Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2022 826022
Sitat av livsnyter Vis innlegg
Noen som har testet lilla FC Barcelona i Trondheims området?
Vis hele sitatet...
Jo.
Bare å handle. Beste knipsen du får.
Er delestrek, så begynn med en halv. Godt dosert
Sist endret av random106980; 19. mars 2018 kl. 16:04.
Sitat av sadf Vis innlegg
Jo.
Bare å handle. Beste knipsen du får.
Er delestrek, så begynn med en halv. Godt dosert
Vis hele sitatet...
Fikk prøvd de, funket godt de!
Startet med en halv, men endte vel opp med å ta 2,5 stk. Tura som bare det, ingen nedtur heller
Anonym bruker
"Blå Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av livsnyter Vis innlegg
Noen som har testet lilla FC Barcelona i Trondheims området?
Vis hele sitatet...
Jepp, æ rulla ballan av mæ på dem ifjor sommer.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Bekymret Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har testa Rosa Porsche i Trøndelag/Nordland? Er med delestrek, virka sterke.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rosa Warner Brothers 220mg fra DNMNO... noe som har prøvd dem?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Blå Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har testa Rosa Porsche i Trøndelag/Nordland? Er med delestrek, virka sterke.
Vis hele sitatet...
Ikke prøvd de selv. Men har vært rundt folk som har rulla på de, kvalitetsknips. Ville delt de i 2 etter min mening.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har testa gul porsche i trondheim?
Er visst en del rosa rolls royce i Oslo som ifølge pillreports kan inneholde PMMA. Stay safe folkens
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har vært borti grønne Maybach? (Oslo)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vel, det svinger bra i de pastillene der. Tenker rundt 200mg Emma..
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner noen til rosa Rolex rundt Oslo?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner noen til rosa Rolex rundt Oslo?
Vis hele sitatet...
Quoter NodSquad lengre oppe i tråden;
Er visst en del rosa rolls royce i Oslo som ifølge pillreports kan inneholde PMMA. Stay safe folkens
Vis hele sitatet...
Grønne granater xtc piller er testet på kit og gir god funk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen her som vet hva som er i de blå spøkelse knipsen?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har fått testa gul porsche i trondheims omerådet ?
▼ ... over en uke senere ... ▼

https://imma.gr/72903x27106

noen som vet hva denne heter? den er litt grønnere i virkeligheten, og rusen har en litt psykedelisk vibe. står også GA på den
Sist endret av harleyw; 16. august 2018 kl. 16:03. Grunn: bildet vises ikke
Sitat av harleyw Vis innlegg

https://imma.gr/72903x27106

noen som vet hva denne heter? den er litt grønnere i virkeligheten, og rusen har en litt psykedelisk vibe. står også GA på den
Vis hele sitatet...
Armani
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av harleyw Vis innlegg

https://imma.gr/72903x27106

noen som vet hva denne heter? den er litt grønnere i virkeligheten, og rusen har en litt psykedelisk vibe. står også GA på den
Vis hele sitatet...
Sitat av moret Vis innlegg
Armani
Vis hele sitatet...
Vet man hva som er i disse Armani-pillene? Har hørt at de er ganske heftige.
Noen som har prøvd "sopp" pillene som går rundt i Bergen ?

Hører de skal inneholde 20mg 4-ACO-DMT

Noen som har prøvd disse og kan gi en tilbakemelding ?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Noen som vet hva slags piller som går rundt i bergen for tiden?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet man hva som er i disse Armani-pillene? Har hørt at de er ganske heftige.
Vis hele sitatet...
de er ganske heftige ja, veit at det er putta noe psykedeliske stoffer i den, men ikke hvilke
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har testet Blå Kløver?

Har ikke bilde atm (kan ordnes snart), men de er mørkeblå, og formet som en firkløver.
Visstnok ganske sterke, med kraftig come-up. Anyone?




Mer Lyseblå egentlig, Kløver form
De ligner på noe en person viste stolt frem på dansegulvet forrige helg. Han sa det var 3 i en og mannen var tydelig på'an. Det var 2 deler av en hel igjen i boksen hans. Vet dog ikke mer info om den, og kjenner ikke vedkommende, har ei testet selv.

Nord i landet btw
Sist endret av Topkek; 20. september 2018 kl. 21:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av psyWolf Vis innlegg




Mer Lyseblå egentlig, Kløver form
Vis hele sitatet...
Prøvde en av disse forrige helg. Er ikke blant de mest erfarne (prøvd 10-15 ganger) og vil si dette er blant de sterkere jeg har tatt. Når den kicka måtte jeg bare sette meg og der ble jeg sittende i et par timer. Inneholder nok noe annet en de jeg har prøvd tidligere da jeg ble ganske slapp mens tidligere har jeg dansa hele kvelden. Burde nok tatt en halv en i stedet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av psyWolf Vis innlegg




Mer Lyseblå egentlig, Kløver form
Vis hele sitatet...


Har kjøpt disse og fikk høre de kalles «happy knips» i og med at man ikke skal føle seg så parkert. fikk høre de skulle være sterke, mens vennene mine ikke følte noe eller bare energiske og rastløse. Har ikke prøvd de selv enda, men skal snart. Kan ikke si jeg gleder meg ettersom vennene mine virket veldig skuffet.

