Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2371
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Endelig var tiden kommet for å prøve LSA.
Tenkte å starte med LSA før jeg prøvde sopp el syre for å få en "forsmak"

Personer: Meg, E, M & TS(Tripsitter).
Jeg har tidligere erfaring med: hasj&pot, kokain og salvia.
Sted: Hybelen til E

20:45: Vi knuser 8 hawaiin baby woodrose frø vær og blander de i et tshoteglass med juice. Jeg var først litt bekymret for at 8 frø kanskje var litt mye ettersom jeg har lest tripprapporter ned til 3 frø.

21:30: Alle tre føler seg veldig kvalme.

21:40: M spyr.

22:30 Vi begynner å kjenne oss litt funky og veeeldig slappe.

23:30 E begynner å bli litt loka. M føler nesten ingenting. Jeg kjeder meg veldig.

23:45: Bestemmer jeg meg for å gå hjem med TS ettersom vi kjeder oss bigtime.
Jeg føler meg veldig skuffa over LSA rusen.

00:00: Er jeg hjemme i huset mitt. Mine foreldre sitter å ser på TV. Jeg prøver å snakke med de men jeg begynner bare å snøvle og balansen min er veldig dårlig. Jeg sier jeg har drukket øl. De kjøpern.

00:15: Ser jeg meg i speilet. Jeg har sjukt store pupiller. (Flaks ikke foreldra så det)

00:30: Jeg begynner å bli jævla loka. Og føler kiling i kroppen og et sug i magen(deilig).
Samtidig sitter vi å ser på: http://uk.youtube.com/watch?v=DF0jZepcQSI om og om igjen. Vanvittig morsomt!

00:45: Jeg og TS bestemmer oss for å legge oss. Spare krefter til å morra. Jeg føler meg som sagt over veldig skuffa over hvor svakt LSA var.

ca 05:00: Jeg har nå ligget 4 timer ca i senga og hatt det helt jævlig. Jeg mister heletiden følelsen i armene og beina da jeg ligger stille, noe som gir meg noia, så jeg beveger meg heletiden for å prøve å kjenne arma og beina. Jeg føler meg veldig bedøvet i kroppen og sinnsyk slapp. Sinnsykt mye rare tanker flyr igjennom hodet mitt. Ingen onde tanker etc. Men det blir litt slitsomt, jeg tenker på en måte mye dypere over ting som egentlig ikke er noe spennende i det hele tatt.

ca 07:30: Jeg sovner.

Konklusjon:
Jeg ble veldig veldig skuffet over LSA, jeg var klar i hodet hele tiden utenom helt på natta. Jeg føler at rusen var mere avslappene enn psykedelsk. HWB er noe jeg ikke gidder å prøve igjen, særlig pga 2 timer kvalme før en kjedelig rus.
Men jeg ringte E dagen etter. Han sa han hadde det sinnsykt kult etter jeg dro. Masse kule closed eye visuals og noen små halliser + masse mindfuck.
Føler også at vi langt ifra trengte noen tripsitter

Folk er forskjellige
Sist endret av DildoJames; 19. januar 2008 kl. 18:11.
Omtrendt det samme skjedde med meg de to gangene jeg har testet det, den ene gangen 5 og andre gangen 8-9.
Kjente ingenting, ble ikke kvalm engang. Var helt klar i hodet. Etter 3-4 timer ble jeg litt surrete og trøtt. Dagen etter følte jeg meg veldig opplagt og pigg.
husker jeg og en kompis testa ut lsa i gamle dager, men vi la frøene i vann og lot det stå i ca 24 timer før vi drakk det, funka som faen det
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sukkertøy
Dagen etter følte jeg meg veldig opplagt og pigg.
Vis hele sitatet...
jeg var litt sliten dagen derpå. dette hadde kanskje noe med at jeg ikke fikk sove da
En ting jeg ikke nevnte i rapporten som var noia var at da lyset var på på soverommet hadde jeg det skikkelig digg og gleda meg til å sove. Tenkte jeg ville sove jævlig godt.
Men med en gang lyset ble slokket, bæda jeg. Jeg sleit skikkelig med å puste og. Jeg måtte reise meg opp i senga i blandt for å klare å puste skikkelig og flere vanlige "funksjoner" med kroppen sluttet å virke. Som f.eks å svelge var umulig. Skikkelig snodig..
Skjønner ikke hva som er vitsen med en trippreport når du ikke har noe å rapportere annet en "m spyr" og "jeg sovnet"
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Trådstarter
Poenget var å få fram hvor sinnsykt kjedelig en trip kan være også + det enkle er ofte det beste.
Men det var jo ikke en tripp, det var ren loking og oppkast.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Trådstarter
Sitat av amylnitrat
Men det var jo ikke en tripp, det var ren loking og oppkast.
Vis hele sitatet...
Skjønner godt poenget ditt. Var ikke noe reise akkurat nei, bare masse mindfuck i senga.
Men så vidt jeg har fått med meg skal man kalle det tripprapport når det er psykedelika i bildet og rusrapport for det andre. Correct me if im wrong.
Kan likesågodt gjøre om navnet til rusrapport for min del, det er opp til veteranene her å avgjøre.
Kjenner meg litt igjen. Venting på at noe skal skje som ikke skjer. Ble bare litt "full" eller noe av det, jeg, men med den fuzzy trippefølelsen. Ikke noe jeg gidder å prøve igjen.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tok LSA her om dagen. Funka som faen på meg. Men jeg tok 20 frø da:O Å det var min først gang Var stort sett fett men freaka ut en gang.
Kjenner meg igjen i rapport til TS, fikk ikke noe særlig ut av LSA/HWBR. Musikk var dog en nytelse å høre på. Ellers var det bare kvalme, slapphet og litt løpske tanker. Det var på 7 før, 20 frø hørtes mye ut ;-)
Fy faen så bra den videoen du linket til var.
man skal la frøene ligge i vann i 24 timer da, så er vel derfor rusen uteble
ThaP og meg hadde det jævlig fett vi! jeg spiste selv 16stk første gang og DET funka haha. dæven og det funka
et lite tips. vis du får i deg litt 2cb å lsa samtidig vil du ha det veldi festlig i mange timer. Man får følelsen av å gå på månen=)
jeg spiste 5 og drakk. det var småsjukt =P men ble sinnsykt loka i hoda, klarte bare å si : jeg er så sinnsykt fucka nå!
Jeg kan vanskelig tro at en kompisgjeng som kanskje helst vil bli litt fucka og le av de rare tinga de ser, kan få noe særlig ut av det. Ikke som en fordom - bare at LSA fort ser litt kjedelig ut dersom man vil rett ut i Disneyland. LSA gir en ganske subtil rus som faktisk kan gå en hus forbi om en ikke dedikerer seg litt til å oppleve den. Husket dere i det hele tatt å lukke øynene, eller satt dere mest på youtube?
Ettersom dere fikk langvarige bivirkninger (krampene) synes jeg det er rart dere ikke fikk CEVs og eufori også, men jeg er langt fra noen kjemiker så aner ikke. Kan ha vært gamle frø også, de blir fort svake.
Fint med en rapport som forteller om andre erfaringer enn de helt virkelighetsforvrengende