Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 6646
Har i det siste eksperimentert litt med amfetamin. Har da tatt alt fra 0.5 til 1 G på en kveld..

Problemet er at jeg starter med en strek på ca 0.1/0.2. Får da en jævlig god form som varer i 3/4 timer. Da effekten har begynt å dabbe av så tar jeg mer i håp om å komme opp igjen. Jeg blir definitivt med speeda, tygger osv. Men euforien uteblir. Det er ikke direkte ubehagelig men ikke veldig deilig heller. Har alltid hatt det inntrykket at man skal komme greit opp igjen så lenge man fyller på. Er vel en grunn til at folk loker våkne i flere dager på dette?

Det jeg da lurer på er om det er noen måte å opprettholde den gode effekten man får i starten?
Nei, ikke etter min erfaring. Og jeg brukte amf i 8 år så det vet jeg en del om.
Har aldri opplevd å nå samme peaken som man når ved første dose, selv om man fyller på.
Det blir som et evig jag etter den godfølelsen men man får den ikke igjen.
Tror dette gjelder flertallet også, også de som loker på det i flere dager.
Det henger jo ikke helt på greip da, for man vet godt at man ikke når den toppen igjen, samtidig som man bare håper på det allikevel og kjører på.

Det går fint på f.eks heroin..der kan man fylle på formen å få den til å vare, men ikke på amfetamin.
(må ikke tolkes som reklamering for heroin!)

Det beste er å holde seg helt unna amfen, men skal du først bruke det, så hold deg heller til den ene dosen, og nyt den mens det varer.
Sist endret av lyselilla; 16. april 2015 kl. 17:31.
Etter min erfaring må du injisere for å komme helt på topp igjen når det begynner å dabbe av. Frarådes, men fungerer meget bra.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Etter min erfaring må du injisere for å komme helt på topp igjen når det begynner å dabbe av. Frarådes, men fungerer meget bra.
Vis hele sitatet...
Greit nok at hvis du snorter eller dropper først, og så skyter du ved første påfyll,
da kan du muligens toppe formen igjen, men det går fort over det óg.
Jeg skjøt kun da jeg brukte amf, og klarte aldri å få samme form ved påfyllene som ved første skudd.
Så tror egentlig ikke det er noen metode som gjør at man får beholde "peaken" etter hver påfyll, i lengden. Uansett inntaksmåte.
Bennevin eller rivotril justerer formen perfekt,kan holde på i dagesvis.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Bennevin eller rivotril justerer formen perfekt,kan holde på i dagesvis.
Vis hele sitatet...
Riktig, men man blir helt kokt i skallen.
Jeg vil under ingen omstendigheter anbefale hva ”dronepungen” skriver. Amfetamin er sentralstimulerende, både alkohol og benzodiazepiner er det stikk motsatte - ikke en anbefalt blanding.

Sånn utenom det har jeg selv eksperimentert en del med amfetamin og kjenner meg godt igjen i din forklaring. Tror dog ikke det er noen mirakelkur for å opprettholde ”godformen”. Den vil ikke holde seg god over tid uansett
Jeg kan ikke ta amf uten benzo en gang. Blir helt lammet av angst. Så lenge du ikke holder på i 2+ dager vil jeg anbefale noen få rivotril for justering
Du forbruker lagrene dine i kroppen. Energilageret trenger påfyll, på amf trenger man mye mer mat enn vanlig men får i seg mye mindre enn vanlig så der ligg noe av forklaringen
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Føler bare for å nevne at man MÅ ikke ha kraftige sederende stoffer for å roe seg ned etter amfetaminbruk, de fleste av oss har ridd ut stormen på litt samme måte man bare lar bakrusen fra alkohol gå sin gang.
Å drive å bruke kraftige smertestillende for å bli normal igjen kan potensiellt føre til en kjip nedoverbakke i livet.

Om du blir lammet av angst fra amfetamin skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gidder å bruke stoffet. Amfetaminrusen er vanligvis preget av høy selvtillit (dels agressivitet) og hyperaktivitet.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Problemet er at jeg...
Vis hele sitatet...
Jeg bare føler at dette må også bringes fram: Problemet er vel heller at du holder på å utvikle toleranse og avhengighet av dette, tror du ikke? Spesielt om jeg siterer deg fra din forrige tråd, 8. april etter 8 dager med festing.

