Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1927
Jeg bestille 1g pepper og 10 valium (som noen sikkert husker en tråd om her inne)
Blei bestilt 9ende forgje mnd men fortsatt ikke hatt blå her og fortsatt ikke noe pakke.

Blei tatt for innførsel av frø fra utlandet for typ 5-6 år siden.
Vil dette ha noe påvirkning på min forklaring om at jeg ikke aner noenting om hvorfor det skumle blitt sendt 1g pepp og 10val til meg?

Den gang da brukte dem typ 2mnd etter tollen stoppa det men er tiden noe annerledes på innenlands?
(Litt lei av å vente på dem, og ikke kunne ha noe god saker i heimen)

Er sjansene store for at dette bare er en stukete norsk vendor som ikke har sendt pakka?
Way2sharp du liksom, mere Way2blunt 🤪
innenlands post blir ikke stoppet.
innenlands post blir stoppet, det skjer bare sjeldnere.
Way2sharp har blitt anklaget for selektiv scamming og jeg tror ingen har hørt fra han. Pakken din er nok ikke stoppet,men heller ikke sendt.
Sitat av Cloor Vis innlegg
innenlands post blir ikke stoppet.
Vis hele sitatet...
Hører folk sier det si, men mange sier også det motsatte..
At det er samme bygget som behandler både innenlands og utenlands, bare på forskjellige tidspunkter og at bikkjer kan komme på begge tidspunktene.
Men ikke veit jeg, ikke noe postmann as

Sitat av BoleIvars Vis innlegg
Way2sharp har blitt anklaget for selektiv scamming og jeg tror ingen har hørt fra han. Pakken din er nok ikke stoppet,men heller ikke sendt.
Vis hele sitatet...
Ja, hørt han ikke er helt god ja.. Mange gode reviews på Dream men fant jo forumet der han er beskyldt for mye..
Inkludert dårlig stealth så kan jo evt være det da å at den er stoppet men trodde nesten pakken måtte vært gjennomsiktig eller en zip påsa før det blei stoppa innenlands.
Sist endret av Luringenlurer; 18. august 2018 kl. 16:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
fyren scammer anbefaler ingen å kjøpe av ham, lærte dette den harde måten å det kostet meg noen tusen for å si det sånn...
fikk kun 1/4 produkter å det var den billigste..
Sist endret av Psykoselig; 18. august 2018 kl. 21:54.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er i samme båt. Tror de har scammet.
Sitat av Psykoselig Vis innlegg
fyren scammer anbefaler ingen å kjøpe av ham, lærte dette den harde måten å det kostet meg noen tusen for å si det sånn...
fikk kun 1/4 produkter å det var den billigste..
Vis hele sitatet...
Ja jeg ser den .. Hadde det bare kommet noe hadde det vært en sak men når det ikke har kommet så mye som et brev så er jeg jo litt nervøs for om Blå har fått nevene i det og blir sittende og bare vente med rein kåk mens jeg egentlig skulle kosa meg litt da
Faen meg umulig å fyre seg en fjådde fordi man er engstelig for å sitte her skeiv som en skråning når dritten ringer på..

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er i samme båt. Tror de har scammet.
Vis hele sitatet...
Samme båt?
Sitter på Holder Kanskje å venter på bacon stanken du også?
Når bestilte du?
Sist endret av Luringenlurer; 20. august 2018 kl. 15:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg. & Skriveleif
Anonym bruker
"Sugen Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sendt div pakker i posten en periode på ca 3 år, kun 1 pakke kom aldri frem.

Vet fortsatt ikke hva som skjedde med den, men er snart 2 år siden den forsvant.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har sendt div pakker i posten en periode på ca 3 år, kun 1 pakke kom aldri frem.

Vet fortsatt ikke hva som skjedde med den, men er snart 2 år siden den forsvant.
Vis hele sitatet...
Utro tjener på posten da eller? Kom ikke gris heller?
Sendt eller fått tilsendt?

Hva er sjansene for pakkestopp i forhold til folkets erfaringer her inne med sånt i posten?
Er sjansen større for utro tjener?
Rot på posten?

Eller har W2S rett og slett ikke sendt den å håper jeg skal betale for Reship til 50% av?
Sier jo selv den er sendt osv men har mine tvil as..
Eg har sendt diverse pakker i posten i årevis og det er flere av de som aldri har kommet frem. Og det er kun snakk om «uskyldige» pakker som små bursdagsgaver osv. Så det kan godt være det er forsvunnet i posten. Men sikkert lurt å ligge litt lavt i tilfelle.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Innlandspakker blir ikke kontrollert etter noen form for fast rutine. Det skjer i høyden ved stikkprøver. Mengdene som skal gjennom en postterminal er vanvittige.
Utlandspost sjekkes på Gardermoen eller evt annen flyplass det ankommer. Det er nesten ingen post som kommer med andre typer transport. Der det er snakk om f eks båt, sjekkes det på anløpsterminalen. De kjører ikke lass med usjekka post til terminaler inne i landet og sjekker den sammen med innlandspost.
Du skal ha griseuflaks for å bli tatt for noe i innlandspostn