Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1291
Hei, ligger nå på et sykehus i bulgaria med bakterie infeksjon i magen og intravinøs antibiotika men formen blir ikke bedre.. returflyet mitt drar imorgen men ser ikke for meg en flytur med kraftig diarre, magesmerter og feber.. kan jeg få utskrevet noe smertestillende eller noe og sove på til flyturen?
Siden du allerede ligger på ett sykehus er det kanskje en grei start å spørre om dette der? God bedring, det ordner seg nok.
Har du reiseforsikring? I så fall ta kontakt med disse og de er stort sett behjelpelige med å ordne ny returbilett
Bruk reiseforsikringen. Det er slikt den er beregnet for.
Har to kompiser som ble syk i utlandet. Ene med svineinfluensa og den andre med tarmbakterier. Begge måtte være igjen til de ble friske, så kan hende du må belage deg på et par dager ekstra. Men, ring legen din i Norge å hør med han/hun
I bulgaria skriver de stort sett ut alt hva du ber om, om ikke så spør neste lege.
Når det gjelder avgang hjemover så er det bare å kontakte reiseforsikringen, du finner kontaktinfo på nettet på ditt selskap. De kan ordne ny billett når du blir skrevet ut.
Ser ut som at jeg ikke får dratt hjem imorgen, forsikringselskapet skulle ordne med nytt hotel og flybilett hjem men engster meg over lommepenger for jeg er småblakk, kan jeg få dekt penger til mat med forsikring?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Mysterio16 Vis innlegg
Ser ut som at jeg ikke får dratt hjem imorgen, forsikringselskapet skulle ordne med nytt hotel og flybilett hjem men engster meg over lommepenger for jeg er småblakk, kan jeg få dekt penger til mat med forsikring?
Vis hele sitatet...
Ja. Fortell at du hadde beregna å ha penger for tida du skulle vere der, men at du no er blakk. I verste fall seier dei nei.