Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1462
Har fått tramadol hos lege da jeg har prolaps i ryggen. Har tidligere erfaring med tramadol og spyr hvergang jeg tar det. Var dum og ikke spurte om kvalmestillende mens jeg var der og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har tips om hvordan jeg kan unngå og spy? Vet jeg kan ringe legen, men føler ikke for og dra ned til apoteket og vente til jeg evt. får det. Ryggen tillater heller ikke at jeg drar helt til byen for og fikse kvalmestillende.
"Øko-Terrorist"
Ingefær er det eneste husmortrikset jeg har opplevd at faktisk fungerer mot kvalme.
Åssen styrke er det? Jeg blir fort kvalm av 50mg (kapsel) Men om jeg tar en av gangen med litt mellomrom så gikk det bra
Hold deg mest mulig i ro å ikke ta for mye
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Åssen styrke er det? Jeg blir fort kvalm av 50mg (kapsel) Men om jeg tar en av gangen med litt mellomrom så gikk det bra
Vis hele sitatet...
Det er vel forsåvidt bare 50mg Tramadol som finnes når jeg tenker etter og har våknet litt Men vet også om noen som legger pulveret i sigg papir og slipper den mugne kapselen
Vet ikke om det funker på Tramadol, men på Heroin og andre opioider så hjelper det å innta liggende stilling om du blir kvalm. Derfor heroinister ligger rundt på skitne madrasser! vel det også at de er zonked out på minus da, men men du skjønner greia. hehe
Evnt bare prøv med en lavere dosering.