Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  142 16832
Dette nettstedet gjorde meg kvalm, skikkelig dårlig. Kan dette stoppes ? kan ikke noen gjøre noen fine greier så funker det nettstedet ikke mer ? blir så forbanna på så dumme mennesker og deres vervemetoder, det siste vi trenger er en hel hau med odinister og nazister som mener alt er jødenes feil.
Må si meg enig dr...mn tror nok han derre vigrid fyren bare hadde putta opp ei ny sie...så lenge d han gjør er lovlig...
Tror ikke det er så mye vi kan gjøre med det (pga lovene i norge). Var på dokument 2 om vigrid for litt sida. Men lederen av Vigrid ble nettopp kasta i kasjotten og fikk en dom på 3 måneder eller noe slikt tror jeg.
Det skal vel godt gjøres om det mølet som ligger der faktisk klarer å yngle flere andre generasjons hvitt søppel, og ettersom omtrendt samtlige nazi-sider blir hosta av en og samme private nazi-server er det lite man kan gjøre for å stoppe "virksomheten" deres. Sidene deres er jo der kun for spott og spe uansett, folk får se hvor utrolig tørre og tåplige teoriene deres er.
Trådstarter
ja, 3 måneder, det er ikke nok
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
den beste måren er vel å ignorere dens eksistens...
kanskje vi skal gå sammen om å kjøre DOS (denial of service) angrep??????

eller kanskje noen andre har noen andre forslag???
original reprint
xaff's Avatar
For det første:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

For det andre:
Hvis vi må sprenge denne religionen må vi ta den kristne, jødiske og vel, omtrent alle religioner i verden. For alle religioner, nesten i alle fall, hater en grupper folk.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Xaff
For det første:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

For det andre:
Hvis vi må sprenge denne religionen må vi ta den kristne, jødiske og vel, omtrent alle religioner i verden. For alle religioner, nesten i alle fall, hater en grupper folk.
Vis hele sitatet...
nei, det er ikke selve religionen som hater folk, det er ekstremistene som tilhører den religionen.
original reprint
xaff's Avatar
*Bøye seg i støvet for Gusto som klarer å si det jeg skulle sagt*

Men poenget mitt er, den ene er like ille som den andre. Korstog, steining og brutal vold. Can't we all just get along?!
Gubbe: Hadde jeg bare hatt linje nok :/
åååååååååååå. la no fyren få ha sine eigne meiningar sjølv om deke synst meiningane hans e heilt på trynet. vil deke vise at deke e so forbanna tøffe so kan jo deke ta å "hacke" sia då, eller DDoS'e sia som gubbe sa, eller DDoS e jo for scriptkiddia. og da e jo ikkje deke.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Siden vigrid.net er så tragisk som den er, er jeg sikker på at den skremmer flere folk fra det miljøet enn den lokker.
Sier bare en ting jeg : Elendig!
Blir flau av og lese dette, og enda mer flau over at "deres hvite brødre" kan leve opp til dette..
På tide at hvite godtar svarte/farga personer snart tror jeg, for dette nazist greiene er utgodt!
Enig med deg der TeQniC... Skikkelig Drittside...
Jeg er veldig for DDoS'ing av ISP'en demmes og.. Du kan jo sjekke ut worldlink.wpww.com/ (Dem som hoster vigrid.net). Jeg synes vi skal erklære krig ellerno mot dem..

Scha

[EDIT]Skreiv inn riktig URL[/EDIT]
Jeg synes det hadde vært bra om dere haksors hadde fått gjort noe faenskap med serveren. Jeg har 0 peil på det område, men jeg støtter det faenmeg. Synes igrunn det er riktig å vise avsky mot slikt istedenfor å bare ignorere.

Krig mot dem hadde vært tøfft vi er jo tross alt undergrunns folk?
Jepp!
Hackere angriper jo mange andre sider, så hvorfor ikke disse?! Det blir jo nesten til et godt formål

Ikke for det, jeg synes andre skal få ha sine meninger! (så lenge disse meningene ikke strider med mine)
Jeg tviler på at det finnes folk her med skills nok, men det skal ose respekt om noen faktisk klarer å hacke dem ...
hmm vi kan da deface denne sia non sopm blir me?
eh, du trenger ikke no skills for og vera scriptkiddie da
Trådstarter
jeg er med, forklar meg hvordan
Better than thou.
Vær så snill å bruke rediger knappen istedenfor å skrive to poster rett etter hverandre. Har sett du gjør det hele tiden liksom..
Tror dere virkelig dere jobber MOT dem hvis dere tar ned den siden?

Det er ren hjelp for dem, de kan bruke det som bevis på at de store kapitalistjødene er ute etter å fjerne dem. Den siden er også en fin informasjonsside om Vigrid. Jeg ville tro, som noen andre, at den holder flere folk borte derfra enn å trekke dem til seg.