Sitat av ThorEggen Vis innlegg
Prøvde en av disse forrige helg. Er ikke blant de mest erfarne (prøvd 10-15 ganger) og vil si dette er blant de sterkere jeg har tatt. Når den kicka måtte jeg bare sette meg og der ble jeg sittende i et par timer. Inneholder nok noe annet en de jeg har prøvd tidligere da jeg ble ganske slapp mens tidligere har jeg dansa hele kvelden. Burde nok tatt en halv en i stedet.
Vis hele sitatet...

Fikk du noe euforisk følelse? Er ikke veldig erfaren selv, trodde i bunn og grunn at ecstasy piller føles mer som en pilleversjon av Molly lovedrug (MDMA) mens disse virket mer som de bare hadde amfetamin eller annet dritt blandet? har ikke testet de. men vennene mine har prøvd de, og ble skuffet.
Sist endret av KnollOgTott; 30. september 2018 kl. 12:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av KnollOgTott Vis innlegg
Har kjøpt disse og fikk høre de kalles «happy knips» i og med at man ikke skal føle seg så parkert. fikk høre de skulle være sterke, mens vennene mine ikke følte noe eller bare energiske og rastløse. Har ikke prøvd de selv enda, men skal snart. Kan ikke si jeg gleder meg ettersom vennene mine virket veldig skuffet.




Fikk du noe euforisk følelse? Er ikke veldig erfaren selv, trodde i bunn og grunn at ecstasy piller føles mer som en pilleversjon av Molly lovedrug (MDMA) mens disse virket mer som de bare hadde amfetamin eller annet dritt blandet? har ikke testet de. men vennene mine har prøvd de, og ble skuffet.
Vis hele sitatet...
Ja, koste meg der jeg satt. Men var ikke i stand til å komunnisere skikkelig med andre, selv om jeg var forholdsvis klar i hue. Var nok ikke amf i disse, da hadde jeg nok ikke sittet stille i flere timer. Men som sagt, prøv en halv en hvis du ikke er erfaren.

Jeg ble også skuffa over disse. Klart kjipeste knipsen jeg har tatt.
Sist endret av ThorEggen; 1. oktober 2018 kl. 16:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fikk spor av Fentanyl i en sølvfarget hodeskalle med QP bak, vær obs.
Fikk et par Chupa Chups fra samme sted, ikke fått testet disse enda.
Sist endret av Mumrikken; 1. oktober 2018 kl. 16:40. Grunn: Add
Sitat av Mumrikken Vis innlegg
Fikk spor av Fentanyl i en sølvfarget hodeskalle med QP bak, vær obs.
Fikk et par Chupa Chups fra samme sted, ikke fått testet disse enda.
Vis hele sitatet...
Grå Philip plein knips ?

Tok disse i Nederland i sommer og merket ikke noe spesielt med dem. Mulig det er en annen batch ?
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Grå Philip plein knips ?

Tok disse i Nederland i sommer og merket ikke noe spesielt med dem. Mulig det er en annen batch ?
Vis hele sitatet...
Jepp. Har fått mye Philip Plein knips igjennom tiden.

Tror nok at den største utfordringen i denne tråden, er at folk går god for en pille basert på et bilde, vi er alt for naive.... Hvem som helst kan da presse piller.

https://www.youtube.com/watch?v=zZMETFXFE24

05:53

TEST KIT TEST KIT TEST KIT TEST KIT

Glemte også å nevne at jeg og bekjente har opplevd å få Ketamin i Philip Plein hodeskallene (Østfold).
Sist endret av Mumrikken; 1. oktober 2018 kl. 23:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ThorEggen Vis innlegg
Ja, koste meg der jeg satt. Men var ikke i stand til å komunnisere skikkelig med andre, selv om jeg var forholdsvis klar i hue. Var nok ikke amf i disse, da hadde jeg nok ikke sittet stille i flere timer. Men som sagt, prøv en halv en hvis du ikke er erfaren.

Jeg ble også skuffa over disse. Klart kjipeste knipsen jeg har tatt.
Vis hele sitatet...
Er ikke veldig erfaren selv, men jeg tok disse igår. Tok de med flere venner som er mer erfarne enn meg og alle forventet å bli skuffet etter det jeg hadde hørt om denne knipsen. Men vi spiste lite den dagen og noen av oss røyket mye før, og jeg vil egentlig si vi koste oss ekstremt mye. Spørs helt på mengden og hvem man er med. Alle tok en hel pille, syntes det funka veldig bra på oss. Jeg liker ikke å være ute på diskotek eller andre steder når man er rusa på knips, jeg er sånn som blir slapp uansett hva slags molly jeg tar. Følte meg litt energisk etter første halvdelen av pilla, men da jeg tok den andre så ble jeg ganske slapp og slått ut men jeg nøt det helt greit
Fikk en grønn Tesla her om dagen. Lurer på om noen har noe info om denne? Takk
Gul/Grønn mushroom, bergen området. Ble fortalt de var psykedeliske. Noen som vet hva de inneholder? 2cb? 4-aco-dmt? begge deler?
Sitat av Stutter Vis innlegg
Fikk en grønn Tesla her om dagen. Lurer på om noen har noe info om denne? Takk
Vis hele sitatet...
Prøvde halve i går, når den kicka inn så var jeg glad for at jeg ikke tok hele 😂 Sjekket litt på nett og fant ut at den er 214mg mdma og funker som faen.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har rulla på sølvhjerter i Trondheim-området?

