Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 9391
Hei!
Som Trådnavnet sier så lurer jeg på hvordan DU kommer i bukt med fyllenervene ?

Kan fortelle om hva som har foregått helgen så dere ser at en valium ikke funker, tenker mere på forslag på ting og gjøre for å tenke på noe annet.

ADVARSEL! lang men kanskje morsom tekst følger under..

Startet fredag med bursdagsfest hos en som jobber i samme bygg som meg. Der broren hans klikka på meg av en eller annen grunn så han klabba til meg og det endte med at han ble kjørt på legevakta og jeg ble kasta ut, huska ikke dritten lørdagsmorgen og visste ikke hvor jeg var når jeg våkna ( jeg våkna hjemme på gulvet)

Dama kom innom og kjørte meg på vinmonopolet for og kjøpe "reperasjon" da jeg kom på "FAEN! jeg må på jobb og lakkere noe crap!" fyllesjuk og skeiv som jeg var dro jeg på jobb og fikk lakkert drittn og begynte og drikke og tok 6 100mg nobligan og en 100mg doll for og bli frisk.

Det ente med en fest hjemme hos meg der dama til slutt også joina istedet for og være sjåfør som planlag så blir hukommelsen svart. husker vi tok taxi videre til en annen fest og at dama sa hun var trett og dro hjem.

Jeg våknet imorges i nabokommunen hos ei jeg aldri før har sett! der vi begge lå nakne, jeg hadde et kutt som sprika 2cm på halsen og sår på nevene og vondt i ræva! (WTF? :S) verste av alt.. batteritørr telefon!
Fikk lånt tlf hennes og ringt en kompis som skylder meg som henta meg og skulle holde kjeft.

Så jeg har gått rundt i hele dag med fyllenerver til tusen så jeg bestemte meg for og lufte driftebilen jeg har henta over fra japan som jeg netopp er ferdig med motoren på. (det er ikke skilter på den)
Skulle bare en liten rundtur og teste den da jeg ser onkel blå!
Nerver som jeg har så drar jeg på med det jeg tørr! og polisn legger seg på hjul etter.. noia og dårlig som faen passerer jeg en annen politibil i 280km/t og får stukket av til slutt. så jeg parkerer og dekker til bilen inne på jobb.

Så som dere sikkert forstår så har jeg temmelig noia og hadde jeg fortsatt hatt våpen hadde jeg nok trykt av i munnen nå. men jeg lurer på hva dere gjør når dere vil ha hodet på bedre tanker og er hangover ?

Beklager virkelig for langt og kanskje rotete tråd!
Når jeg har angst så ruller jeg meg en feit jævel. Høres ut som at du har hatt en heftig helg da, men du må gjøre noe som du liker. Noe som får tiden til å gå.
amp
Bedreviter
amp's Avatar
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Når jeg har angst så ruller jeg meg en feit jævel. Høres ut som at du har hatt en heftig helg da, men du må gjøre noe som du liker. Noe som får tiden til å gå.
Vis hele sitatet...
Som f.eks. å servere underholdende, dog transparente aprilsnarrer på freak
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Har egentlig ikke noe og komme med angående råd. har selv aldri opplevd noe sånt før. Ganske syk historie btw.
Fyllenerver har en tendens til å gå over av seg selv. Eneste tipset jeg kan gi deg er å steike masse bacon.
Skulle selv ønske dette var en aprilsnarr men er desverre ikke det. har nå et inntak av div preparater som vil slå ut en hest og ser pus med støvler og koser med hunden men skjelver og svetter fortsatt som en gris. våkner jeg sånn imorgen om jeg får sove så skal jeg faen ikke på jobb for og si det sånn! Er så skjelven at det ikke er mulig og ta seg en snus eller rulle seg en feit en så er fucked der også! :/
Sitat av pillthrill Vis innlegg
Jeg våknet imorges i nabokommunen hos ei jeg aldri før har sett! der vi begge lå nakne, jeg hadde et kutt som sprika 2cm på halsen og sår på nevene og vondt i ræva! (WTF? :S)
Vis hele sitatet...
Yeah, jeg hadde hatt ganske heftig angst selv tror jeg..

Neida, prøv å finne ut hva som skjedde og sov det ut
Sist endret av IpN; 2. april 2012 kl. 01:00.
Du tok litt i når du sa at du passerte en politibil i 280 km/t? eller?