Har i de siste 3 dagene opplevd ganske intense abstinenser som milde hallusinasjoner, svetting, skjelving, kvalme og intense mareritt om nettene.
Vis hele sitatet...
Sist endret av m0b; 17. april 2015 kl. 16:57.
Sitat av lyselilla Vis innlegg
Greit nok at hvis du snorter eller dropper først, og så skyter du ved første påfyll,
da kan du muligens toppe formen igjen, men det går fort over det óg.
Jeg skjøt kun da jeg brukte amf, og klarte aldri å få samme form ved påfyllene som ved første skudd.
Så tror egentlig ikke det er noen metode som gjør at man får beholde "peaken" etter hver påfyll, i lengden. Uansett inntaksmåte.
Vis hele sitatet...
Joda, begynn rolig med første skudd og arbeid deg oppover med dosene. Skal nok holde godformen i en god stund! Men etter hvert varer godformen kortere og kortere etter hvert skudd og da er det på tide og roe ned. Har opplevd å bli slapp bare en liten time etter siste skudd. Da er det på tide å sove.
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Jeg bare føler at dette må også bringes fram: Problemet er vel heller at du holder på å utvikle toleranse og avhengighet av dette, tror du ikke? Spesielt om jeg siterer deg fra din forrige tråd, 8. april etter 8 dager med festing.
Vis hele sitatet...

Toleranse stemmer ikke med tanke på at jeg bruker det 1 til 2 ganger i måneden. 8 dagers festinga var en ferie hvor det kun ble konsumert alkohol.
Jeg trodde all slags rusmidler kun hadde det formålet å slippe ut mer serotonin fra hjernen enn det som normalt er? Før eller siden tar det jo slutt, og det er da man opplever "nedtur". Da nytter det ikke hvor mye mer man tar, for da er det slutt?

http://www.phoenixhouse.org/faq/what...ou-take-drugs/

Utdrag:

"Long-term abuse causes changes in other brain chemical systems and circuits as well. Drugs of abuse facilitate non-conscious (conditioned) learning, which leads the user to experience virtually uncontrollable cravings when they see a place or a person they associate with the drug experience, even when the drug itself is not available. Brain imaging studies of drug-addicted individuals show changes in areas of the brain that are critical to judgment, decision making, learning and memory, and behavior control. Together, these changes can drive an abuser to seek out and take drugs compulsively despite adverse consequences—in other words, to become addicted to drugs."
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Joda, begynn rolig med første skudd og arbeid deg oppover med dosene. Skal nok holde godformen i en god stund! Men etter hvert varer godformen kortere og kortere etter hvert skudd og da er det på tide og roe ned. Har opplevd å bli slapp bare en liten time etter siste skudd. Da er det på tide å sove.
Vis hele sitatet...
Ser hva du mener, pleide å smådosere meg selv for å få speedformen til å vare, og sånn sett funker det.
Men poenget var vel mer at man ikke får samme euforikick når man fyller på(f.eks iløpet av en dag) som ved første skuddet man tar den dagen.
Ta x stoff for at man ska dempe/opprettholde formen på x stoff kan alt for fort føre til en ond sirkel..
Etter de relativt få erfaringene jeg har med dette sjid stoffet, så får man sjeldent den samme formen/euforien ved påfyll som man gjerne får etter første linje..Enda vanskeligere jo lenger man beholder joggeskoene på ^