Og vil DERE virkelig drive med sensur? Hva for slags undergrunnsfolk gjør det dere til da? Sensur er FAEN ikke noen undergrunnsting i det hele tatt, FYYY!!!
Saken er jo at nettet skal være usensurert og fritt. Det er jo akkurat det som gjør nettet til det det er. Skulle gjerne vært med på å fucke opp den siden noe jævlig hvis jeg hadde kunnskapene. MEN det går litt i mot prinsippene mine, jeg synes nettet bør ha det innholdet som folk vil legge ut. Prisen man må betale for det er drittsider som Vigrid og lignende, men la oss ikke glemme at hvis ikke nettet hadde vært fritt for alle, så hadde nettet vært gørr kjedelig.

Håper dere forstår hva jeg mener med innlegge mitt.
Ytringsfrihet er en ting. Nazi propaganda burde ikke beskyttes ikke av ytringsfriheten.

Religion er gift for samfunnet. Det er ateisme og fritenking som gjelder. Realiteten fremfor alt.
jeg ble seriøst kvalm når jeg kikka på sidene deres. greit nok med tekst, alle har jo hørt om ytringsfrihet, ok nok. vi trenger fortsatt ikke like det de mener, og vigrid's meninger om verden og livet tar jeg -sterkt- avstand fra.. leste navna på noen av bildene der, orka ikke åpne de engang.sjukt. "Bilde: Tysk barn som er voldtatt og myrdet av allierte soldater" f.eks. vilt. ikke fatter jeg at folk klarer å mene det, og å like det. leste det som han 17 åringen fra kr.sand hadde skrevet, han er jo totalt hjernevasket. mener hvertfall jeg. han, i likhet med resten av vigriderne.
svake mennesker, som lar seg påvirke av det de mener.

og alt det det står på sidene der, som skal "motbevise" hva som faktisk skjedde, og er bevist og tilstått, fra andre verdenskrig blandt annet.. det er bare pjatt de har funnet opp for å vri og vrenge -enda- litt mer på realiteten, slik at det passer til deres syn.

fåkk vigriderne sier jeg. ja, ytringsfrihet er en fin ting, men FYFAEN.

om man kan gjøre noe? ikke ifølge norges lover nei..
Better than thou.
Hvis man tar en titt på nyheter på hovedsiden så.. (På nFF seff.)
ja, sårry Carlo hakke sett rediger knappen før, hehe.
til foolish: se hva necro skrev og tenk over det...
men det har vert litt arti lell da, men kanvera skadeli...
hehehehe... hacke, faen meg ingen god ide, alt som ville skje var at han ville få en 2-3000 nye besøkende,
for det meste ungdom som synes hacking høres kult ut og som er sånn passe lettpåvirkelige... nope... det
man gjør (har jeg hørt, er ikke helt sikker på fremgangsmåten) er å kontakte alle DNS'ene per email og be
de om å sperre for akkurat det domenet. en helvetesjobb seff, men mye mere effektivt enn å "hacke"
serveren, ettersom de fleste slike saker fikses ganske enkelt:

oppdage at noen har hacket serveren og skrevet inn "vi hater nazister på forsiden..."

a) forandre passord
b) sjekke etter bakdører
b1) fjerne bakdører
c) skifte passord på nytt
d) legge inn siste backup (ca 2 timer gammel)
e) gå å lese mere avis....

meitemark
Better than thou.
Hei, noen som blir med å hacke forbanna.tk? Jeg mener, jeg liker ikke helt det de står for så hvorfor ikke?

dette er det st0rste pisset jeg noen gang har h0rt, har dere aldri h0rt om ytrings friheten!

faen jeg skulle personling anmelde dere hvis dere hadde klart aa deface sia de si, ikke det at jeg st0tter innholdet med ytrings friheten holder jeg SVAERT h0yt!
Det er deres eget valg om dere vil gaa inn paa den sia der hvis dere ikke liker innholdet saa hold dere unna det er ikke no vaerre enn det,

F.eks hvis jeg skriver ei sie om at negere egentlig er romvesener (eller hvite folk eller whatever) saa forventer jeg at den kan bli staaende som et bevis paa min mening klart jeg kan godta diskusjon rundt det, men aa fjerne innholdet er jo low life deluxe.

Det er jo faktisk noe av det dette forumet staar for ogsaa retter til aa diskutere det man vil uten at noen skal komme aa si at det er galt!
En liten defacing av denne siten, tror jeg vil være på sin plass. Noen som blir med å samle en liten gruppe?
Hadde egentlig ikke hatt noen moralske problemer med å hacke den... Jeg er for yttringsfrihet, men dette blir litt spesiellt. For jeg vil jo si at vi har yttringsfrihet i Norge selv om vi har rasismeparagrafen. Siden serveren ligger i USA er det lite myndighetene får gjordt, så da får vi ta saken i egne hender.
Jeg mener skal man ha ytringsfrihet og en fritt Internett, så er det akkurat det man skal ha. Man kan ikke bare angripe sider bare fordi man mener de går imot sine egne meninger. Da har man jo snart en diktatur.

Uansett så er nok vigrid.net en side for folk som allerede er lurt inn i nynasismen, tviler på den klarer å verve noen flere. Når jeg leste det som stod på den måtte jeg le litt for meg selv, fordi det som stod der rett og slett ble for dumt. Men det som er skremmende er at noen har slike meninger og tror på det som står der.