Uansett, jeg setter vanligvis på en film eller noe og får tankene over på andre ting.
tar ikke i. bor på landet og det er bare langstrekk med unntak av noen svinger men det var et strekk på 5km og politibilen stod ved en innkjørsel når jeg dura forbi. er ca 900hk i bildrittn (har ikke benka enda) så den går nokk fortere om man vil.

Jeg tørr ikke og ta kontakt med folk jeg vet jeg var med igår og film er på gang! noen spesiell musikk som kanskje er beroliggende ?
fin historie, satser på at det var en aprilsnarr!
Tro hva faen dere vil. klokka er 00.10 nå (2. april) jeg lurer bare på tips / forslag og få høre hva som funker mot nerver for dere ikke om aprilsnarr osv. alt som står der er sant å det er mye mer som jeg ikke tok med for det ble lang nok tekst og tungt og lese!
Jeg hadde begynt med å tatt en telefon til dama og fortalt henne hvordan du våknet. Du får sikkert så hatten passer, men da forsvinner angsten for "hva om hun finner ut". Politiet trenger du ikke uroe deg for så lenge de ikke klarer å knytte bilen til deg.
Du er nesten nødt til å snakke med folkene du var med den kvelden for å finne mer ut om hva som skjedde, det er kansje litt ubehagelig der og da, men det hjelper og få det gjort.
Takker for svar. Bilen er det ikke mange som vet at jeg har da jeg har en rs4 til vanlig bruk så nissanen har bare stått i garasjen til trimm og lakk.
Ja jeg får ta og ringe litt rundt og høre hva som har skjedd da jeg frykter det verste.
Dama er jeg ikke så redd om finner det ut da jeg vet hun har en fuckfriend fordi hun ikke får sex fra meg. ( vet det høres sært ut men er lei av sex med hun ) så hun har ikke noe å si der. tenker mer på om jeg har skada noen eller såra noen med kommentarer. Skal slutte og vaske meg med tynner før jeg drikker! ender alltid stygt!
Køddetråd.

Dama har knullekompis. Du har to biler med 1500 hk tilsammen. 280 km/t under rus uten at du blir tatt, eller bilen går i grøfta.
1500 hk? 900 + 400 = ? og hva er galt med og ha en driftebil om man har det som hobby ? har bygga på driftebilen i 3 år så det er ikke kjøpt og gjort på en mnds lønn om du innbiller deg det. Jeg har en trang til og måtte ha en bil som jeg VET jeg ikke har sjangs i helvette til og overleve om jeg kjører av veien så har hatt bmw m3 og audi s4 tidligere. rs4'n er fullstappa av lån og er ikke av den nye modellen. Tviler på at jeg er den eneste i norge med drifting som hobby og en litt over gjennomsnittet sprek bil til hverdags/arbeidsbil ?
hvor står det jeg kjørte i rus ? vanskelig og bli tatt når man har en slik fart og politiet bruker store tunge kassebiler. og går bilen i grøfta på et jævla langt strekk uten en jævla sving så burde man ikke få sitte bak rattet.
Ja dama har knullekompis, noe som jeg driter i pga min livsstil som er ganske texas og fylt med rus. så har ikke sånne følelser for folk som kanskje du har. "elsker" ingen og bryr meg rett og slett ikke stort om min mor og far en gang. så folk får gjøre hva faen de vil!
Kebab, samt holde meg unna facebook et par uker!
TAKK kenji! KEBAB må være tingen! facebook har jeg ikke vært på siden forrige nervestunt så den er i boks! men skal ringe å mekke kebab og ta kveld nå. har prata litt med de som er av samme sort som meg og fått vite at det er folk fra festen som har mere nerver enn meg!
Sitat av pillthrill Vis innlegg
1500 hk? 900 + 400 = ? og hva er galt med og ha en driftebil om man har det som hobby ? har bygga på driftebilen i 3 år så det er ikke kjøpt og gjort på en mnds lønn om du innbiller deg det. Jeg har en trang til og måtte ha en bil som jeg VET jeg ikke har sjangs i helvette til og overleve om jeg kjører av veien så har hatt bmw m3 og audi s4 tidligere. rs4'n er fullstappa av lån og er ikke av den nye modellen. Tviler på at jeg er den eneste i norge med drifting som hobby og en litt over gjennomsnittet sprek bil til hverdags/arbeidsbil ?
hvor står det jeg kjørte i rus ? vanskelig og bli tatt når man har en slik fart og politiet bruker store tunge kassebiler. og går bilen i grøfta på et jævla langt strekk uten en jævla sving så burde man ikke få sitte bak rattet.
Ja dama har knullekompis, noe som jeg driter i pga min livsstil som er ganske texas og fylt med rus. så har ikke sånne følelser for folk som kanskje du har. "elsker" ingen og bryr meg rett og slett ikke stort om min mor og far en gang. så folk får gjøre hva faen de vil!
Vis hele sitatet...
Greit nok, skulle historien din være sann (har fortsatt mine tvil) så bør du kanskje forandre livsstil før du (ikke bilen) ender i grøfta før det har gått for langt.