Jeg har dog kun erfaring med dette i nesa, om det er mulig ved injisering får noen andre komme med innspill på.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Om du blir lammet av angst fra amfetamin skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gidder å bruke stoffet. Amfetaminrusen er vanligvis preget av høy selvtillit (dels agressivitet) og hyperaktivitet.
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke si jeg bruker amfetamin, har vel prøvd det rundt 10 ganger i løpet av 5 år, flesteparten av dem på fylla (alkohol er beroligende nok, helt til det går ut, da trenger jeg benzo). De andre rundt 3 gangene var mer for å teste det. Fant dog ut at jeg ikke likte rusen i det hele tatt om jeg ikke hadde inntatt benzo eller opiater på forhånd, så da lot jeg heller være.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Føler bare for å nevne at man MÅ ikke ha kraftige sederende stoffer for å roe seg ned etter amfetaminbruk, de fleste av oss har ridd ut stormen på litt samme måte man bare lar bakrusen fra alkohol gå sin gang.
Vis hele sitatet...
Vel, enkelte ganger kan det være fint med en sovepille eller en valium hvis man har vært flere dager på farta og blitt så kokt at man har "hoppet over en dag" og plutselig kommer på at man har noe viktig ærend dagen derpå. Eller om noe uventet skjer og man trenger umiddelbar avtenning.

Ellers så er det enkelte (for eksempel meg) som liker å blande opiater og/eller benzo med amfetamin. Synes det gir en digg form. Nesten som en helt egen rus. Kommer selvsagt an på blandingsforholdet og hyppigheten av bruken.

Men er enig med deg at hvis man absolutt må ha noe til avtenninga hver gang man farter bare fordi man rett og slett ikke takler nedturen, så tror jeg man bare skal finne seg noe annet å ruse seg på.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Om du blir lammet av angst fra amfetamin skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gidder å bruke stoffet. Amfetaminrusen er vanligvis preget av høy selvtillit (dels agressivitet) og hyperaktivitet.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Angst og paranoia er gode tegn på at man bør holde seg unna peppern. Har sett alt for mange bli totalt messed up'd psykisk fordi de ikke klarte å ta hintene og slutte.
taw
omflakkende agitator
9 1
---- START DEL 1 (dumme spam filter elns. begrenset posten, må dele opp.. ) -----

hakke lest alt annet her, men ..

kort fortalt, det sannsynligvis beste/minst skadelige rådet: burde ta pause, "lade opp batteriene". holde deg borte fra rus en stund, trene og spise sunt.

for kort rus er det saker som Ethylphenidate (RC, mulig uregulert fortsatt? usikker. Lik Methylphenidate (krever resept for lovlighet), og Methylphenidate (merkenavn ex. "Ritalin"), av de sannsynligvis mest kjente/brukte (f.eks. for studenter (selv om det kan diskuteres hvor lurt det er.. ).

Et annet mindre sunt alternativ er å droppe de nasty pulver-greiene de kaller pepper her og selges som "amfetamin" på gata og de fleste rundtom. Det meste er blandinger av alt mulig nasty farlige greier, og forløpere for produksjon hovedsakelig skaffet via Kina, RCs og blanda ut med mini-mengder amfetamin-sulfat (som er hva du vil ha (aka. 'ordentlig' "pepper",typisk lokalt kjent som "speed).
Sannsynligvis har du en miks med billige RCs som koster $1/kilo, blanda med div. løsemidler, mini-mengder av kjente amfetaminsalter for å passere enkle tester, og er veldig giftig.

Noe som både varer lenger, sannsynligvis er mindre skadelig mtp. all driten som blandes ut med det der nå til dags, er billigere, bedre, og er mindre usunt, er krystallisert metamf. man kan "røyke" (som alternativ til IV for ordentlig 'rush'), skriver "røyke" siden det egentlig ikke er røyking, men varme til ca 150-250c (elns), så innhalere dampen (? gass?) som kommer opp. Er annen medisin godkjent for bruk som blir tatt på samme måte (innhalert). Det brennes ikke (slik som tobakk), og er ganske lik røyket Heroin (#3 / typisk Europeisk H, altså) i bruk (annet enn at ikke er bra å røyke fra folie (mest pga. sløsing). Store flotte glass-lignende biter med krystaller som ser ut som diamant...
fæle greier å sniffe pulver. farlig for vevet i nesen er det, og. Og hvem liker vel 'drip' fra amfetaminer (el det meste annet) .. eww!! blir kvalm og føler seg vel dårlig (innemellom stoppe neseblod, og fundere over helseskader fra alle de ukjente greiene som er stappa i typisk norsk "speed"), kan ikke gå lenge på det...