Men for all del; hack i vei, men et vellykket hackeangrep gir ofte mye publisitet, og da har man vel oppnådd en litt negativ effekt?
Opprinnelig postet av Carlo
Hei, noen som blir med å hacke forbanna.tk? Jeg mener, jeg liker ikke helt det de står for så hvorfor ikke?

Vis hele sitatet...
agree, det ville faktisk være noe verden merket....

<edit>
oppdaget ikke før fem min etterpå at det var en saite på www.forbanna.tk ... trodde det var å ta ned hele www.tk altså alle de idiotiske redirektorne.... men det var det ikke... når det kommer til det er jeg med... nå skal jeg le meg i hjel på forbanna.tk
</edit>

mm
Sist endret av meitemark; 25. april 2002 kl. 13:18.
Meitemark; tror det var litt ironisk ment fra Carlo sin side. Tror han mente at man kan ikke hacke haugevis av siter bare fordi man ikke liker det som står på dem.
Xtrax, vet da det.... se editen min...

mm
Det gikk jo en doku om vigrid på tv2 for en stund tilbake.. litt twista de som lot seg døpe av han..
aha, forstod først nå hva du mente med de linjene i editen din,
etter å ha lest den 3 ganger vel å merke.

Ber så meget om unnskyldning for min idioti
ja hack ivei.. ta www.whitehouse.gov når dere først er igang + www.pepsi.com fordi den har så ekkel ettersmak... ja, der ser hvor dette går hen!?!!?
IGNORANCE IS BLISS
Opprinnelig postet av Gubbe
kanskje vi skal gå sammen om å kjøre DOS (denial of service) angrep??????

eller kanskje noen andre har noen andre forslag???
Vis hele sitatet...
ja!!! Jeg fant ip'en til siden! Den er 127.0.0.1 Bare start angrepene dine så venter vi i spenning lykke til
Opprinnelig postet av dfs


ja!!! Jeg fant ip'en til siden! Den er 127.0.0.1
Vis hele sitatet...
håper du kødder rent ip messig nå.. pliz?
Better than thou.
Hva tror DU na1t?
kom igjen og DoS den

omg.
Opprinnelig postet av mia\
ja, ytringsfrihet er en fin ting, men FYFAEN.
Vis hele sitatet...
nei, ikke noe «men». enten er det ytringsfrihet eller ikke.
original reprint
xaff's Avatar
Dephic har rett. Enten skal alle få si hva de mener ellers så skal ingen få lov. Eller alle kan få lov til å si hva de mener så lenge vi liker det. Men jeg tror det kalles kommunisme.
Fy faen så mange idioter det er her, hva tror dere hadde skjedd hvis siden ble hacket? De kunne gått til VG og fått førstesideoppslag med "cyberkrig mot nazisme" og fått tusener av hits. Skjønner dere ikke hvor godt Vigrid hadde tjent på det?

Forøvrig er jeg selv totalt uenig med det som står på den siden men vil allikevel forsvare de folkas rett til å si hva de vil og mene hva de vil. Får de rekruttert folk på siden sin må det jo være fordi folk er enige med det som står der og da har siden en misjon, uansett hvor uenig jeg er.

Parallelen noen trakk til religion synes jeg forøvrig passet svært bra. Jeg vil f.eks. ikke dos'e muslimske sider bare fordi jeg synes de har et totalt forvrengt syn på verdenen... Eller som en kompis av meg så elegant bruker si det: "La hoinnan pule, dæm e ikkje mine!".
Pinger vigrid.net [206.160.0.248] med 32 byte data:

Svar fra 206.160.0.248: byte=32 tid=209ms TTL=108
Svar fra 206.160.0.248: byte=32 tid=185ms TTL=108
Svar fra 206.160.0.248: byte=32 tid=188ms TTL=108
Svar fra 206.160.0.248: byte=32 tid=196ms TTL=108

Ping-statistikker for 206.160.0.248:
Pakker: sendt = 4, mottatt = 4, tapt = 0 (0% tap),
Gjennomsnittlig tid for tur-retur i millisekunder:
minimum = 185ms, maksimum = 209ms, gjennomsnittlig = 194ms
Opprinnelig postet av Gubbe
Pinger vigrid.net [206.160.0.248] med 32 byte data:

Svar fra 206.160.0.248: byte=32 tid=209ms TTL=108
Svar fra 206.160.0.248: byte=32 tid=185ms TTL=108
Svar fra 206.160.0.248: byte=32 tid=188ms TTL=108
Svar fra 206.160.0.248: byte=32 tid=196ms TTL=108

Ping-statistikker for 206.160.0.248:
Pakker: sendt = 4, mottatt = 4, tapt = 0 (0% tap),
Gjennomsnittlig tid for tur-retur i millisekunder:
minimum = 185ms, maksimum = 209ms, gjennomsnittlig = 194ms
Vis hele sitatet...
Det var meget informativt og nyttig å vite