Råd mot fylleangst: En feit burger med bacon, chips og brus. Siden du er vant med rus så røyker du deg en fjonas så du får sove godt i natt. Når du våkner i morgen har du blitt kvitt mesteparten av nervene fra helgas aktiviteter, så er du litt bedre stilt så du kan finne ut hva som egentlig har skjedd.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Oida, shuk historie.

Vanligvis ville jeg ledd av en slik tråd, men ettersom jeg hadde det jæveligste marerittet sjæl idag gav det her meg bare et snev av samme følelsen som du har.. :/ Det er ikke gøy. Det går ikke ann å forestille seg det. Jeg veit hvordan du har det, og jeg veit at det er ubeskrivelig kjipt.

Det jeg sjæl pleier å tenke på er at om et halvt år er (antakeligvis) ikke situasjonen din preget av denne helga, med andre ord: Tida leger de fleste sår. Så bare la tida gå, håp på det beste og ta det med ro om du klarer.

Eller røyk hasj.
5km lang strekning på bygda, og profilbeskrivelsen din sier at du bor i oslo? Hva er det som foregår?
Sitat av pillthrill Vis innlegg
tar ikke i. bor på landet og det er bare langstrekk med unntak av noen svinger men det var et strekk på 5km og politibilen stod ved en innkjørsel når jeg dura forbi. er ca 900hk i bildrittn (har ikke benka enda) så den går nokk fortere om man vil.

Jeg tørr ikke og ta kontakt med folk jeg vet jeg var med igår og film er på gang! noen spesiell musikk som kanskje er beroliggende ?
Vis hele sitatet...
Pic?

Det krever veldig mye av en fører å kjøre i 280 km/t, selv på rett vei, og i hvert fall i Norge!

Hvilken bil er det du kjører?
Sitat av pillthrill Vis innlegg
1500 hk? 900 + 400 = ? og hva er galt med og ha en driftebil om man har det som hobby ? har bygga på driftebilen i 3 år så det er ikke kjøpt og gjort på en mnds lønn om du innbiller deg det. Jeg har en trang til og måtte ha en bil som jeg VET jeg ikke har sjangs i helvette til og overleve om jeg kjører av veien så har hatt bmw m3 og audi s4 tidligere. rs4'n er fullstappa av lån og er ikke av den nye modellen. Tviler på at jeg er den eneste i norge med drifting som hobby og en litt over gjennomsnittet sprek bil til hverdags/arbeidsbil ?
hvor står det jeg kjørte i rus ? vanskelig og bli tatt når man har en slik fart og politiet bruker store tunge kassebiler. og går bilen i grøfta på et jævla langt strekk uten en jævla sving så burde man ikke få sitte bak rattet.
Ja dama har knullekompis, noe som jeg driter i pga min livsstil som er ganske texas og fylt med rus. så har ikke sånne følelser for folk som kanskje du har. "elsker" ingen og bryr meg rett og slett ikke stort om min mor og far en gang. så folk får gjøre hva faen de vil!
Vis hele sitatet...
Jeg bare lurer, siden du sier du ikke elsker noen og ikke har følelser for folk, og du har ikke sex med dama di fordi du er lei (?). Hvorfor har du kjæreste i det hele tatt?
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Jeg bare lurer, siden du sier du ikke elsker noen og ikke har følelser for folk, og du har ikke sex med dama di fordi du er lei (?). Hvorfor har du kjæreste i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Og i tillegg hvorfor han da får fylleangst ovenfor dette.
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Og i tillegg hvorfor han da får fylleangst ovenfor dette.
Vis hele sitatet...
Og der har vi det. Troll busted. Du har ikke følelser for folk og bryr deg ikke om folk, men du har fyllenerver?
Røyk en feit, spis noe chill og se på film/serier du liker.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Og der har vi det. Troll busted. Du har ikke følelser for folk og bryr deg ikke om folk, men du har fyllenerver?
Vis hele sitatet...
Man kan vel ha fyllenerver selvom man ikke bryr seg noe særlig om andre folk? Høres ut som en semi - alkoholiker/narkoman. Hvorfor han har dame er ett godt spørsmål og jeg tror lite på kjøreturen hans, sikkert 160 km/t det er snakk om og en hvit kassebil som lignet på en snutebil med fylleangst-briller.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Man kan vel ha fyllenerver selvom man ikke bryr seg noe særlig om andre folk? Høres ut som en semi - alkoholiker/narkoman. Hvorfor han har dame er ett godt spørsmål og jeg tror lite på kjøreturen hans, sikkert 160 km/t det er snakk om og en hvit kassebil som lignet på en snutebil med fylleangst-briller.
Vis hele sitatet...
Hadde dame i nesten et halvt år, uten å føle noe som helst for hun. Sex hadde vi også kun èn gang. Det er rett og slett bare deilig å ha en partner som du til en viss grad er avhengig av, eller som du må binde deg til.