alt tapper deg tho, kan ikke gå evig og ha samme nivå euforia. trenger pauser innemellom. hjelper med næringsrik mat og drikke, og mest av alt.. hvile!! føler deg dårlig etter par dager og ikke kommer opp igjen, prøv å press ned endel bra mat og drikke (og helst sov, da, men), så mulig kommer bra opp igjen og 24 til går fett

"ubehag" ved speed-bruk fikses greit (ime. -) m benzoer, imo. helst Alprazolam om har nok til å fortsette (kort halveringstid, husk evt. abstinenser, mulig (fysisk, potensielt alvorlig) avhengighet og risiko ved bruk over tid.. ) (kjente merkenavn for Alaprazolam er bla.a. "Xanax" og "Xanor")
Se kartet litt nedenfor på sida (- http://benzo.org.uk/manual/bzcha01.htm ) for å sammenligne Benzodiazepiners effekt opp mot hverandre, for å hjelpe vurdere hva som evt. passer en selv (& google mer - best). I tillegg er der bra lesestoff for å finne ut mer om hvordan det fungerer, og unngå skade. )


selv om forsøkene var gjort på mus etter administrering av MDMA (et annet Amfetaminsalt (enn Amfetamin Sulfat som jeg regner med du sikter til (men sannsynligvis ikke har (særlig rent anyway))).. ) viste at nevrotoksisitet var senket betydelig, eller helt unngått ved samtidig administrering av høye doser anti-oksidanter, -- selv om forsøket var for MDMA (ingen lignende for Amf.sulf.), er det nok god grunn til å regne med at en med fordel kan hive innpå antioksidanter under bruk av Speed, også. Spesielt mtp. at det ikke er fare for overdose (av f.eks Vit-C, ihvertfall - ) hvor overflødig skylles ut med urin. Best av alt er nok å få det i seg naturlig, i tillegg til at du gir kroppen næring den også er i stort behov for (og med det sannsynligvis forbedre rusen og forlenge varigheten av euforia).

Forbered på forhånd god variasjon i forskjellige frukter, små ting du kan dele opp i små biter som er lett å få i seg. Gjerne noe bra saftig noe (vannmelon? mmmm..=) for å hjelpe minske dehydrering samtidig.

Personlig liker jeg ikke "speed" / "pepper". Nasty, dårlig rus er det og.

Krystall derimot..... noe helt annet. Mye mindre dårlig bi-effekter (antatt forurenset/dårlig shit), selv om det seff kan blandes ut på lignende måte, og. (tho store rene krystaller kan ikke lett blandes ut på samme måte av hvem-som-helst, rekrystallisering er komplisert å gjøre ordentlig..).

