Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1817
Hei.
Jeg klarte, og ødelegge hodetelefonene.

Jeg har lyst på nye.
Finnes det noen gode tilbud, her i Oslo, eller på Internett?

Edit. Ikke mere, enn 500 kr. Grei kvalitet.
Sist endret av davidentotre; 20. august 2018 kl. 22:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjøpte disse for noen uker siden, https://teleoutlet.no/produkt/tilbeh...00-helt-ny-net.
Veldig fornøyd med de mtp. lydkvalitet og batteritid, kr. 350,- for et sånt headset er så og si gratis.
Vi trenger mer å gå på her. Er det til bruk på farten? Skal du ha in-ear eller over-ear (Ørepropper eller -klokker med andre ord)? Skal de være trådløse eller kablet? Skal de brukes til podcasts eller musikk? Spesifisér hva du ser etter, så blir det mye lettere å hjelpe deg.

Uten noe å gå på, har jeg følgende anbefalinger:
Propper til trening: JBL Reflect Mini BT
Allround-propper: Jays a-Jays One+
Allround-klokker: AKG K518 LE (Skambillige, men klemmer litt om ørene. On-ear)

EDIT: Som dazezone sier, så er Y50 hakket bedre enn K518. Så vidt jeg vet, er vel de strengt tatt oppfølgeren til K518.
Sist endret av Deadlock Radium; 21. august 2018 kl. 01:55.
Seconder AKG, men y50 har mer komfort enn k518 om det er viktig for deg. Du kan også pause en sang med fjernkontroll-knapp. Bassen er god for prisen.