Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1255
Og jeg lurer på hva kan jeg sette oppi koppen for at det gir falsk utslag som negativ. Og hvordan. Har hørt om klorin.
Det der kan man som oftest glemme. Kommer an på om det er hjemmetest eller lab test, tuller du med en prøve som skal til laboratoriet og prøven blir ugyldig så regnes det som en positiv prøve. Eneste alternativet som jeg ser har holdt så langt er å kjøpe syntetisk urin eller få lånt av kompis, problemet med det siste er at de sjekker om urinen er riktig temperatur.
Sitat av Marriese Vis innlegg
problemet med det siste er at de sjekker om urinen er riktig temperatur.
Vis hele sitatet...
Kan da lett fikses
jeg vet om syntetisk urin men dem skjekker ikke ph elle kreatin som gir meg fordelen med og spike det med noe. Som for eksempel Klorin, salt og mye vann. You name it. Men hvilket av disse eller andre funker?
Sitat av Alge Vis innlegg
Kan da lett fikses
Vis hele sitatet...
Det vet jeg. Kan bare bruke heat-packs. Spørsmålet er om det virkelig er verdt risikoen å jukse på prøver, om TS bare skal gå i feks 6 måneder for å beholde lappen så ville jeg bare gjort det. Men jeg tror TS driter seg kraftig ut om han/hun skal prøve noe jalla-triks med Zalo/potetmel/Klorin osv. Jeg sier hva jeg ville gjort - hva TS velger å gjøre er noe annet.


Tror det lureste er å la være å bruke noe Men om du skal jukse så gjør det på en sikker måte.
Standard urin ruspanel hos Fürst som mange legekontor bruker, analyserer pH og kreatin og gir en automatisk tilbakemelding i kommentarform til legen dersom dette gir mistanke om uttynning eller annet.
Det er hjemmeprøver!
Egyptisk Tempelkatt
Noen som har erfaring med å blande syntetisk urin med sitt eget?