Krystall for formen, Benzoer for å balansere ut 'dårlige' følelser og bekymringer osv., (i tillegg til søvn, om nødvendig (dårlig, burde planlegge bedre enn å kreve benzoer for søvn.. ikke bra. om det regnes fordelaktig,tho, Alprazolam har ikke så bra hypnotisk (søvndyssende) effekt som enkelte andre. Flunitrazepam (aka "Rohypnol", "Flunipam" o.l. i Norge) er konge for søvn (ikke ta for mye, el med alkohol (heh? om du ikke gjør det med alkohol m vilje og liker det, da=).. og seff, som med alt av rus og ting du ikke har brukt før... ta 'allergi-test' (mikro-korn av pilla/stoffet), vent time+ , så litt mer.. evt, kvarte, halve, el så mye du trenger. Les opp rundt om først. F.eks Flunitrazepam har høy oral bio-tilgjengelighet, men absorbsjon kan synke til 50% om du har spist måltid ikke lenge før.
Mange/fleste? benzoer blir også (delvis/helt?vet ikke) metabolisert/brutt ned i kroppen av CYP3A4 (leverenzym), og man kan hemme dette enzymets virkning ved inntak av enkelte stoffer man finner i f.eks Grapefrukt Juice (og te, andre sitrusfrukter osv. i forskjellig grad, visstnok - men spesielt mye i rosa (?) grapefrukt juice, og visstnok helst fra konsentrat (!)) -- så altså, om du har spist grapefrukt før bruk av benzo (også endel opioider/opiater, om brukt oralt ihvertfall.. - samt mye annet av medisin), så er det mulig det ikke blir brutt ned som vanlig i kroppen, og større mengder går "ufiltrert" rett ut i blodet, slik at en dose på 1mg som vanligvis ville gitt en forutsigbar effekt, plutselig kan gi samme effekt som 2mg (dobbel dose!) isteden! Mange overdoser har skjedd pga. dette, og mange tar slikt med vilje for å forsterke (eller få mer ut av det de har (sløse mindre, egentlig.)).
Mange reagerer forskjellig på det (noen blir aggressive, f.eks.. "blackouts" /amnesia (minnetap) er vanlig (ihvertfall ved store doser, blande m alkohol osv. spess. -- det kødder med minnet ditt, og spess i kombinasjon med søvnløshet-- er det lett å glemme at du har tatt en, to eller fem piller nylig allerede.... før du vet ordet av det våkner du opp sovende opp ned etter å ha bryti deg inn hos nabon og drept katta dems, selv om du aldri i verden ville funnet på noe sånt vanlig - bizarre uvanlig oppførsel, og du husker NULL av hva som skjedde (scary .. =P ) )) Forsiktig med benzoer, om du tenker bruke.. ha de på avstand et sted ikke lett tilgjengelig, kun ha det du tror trenger og begrens antall du har der! Anbefaler å ikke kjøpe hjemmepressa benzoer, eller potente greier i pulverform (som f.eks Alprazolam eller Etizolam), om du ikke gidder lese deg opp ordentlig for skikkelig og trygg dosering.
enkelte som får euforia av benzoer i segselv, men aldri selv likt de alene. tar alltid m krystall tho (aldri uten.. ), og gjerne blander med H.


Tror et godt tips for opprettholde godformen er å sette klokka og huske å spise næringsrikt jevnlig, og det samme gjelder med å få i seg væske. (ikke bare vann, heller - spesielt om spiser lite/ingenting, ha i litt salt el.l. - et eller annet, for 'elektrolytter'. Sportsdrinker visstnok bra for dette ("vannforgiftning" som du kan ha hørt om, er ikke pga. for mye vann visstnok.. men heller at man tynner ut innholdet salter og elektrolytter i blodet for mye -- ikke bra med for mye KUN rent vann. Mineralvann sikkert beste valget om noe,da. (Ikke kullsyre, om det forhindrer deg fra å drikke så mye du ellers ville ha gjort).
På samme tid, puss tennene ofte.

Du vet "faces of meth"-reklamen? ved siden av antatt syrlighet i dampen ved innhalering (røyking) av krystall, er det (som man også merker godt v bruk av 'pepper', og også 'cannabis' -- bare at det ikke er like fristende å gå lenge på de stoffene...(relatert til hvor dårlig pepper er! sniffe de nasty greiene.. om ikke annet får en vondt i nesa og blir kvalm etterhvert, ikke særlig innbydende og lett å redosere for så veldig lenge, heh.. ) -- grunnen til ødelagte tenner er altså at man blir tørr i munnen, som de ovenfornevnte stoffene også forårsaker (men ikke vanlig at man går særlig lenge uten søvn på de, eller blir så distrahert av ting, om ikke bare euforiaen, med 'pepper' som fåes her i landet, eller toke.. ).

Anyway, ved siden av hvile og ta pause som nok er det viktigste og eneeste å anbefale, rusen blir opprettholdt og forbedret kraftig om du spiser sunt jevnlig. Husk da også å pusse tennene, og ta deg av andre evt. nødvendige gjøremål! Sett en vekkerklokke på hver 6 time elns.
Har følt med helt jævlig, kraftige visuals og hører stemmer osv, bad paranoia.. følt helt wasted. Så spiser og drikker endel, så yay, helt på topp igjen en dag el to tell, helt fint. Mat & drikke er viktig!!!

