Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2285
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Hei folkens.
Her om dagen kom en kompis med papir lapper som skulle inneholde syntetisk cannabis.
Så mitt spørsmål er hva er det disse papirlappene er pensla\sprøyta med, og hvordan gjør man det?

Han mente at det var et pulver?

Takk for svar.!
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler deg å ikke prøve det. Røyket ved et uhell syntetisk cannabis en gang og det er den jævligste opplevelsen jeg har hatt.
Er du klar over risikoene ved å røyke syntetisk cannabis?

Hvem har sprayet pulveret på papiret? Hvor mye pulver i forhold til vann? Hvilke kjemisk forbindelse har stoffet? Hvor mye trenger du av dette stoffet for rus? Hva er bivirkningene om du tar for mye?

Ja, det er et kunstig fremstilt pulver. Skadeeffektene har blitt forsket svært lite på, men folk har dødd av syntetisk cannabis.

Har aldri hørt om at noen har sprayet dette på papir, men det er absolutt mulig.

Anbefaler deg å lese mye om det før du tar en beslutning.

Hvis du skal vurdere risikoen burde du se på denne listen

https://spiceaddictionsupport.org/li...-cannabinoids/

Først må du finne ut hvilket stoff dette er, så må du lese deg opp der ifra, eller evt dele på forumet hva det er. Hvordan det er gjort er vel bare blande med vann og spraye på ark, men er han erfaren på dette området og vet hva som er riktig mengde, og hvordan man fordeler det best? Er litt værre å ODe på synth enn vanlig cannabis...
Sist endret av knert1; 3. februar 2018 kl. 14:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The Glory Days av synt. cannabis virker otvilsomt vara over.
De første årene med bl.a JWH-018 og lignende hadde disse kjemikaliene noe som ligna ett cannabis-rus, uten att du fick vann i lungene eller andningsdepresjon, uten att en fikm psykoser eller andre ubehaglige effekter.
Att overdosere, d.v.s att få i seg mer enn man tenkt, på vanlig cannabis, kan være jævlig. Men på synt. är det ikke lenger jævlig, det kan vara dødelig.

Back off, er mitt råd. Fiks nå schysst tjall eller fine kvister istedenfor.
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Trådstarter
Takk for svar.
Mange som vet at det er farlig, ikke bra, skadelig og dødelig

Har funnet en polsk side som selger noe forskjellig: syntetyki24.com
Men ingen som har svaret på det jeg egentlig lurer på?

Takk
Det kan være hva som helst.
Har selv bred erfaring med slikt fra tidligere år, og det er dessverre umulig å si hva som er på papiret, da de produseres i fleng.
Eneste produsentene tenker på er at det skal være lovlig i de fleste land.
Føres det opp på narkolista, gjør de en endring i struktur og stoffet blir igjen uregulert.

Standard de tidligere solgte var ofte fint hvitt pulver i en klipspose, men er mye mulig de har nye rutiner for å komme forbi tollen.
Sitat av Btyven Vis innlegg
Men ingen som har svaret på det jeg egentlig lurer på?

Takk
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at ingen har svart på det du lurer på?
Vi trenger mere informasjon for å svare deg på hva det er. De fleste former for syntetisk cannabis er i utgangspunktet pulverform, så dette sier ingen ting om hva det er. Enten må du kjøpe deg testkit, eller så må du spørre kompisen din hvilket syntetisk cannabinoid det er snakk om.

Sitat av knert1 Vis innlegg

Anbefaler deg å lese mye om det før du tar en beslutning.

Hvis du skal vurdere risikoen burde du se på denne listen

https://spiceaddictionsupport.org/li...-cannabinoids/

Først må du finne ut hvilket stoff dette er, så må du lese deg opp der ifra, eller evt dele på forumet hva det er.
Vis hele sitatet...
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Trådstarter
Pulveret skal hete dopalacze. Det jeg lurer på er om det skal pensles, eller sprøytes på papiret. Blander man det ut i vann, eventuelt hvor mye per gram.
Er helt grønn på dette omerådet
Jeg fant ingen RC drug som heter Dopalacze på listen til syntetyki24.com.(ikke under herbal incense heller)
Den eksisterer heller ikke her https://spiceaddictionsupport.org/li...-cannabinoids/

Derimot dukket denne wikipedia siden opp
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dopalacze

Og hvis jeg oversetter det til norsk eller engelsk kommer det frem at det er et generelt ord for designerdrugs.

Betydningen av ordet diskuteres også her
https://polishforums.com/language/do...er-drug-75053/

Jeg regner med at du ikke har funnet et designerdrug som heter designerdrug og inneholder designerdrugs?
Så vi trenger fortsatt mer info
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Trådstarter
Hahaha. Skal undersøke. Eventurlt hva er den "beste" RC drug'en?
Sitat av Btyven Vis innlegg
Hahaha. Skal undersøke. Eventurlt hva er den "beste" RC drug'en?
Vis hele sitatet...
Hvis du skal finne syntetisk cannabis må du se under "herbal incense" og der var det ingen ting. Er det en spesiell grunn til at du velger akkurat denne nettsiden?

https://www.scamadviser.com/check-we...yntetyki24.com

Jeg ville handlet på et sted som har fått reviews og har det jeg leiter etter. Hvorfor syntetisk og ikke bare ekte?

Men er det samma faen hva du får så lenge det er RC drug? Virka først som det var spesifikt syntetisk cannabis det var snakk om.

Er litt vanskelig å svare på hva som er "beste" RC drug uten å vite hva du mener med bra Trygt? Heftig? Stimulant Halusinogen?
Ikke det at jeg nødvendigvis hadde hatt svaret men

Edit: Ah, ok, så pm nå.
Sist endret av knert1; 4. februar 2018 kl. 15:47.
Tar bare en liten tur innom for å melde ifra om at syntetisk cannabis er noe dritt du burde holde deg langt unna. Det er på ingen måte lik cannabis (annet enn kanskje i effekt). Det kan være avhengighetsskapende, det kan gi helseplager, og det er mulig å overdose. Kanskje aller verst er at du ikke er sikker på hva du får engang, så selv om du researcher diverse RCer og finner noe som virker lovende kan du ikke være sikker på at det er det du får.

Mitt råd er å holde seg så langt unna cannabis RCer som mulig, det er utallig historier av unge voksne som dør, får epilepsi eller andre alvorlige kognitive problemer. Personlig ville jeg heller ha valgt å prøve amfetamin eller benzoer enn spice, og det sier litt om du vet om skadepotensialet der.