Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4952
Heisann,

Jeg leter etter norske illustratører til en merkevare som skal eksportere produkter til Kina. Jeg leter etter noen med en moderne stil som innretter seg mot et yngre publikum. Har dere noen forslag?? Enten noen dere kjenner eller har hørt om, eller gjerne deg selv! Svar her eller på PM
Frankrikes Solkonge
Er det betalt oppdrag?
Du må nok regne med å betale litt for tjenesten enten du hyrer firmaer eller freelancere. Hva slags illustrasjoner dreier det seg om? Hvor mange? Tidsrammer?
Er forsåvidt interessert men jeg må vite omfanget først. Og om forventningene står i stil med budsjettet.
Trådstarter
3 0
Ja, det er et betalt oppdrag.

Det dreier seg om design for en forpakning med egen stil, med visse krav om farge og tema. Budsjett kommer an på hva vi kjenner om kunstneren. Send gjerne noen eksempler her eller på privat melding om hva du har gjort tidligere

Jeg har sett på illustratørene.no, det blir liksom litt daft synes jeg. Vi skal importere protein pulver så vi trenger illustrasjoner med litt "edge"

Jeg har sett på illustratørene.no, det blir liksom litt daft synes jeg. Vi skal importere protein pulver så vi trenger illustrasjoner med litt "edge"
Sist endret av Lilith911; 2. juli 2017 kl. 22:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Lilith911 Vis innlegg
Ja, det er et betalt oppdrag.

Det dreier seg om design for en forpakning med egen stil, med visse krav om farge og tema. Budsjett kommer an på hva vi kjenner om kunstneren. Send gjerne noen eksempler her eller på privat melding om hva du har gjort tidligere

Jeg har sett på illustratørene.no, det blir liksom litt daft synes jeg. Vi skal importere protein pulver så vi trenger illustrasjoner med litt "edge"

Jeg har sett på illustratørene.no, det blir liksom litt daft synes jeg. Vi skal importere protein pulver så vi trenger illustrasjoner med litt "edge"
Vis hele sitatet...
Du skrev først eksportere så import. Hva er riktig? for designe for eksport til kina vil være helt forskjellig fra import til Norge.
Trådstarter
3 0
Sitat av TeliaSuger Vis innlegg
Du skrev først eksportere så import. Hva er riktig? for designe for eksport til kina vil være helt forskjellig fra import til Norge.
Vis hele sitatet...
Ah, jeg bor i Kina, så pleier som regel å si at vi skal importere fra Norge der, så krøllet seg derfor til litt nja, alt av informasjon skal være på engelsk, og vestlig-design, om man kan si det slik