Med speed kan det forårsakes permanente endringer i serotonin og dopamin-systemet (ting vokser visst ut igjen, men ikke på nøyaktig samme sted.. selvom man ikke vet helt hvor evt. ille det er el. forstår alt sammen enda.. ) -- som MDMA-studien viste (gadd ikke goggle etter- se selv) , så ble disse skadene totalt forhindret eller betydelig redusert ved administrering av store doser Vit-C (antioksidant). Så det er nok noe som er lurt å hive innpå jevnlig, og godt mulig kan redde deg fra evt. skader ellers. THC har visst noe beskyttende virkninng, men, toke er noe man må vurdere selv, har veldig subjektiv effekt... jeg liker det vanligvis IKKE med speed (MÅ isåfall ha bra med benzoer (må jg anyway ved toking nå tildags)), utenom muligens for søvn ("dummer deg ned", sløver tenkinga... (Alternativ er vel f.eks Quetiapin ("Seroquel" i Norge, tror jg.. (antipsykotika, ofte brukt som søvnmiddel,antideppressiva men hovedsakelig for å hjelpe i behandling av Schizofreni (visstnok IKKE særlig nice rus (i store doser (100-200mg++), men visstnok noe som muligens er greit å vite om (og kanskje ha i bakhånd), ettersom det visstnok kan virke som en "av-bryter" og stoppe effect av amfetamin. Har blitt frarådet bruk av det selv (selv bare for å teste) pga. mulig kroniske (permanente) bieffekter (blefarospasmer, muskelrykninger og annet ...=S).
Utenom paranoia, har jg hatt god hjelp av toke på slutten av speedinga, synes det kan gjøre meg mer 'vanlig' på noen måter, mer .. reflektert, kanskje. (i forhold til hvordan man var rett før.. ). Tho, kan øke paranoia, effekt kan være veldig individuell så noe du selv må vurdere -- uansett start veldig lavt!! Og husk, rett etter bruk av cannabis går puls bra opp.. er det lurt når du speeder bra allerede?? vurder og helst sjekk BPM og puls jevnlig.

En rask sjekk for BPM er å holde to fingre (mykt, ikke press hardt!! =P) på halsen, evt. håndleddet, hvor du kjenner slag. Så se på klokke med sekundviser og telle hvor mange slag ila. 15 sekunder, og gang det med 4 (15 x 4 = 60 (sekunder) -- = anntall BPM / slag per minutt), og vurder det etter div. grafer på nettet som kan gi indikasjon på når det begynner å bli farlig, vurdert etter hvor fysisk aktiv du vanligvis er, vanlig puls osv.

Omega-3 fra fisk, nøtter o.l. er visst også super mat når man speeder. ved siden av annen næring, kan det visst hjelpe å gjøre blodårene mer elastiske og forbedre sirkulasjon (hindre slag og infarkt (aneurysm f.eks., scary!)).
Banener også, ved siden av antioksidanter (som i all (?) frukt) og annen næring m vitaminer og mineraler, inneholder visst spess godt med Kalium, som visstnok var viktig energikilde for hjertet (ellerno sånt no..), som mulig er veldig viktig under slikt stress. De inneholder også nice med fruktsukker, er lett å spise og noe de fleste klarer å få pressa ned!
Noe ganske viktig er også Magnesium.. spess brukt ved bruk av MDMA, men vel sikkert like eller enda viktigere ved bruk av amf.
Som det ofte reklameres på magnesium-tilskudd gjør det visst mye godt for nervesystemet.

Folk rapporterer at om de tar store doser magnesium (600-1200mg, iirc.. (før/&under/&etter bruk?)), så minker eller forsvinner problemene med at man blir så altfor.. "spent", og "biter/tygger tenner" o.l., i tillegg til at roer ned nervesystemet (vet ikke hvordan eller noe ... ) og kan hjelpe med søvn etterpå. Var visst også påvist at langtids misbrukere av Amf. ofte lider av kronisk mangel på magnesium, og at selv etter engangs bruk (i tiden etterpå - ) hadde kroppen lavere (for lavt) nivå av magnesium enn vanlig. Mange små-plager under bruk som visstnok kan bedres ved bruk av Magnesium, så .. why not!

