Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2673
Noen som har noen gode erfaringer med og leie villa/m svømmebasseng i feks Spania, Hellas, Croatia i sommerferien? Vi er 10 gutter på 21-22år som vil bo litt annerledes enn standard hotellrom i en normal partyby.
Hva er det du lurer på?


Ja, det er fult mulig.
Ja, det er billigere enn hotell.
Sist endret av Blackkoz; 11. januar 2015 kl. 15:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Hva er det du lurer på?


Ja, det er fult mulig.
Ja, det er billigere enn hotell.
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på om noen har noen tips til feks byer ungdom på 21-22 år får leid en svær villa, kombinert med godt uteliv. Hvilke sider er det folk leier ifra? Airbnb?
Jeg har leid gjennom Novasol noen ganger. Det ligger en del på Finn også.
Selv ville jeg satset på asia, gjerne thailand. Der får du ekstremt mye for pengene når det kommer til å leie villa.
Mange plasser får man både med rengjøringspersonell, tjenestepiker, bevepna vakter o.l til samme pris som i europa.


airbnb anbefales ikke, da du leier hos privatpersoner der.
Sats heller på f.eks homeaway og lignende tjenester.


Et søk:

http://www.homeaway.com/search/refin...y/minSleeps/10
Sist endret av Blackkoz; 11. januar 2015 kl. 15:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Jeg lurer på om noen har noen tips til feks byer ungdom på 21-22 år får leid en svær villa, kombinert med godt uteliv. Hvilke sider er det folk leier ifra? Airbnb?
Vis hele sitatet...
Har leid gjennom Airbnb og Homeaway i Magaluf og Ibiza. Begge deler anbefales. Dette året går turen til Kroatia med villa leid gjennom Homeaway
Sitat av TopGun Vis innlegg
Har leid gjennom Airbnb og Homeaway i Magaluf og Ibiza. Begge deler anbefales. Dette året går turen til Kroatia med villa leid gjennom Homeaway
Vis hele sitatet...
Da drar dere til hvar eller? Hva synes du var best av maga og ibiza?
Nei, vi skal bo i Split. Siden vi skal på Ultra Music Festival blir det lettere med tanke på transport frem og tilbake til festivalen.

Blir litt feil å sammenligne Magaluf og Ibiza da det er to helt forskjellige ting. Maga er mer fyll og fanteri mens på Ibiza foregår det i litt mer siviliserte former. Dessuten er prisnivået på Ibiza veldig mye høyere. Så det kommer egentlig ann på hva man er ute etter og hva man har penger til.
Sitat av TopGun Vis innlegg
Nei, vi skal bo i Split. Siden vi skal på Ultra Music Festival blir det lettere med tanke på transport frem og tilbake til festivalen.

Blir litt feil å sammenligne Magaluf og Ibiza da det er to helt forskjellige ting. Maga er mer fyll og fanteri mens på Ibiza foregår det i litt mer siviliserte former. Dessuten er prisnivået på Ibiza veldig mye høyere. Så det kommer egentlig ann på hva man er ute etter og hva man har penger til.
Vis hele sitatet...

Takk for svar og takk for ett jævla godt tips til sommerferien! ULTRA skal vurderes!
Jeg bruker alltid Airbnb når jeg er ute å reiser (jeg kan ikke fordra hoteller), og har bare gode erfaringer med de.