https://www.ecstasydata.org/view.php?id=6211&mobile=1
Sitat av totenflak Vis innlegg
Gul/Grønn mushroom, bergen området. Ble fortalt de var psykedeliske. Noen som vet hva de inneholder? 2cb? 4-aco-dmt? begge deler?
Vis hele sitatet...
Inneholder DMT. Helt nydelig trip på disse , jeg får mange visions og hallusinerer mye. På en god måte! Hør på noe Jonny Henrix og ta en sånn her.. Anbefaler å kjøpe flere av gangen, da du fort vil oppleve det igjen.

Jeg syntes disse var som en god blanding av Flein og LSD, bare det varte i 4 timer-ish. Fikk helvetes skallebank etter turen tho, kan hende det var pga alle hallisene.. og igjen, helt sjuke visjons ☺️
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rosa whatsapp ecstasy med delestrek på baksiden. Noen som har prøvd? Nordland
Noen som vet noe om disse i Trondheim pdd?

https://imma.gr/76447x8b742
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pjongo Vis innlegg
Noen som vet noe om disse i Trondheim pdd?

https://imma.gr/76447x8b742
Vis hele sitatet...
I disse er det psilocybin, psilocin og et annet syntetisk tryptamin jeg ikke kommer på navnet på hvis det er de samme jeg fikk tak i (ser 100% identiske ut) Fikk veldig mye halliser innen kort tid selv om en var helt tilstede mentalt. Veldig kul opplevelse! Men vær forberedt på at du kan få litt vondt i hode etterpå
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I disse er det psilocybin, psilocin og et annet syntetisk tryptamin jeg ikke kommer på navnet på hvis det er de samme jeg fikk tak i (ser 100% identiske ut) Fikk veldig mye halliser innen kort tid selv om en var helt tilstede mentalt. Veldig kul opplevelse! Men vær forberedt på at du kan få litt vondt i hode etterpå
Vis hele sitatet...
Fikk samme feeling selv! Helt sjuke greier. Litt kvalme underveis, og litt hodepine dagen derpå. Ellers følte vi oss helt flytende med musikken.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har testet hvit tesla? Har dessverre ikke bilde
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har testa Grønn Don perigon?
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
bump
Vis hele sitatet...
tok en grå dom perignon for noen uker siden, den var godt over 200+ mg. jævlig heavy, vær forsiktig.

har ikke vært borti grønn før, men vil nok tro at den er cirka samme type mengde. hvis du går inn på denne linken:
https://www.ecstasydata.org/results....s=dom+perignon
så ser du at en grønn pille er cirka 172mg vil jeg tro. anbefaler at du tar 3/4 i første omgang, så kan du heller sniffe resten hvis du ikke kommer i sonen.
noen som vet hvorfor det er helt tørke for knips i oslo? prøvd lenge å få tak i noe bra, men finner ingenting? mystisk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Bekymret Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen testa grønn Don Perignon i Nord Trøndelag - Sør i Norland?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har prøvd GOLD MY BRAND SKULL 240MG?



LINK bilde
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kompiser påstår desse lilla lotus knipsene inneholder meth, kompis sin kompis påstod det slo ut på methamphetamine...

Desse lilla lotusene vi får er veldig chunky, dem er ikke så harde og knekkes lett men smeller som bare faen etter 20 minutt. di er såkallt en av favorittene til kompisene mine men det meth rykte liker jeg ikke. seff er det jo ikke ein "meth" dose med meth men fortsatt er ikke kosli.

jeg er IKKE sikker desse inneholder meth. kan bare være speed og domme jæveler som tror det er samme saken. men andre som har vert borti desse?

desse er også kjent som louis vuitton for er jævla sikker logoen står bakpå men er ikke sikker

vest landet
Det er mye bruk av meth i Norge (faktisk på Europa-toppen for en del år siden og mulig fortsatt), så er ikke akkurat usannsynlig at knipsen kan inneholde det. Har ikke prøvd disse selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kompiser påstår desse lilla lotus knipsene inneholder meth, kompis sin kompis påstod det slo ut på methamphetamine...
Vis hele sitatet...
Slo ut på meth på hva da? Testkit, lab, pisseprøve?
MDMA kan slå ut som meth på en dypp urinprøve eller en spyttprøve ihvertfall.

Uansett, skal du drive med knips så er ett "Marquis" nesten ett must. Du kan bestille dem på nettet, så ser du fort om pillene inneholder meth eller ikke
Sist endret av Alge; 14. januar 2019 kl. 01:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet akkurat hvilke du snakker om og JA de inneholder meth.