i motsetning til kola, er ikke viagra så farlig v bruk av amf (vurder selv, og..fortsatt ikke helt trygt. les opp om hvordan Viagra fungerer først, og mulig interaksjoner, før evt. vurdere.... ), tho er kanskje ikke noe du tenker på uansett om bruker 'pepper'.. (krystall derimot..... men, skakke nevne det, 24t maraton-sesjoner med div. detaljer høres nok bare sykt, utrolig/løgnaktig/skrytende ut, og er nok anyway ganske usunt, heh heh. v røyking er det enkelte som rapporterer instant-utløsning (spess v IV, tho), og har visstnok også sterk afrodisiak (?typo?) effekt for kvinner, og er kjent for å bla.a. (ikke i alle) indusere midlertidig hyper-seksualitet (aka nymfomani) (muahaha =P)


---- SLUTT DEL 1 (dumme spam filter begrenser posten, må dele opp.. ) -----
taw
omflakkende agitator
9 1
---- START DEL 2 (dumme spam filter begrenser posten, må dele opp.. ) -----

hovedsaken er altså, søvn og hvile, og holde seg unna rus er eneste gode svar. for å best "komme seg" igjen hjelper det visst mye å trene/mosjonere og spise sunt i mellomtiden.

ellers, spise sunt og næringsrikt, samt drikke nok (vel, sikkert aldri nok egentlig,heh (ime anyway)), hjelper kraftig med kvalitet og varighet for rusen.

og tilskudd som magnesium og omega-3 er visst muligens bra å bruke, i tillegg til antioksidanter -- sikkert best konsumert hovedsakelig indirekte gjennom å spise frukt. ha masse fersk og (vanligvis=)? - ) fristende frukt rundt om som er lett å spise, lett tilgjengelig, og lett å dele opp i smått, helst noe som også er saftig. viktigst av alt er at det er noe du trolig lett kan spise, elelr ta en bit av nå og da ihvertfall.

Og husk, som reklamene for soving når man kjører bil, det samme gjelder for speed. om du har vært våken en uke i strekk, sove 3-6 timer, så uke til osv. til hallusinasjoner og stemmer nesten blir overveldende og plagsomt, og er vanskelig å tenke ordentlig.... selv bare en 30 minutter blund, så forsvinner hallusinasjonene, og ALT blir mye bere. BARE 30 MINUTTER!!! hjelper mye, selv bittebittelitt søvn!=)
søvn er undervurdert, og nok mye viktigere for helsa enn de fleste tror..
har ofte blitt seriøst syk (bare av å såvidt omgås folk (ikke direkte kontakt engang..)) etter lang bruk, regner med immunsystemet var ganske langt nede.. random infeksjoner som popper opp rundtom og slikt, crazy hvor "svak" kroppen plutselig blir, selv om en ikke nødvendigvis merker det selv atm.
Eneste relativt lett tilgjengelige som hjelper for de ukene som følger om man går tom, for å stoppe depresjon, er røyke små mengder H samt benzoer. blir raskt til at man bruker Heroin, Meth, Benzoer med mer sammen ukontrollert og om hver andre, tho . . . ikke lett.

interessant info btw., meth er visst muligvis en kur for forkjølelse og influense (inkl. bla.a. svineinfluensa). seff, som alt annet med narko, videre forskning blir det ikke mye av , og kompliserer, pga. at det er ulovlig.. :/
google "meth+flu". hjelper visst for mye annet, og.
ikke at skremselspropagandaen er bare tull, selv om det for det meste er overdrevet nonsense og skrudd, lik reklamen mot cannabis var på 60-tallet. det er fortsatt noe i det, veldig avhengighetsskapende hovedsakelig..! da dessverre pga. mangel på ordentlig kunnskap slik at folk kan ta bra informerte valg, og tør å være åpne og søke hjelp ved behov.. :/
kan like gjerne finne en alkoholisert bums som lever under en bro , ta bilde av stakkarn og skrive "lager beer - not even once!!" .. like tullete, akkurat som de som hevder det inneholder batterisyre osv.. (lol! - lignende sterke midler brukes i produksjon av mat og annet for konsum, men er ikke nødvendigvis i sluttproduktet.... er opplagt at om det ikke er lagt skikkelig og inneholder slike rester, ikke er sunt. Lignende som med skremsel rundt Krokodil i Russland... er hovedsakelig skadelig pga. ikke tilberedt riktig, og inneholder mye annet enn det som ønskes (kun rent stoff).
Btw., meth foreskrives forresten av leger i USA som last-line treatment for bla.a overvekt,narkolepsi,add/adhd m.m., i tillegg blir det (fortsatt, til tross for at det gjerne dysses ned) gitt til krigende i kampsituasjoner hvor det kreves. Merkenavn på medisinsk versjon i USA er Desoxyn. (da i liten dose og tatt oralt 2-3mg, tror jeg.. (usikker).

