakket. Dette var på amf og 25mg seroquel. Det var alle personene jeg hadde møtt den dagen som gjentok ting relatert til hendelser vi var involvert i den dagen, men alt var ganske "off" og det var et kaos av setninger og personer. Det var veldig høye stemmer, og det hørtes ut som det var sterk romklang, litt som i en stor boks elns. Kjente at jeg fikk masse rare tanker som ikke ga mening men som samtidig gjorde det, men skjønte inni meg at dette var det bare å ikke få panikk av og sove bort da det ble som å kontrollere en syretripp altså la det passere da jeg åpenabart var helt koko. Da jeg våknet 12 timer senere var jeg fin og har ikke kjent på det siden. Kan være all spriten som var på vei ut av systemet som bidro. Har fortsatt å speede daglig siden da uten problem. Snart brukt opp alt og aldri mer. Slettet alle numre releatert til dette.