mange fordeler og ulemper. les godt , vær forsiktig.. vil ikke anbefale noen ting. alt dette er ting jeg har blitt viderefortalt av en venn, bruker ikke narkotika selv. - holder meg unna fæle narkiser som dere, selv. Bare tenkte det kunne være hjelpsomt å dele noe av det som jeg trodde var bra info, om noen ikke visste, og finner noe hjelp i det.

Anbefaler å google videre for verifisering for spesifikke deler.

Mulig har glemt noe... og, igjen.. søren, bør slutte her.. hadet!

gode kilder for info, og generel rus-'bibliotiotek', ikke-dømmende kilder for info og skade-reduksjonssamfunn, samt info om nyheter, forskning osv.. vil anbefale bla.a disse sidene:
www.erowid.org
www.maps.org
www.tripsit.me
www.bluelight.ru
www.drugs-forum.com

---- SLUTT DEL 2 (dumme spam filter begrenser posten, må dele opp.. ) -----
Sitat av lyselilla Vis innlegg
Ser hva du mener, pleide å smådosere meg selv for å få speedformen til å vare, og sånn sett funker det.
Men poenget var vel mer at man ikke får samme euforikick når man fyller på(f.eks iløpet av en dag) som ved første skuddet man tar den dagen.
Vis hele sitatet...
Det er desverre noe som ligger i stoffets natur og du kan ikke gjøre noe med det. En mulighet er jo å kræsje på seroquel hver kveld og få søvn, og ta mer når du våkner. Da får du jo i alle fall flest startskudd pr uke
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det er desverre noe som ligger i stoffets natur og du kan ikke gjøre noe med det. En mulighet er jo å kræsje på seroquel hver kveld og få søvn, og ta mer når du våkner. Da får du jo i alle fall flest startskudd pr uke
Vis hele sitatet...
Jeg er klar over at Seroquel har kort halveringstid, men noe av effekten vil nok sitte i neste dag og blokkere litt av den euforiske effekten av amfetamin. Hvis man absolutt må være på høygir hver dag, så tror jeg Zolpidem eller Zopiklon hadde vært bedre alternativer. Veldig kort halveringstid og ingen direkte interaksjon med amfetamin (som f.eks blokkering av dopamin reseptorer). Eneste er at disse to er til en viss grad vanedannende.

Uansett, så har amfetamin en halveringstid på ca. 11 timer. Så det aller beste er å vente minst 3 døgn før man begynner på'n igjen, og i mellomtiden få rikelig med søvn og næring.

Tyrosin-tilskudd er et godt alternativ dagene før man skal ut på farta igjen. Det er en aminosyre som omdannes til l-dopa > dopamin > noradrenalin. Det finnes naturlig i proteinrik mat og som kosttilskudd.
Sist endret av Mexxy; 18. april 2015 kl. 13:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg fraråder å gjøre det jeg nå sier, men quetiapin får ikke senket meg når jeg er i støtet, da ville jeg heller brukt nozinan, heroin eller GHB.
De to sistnevnte får maskineriet til å gå fra hundre til null.
Har man gått våken ett par dager så er nok quetiapin gull, men ikke den første dagen.
Sist endret av eyecandy654; 18. april 2015 kl. 18:28.
Har ikke nok erfaring med amf til å si hva du skal gjøre.
Men som flere over meg sier så vil du ikke få samme effekt etter første inntak UANSETT(Med mindre du kjører på med annen type rus ved siden av, som kan gjøre både godt som vodt).

Når du tar første stripen går du fra edru til ruset, og denne ovrgangen får du igjen kun etter å ha sovet, spist, drukket, og ventet 1 - 2 døgn. Dette gjelder forsåvidt all rus jeg har vert borti.