280km/t høres litt drøyt ut, men 160km/t var det nok ikke om denne historien er sann. Har selv hatt 160 på ei 2km strekke med en E36 318i, og vil derfor tro en rs4 kan greie godt over 200 uten problemer.
Jeg sover, ellers snakker jeg med noen som var på festen om det som skjedde, om det ikke er helt for jævlig.
Lar være å drikke. Funker fint.
Kan jo være abstinenser du har da. Hvis du driver mye med rus. Også 600mg tramadol + 100mg Dolcontin er en rimelig drøy dose å ta på fylla en kveld! Skjelver du skikkelig eller er det standard parkinsons exstra light edition som man vanligvis forbinder med fyllenerver?
Sist endret av A-tillah; 2. april 2012 kl. 19:44.
Fikk skikkelig hangover feeling etter å ha lest OP. Hvorvidt det er troll eller ikke bryr jeg meg fint lite om da jeg humret rimelig godt mens jeg leste det.
La nå vær å heng dere opp i hvor fort han kjørte, det er da ikke poenget her(forøvrig er det null problem å nå den hastigheten hvis man har bil med motor nok, på norske veier).

OT: Kebab og mc'ern-cola er gull, og det er bare å krype til sengs å sove vekk angsten
Sitat av stagg Vis innlegg
Køddetråd.

Dama har knullekompis. Du har to biler med 1500 hk tilsammen. 280 km/t under rus uten at du blir tatt, eller bilen går i grøfta.
Vis hele sitatet...
For å ikke snakke om hvordan han har råd til en Audi RS4 og en Nissan S13/S14(regner med det siden TS sa Nissan og driftebil), når han jobber som lakkerer.. Joda, han kan ha vunnet i lotto eller arvet penger, men ærlig talt, tror TS har pyntet litt på historien.
Sist endret av Dr.Feelgood; 2. april 2012 kl. 21:17.
Fyllenerver drikker du bort, hjelper det ikke har man ikke drukket nok.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Fyllenerver drikker du bort, hjelper det ikke har man ikke drukket nok.
Vis hele sitatet...
det er slik alkoholikere blir til. (ikke alle, men noen
drikker bort problemene sine, og får flere problemer på fylla. drikker de bort igjenn
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Lar være å drikke. Funker fint.
Vis hele sitatet...
brukernavnet ditt sier nå heller at du kanskje ikke lar være men noe annet kanskje? spør du meg har ingen noen som helst grunn til og ikke dra på en fest og ikke drikke, med mindre de er skjåfør, så kan de iallefall ta en øl så de slipper og "stikke ut" som taperen som ikke drikker, mens han/hun kan være sosial

ikke ta det på feil måte, jeg hater folk som drar på fest for og drikke til de spyr og blacker ut, men folk blir generelt MYE mere sosial, selv ved liten mengde alkohol.
Sitat av faceplants Vis innlegg
brukernavnet ditt sier nå heller at du kanskje ikke lar være men noe annet kanskje? spør du meg har ingen noen som helst grunn til og ikke dra på en fest og ikke drikke, med mindre de er skjåfør, så kan de iallefall ta en øl så de slipper og "stikke ut" som taperen som ikke drikker, mens han/hun kan være sosial

ikke ta det på feil måte, jeg hater folk som drar på fest for og drikke til de spyr og blacker ut, men folk blir generelt MYE mere sosial, selv ved liten mengde alkohol.
Vis hele sitatet...
Brukernavnet mitt er egentlig random valgt, knyttet til mitt steam-navn. Men det er uansett irrelevant. FYI går det an å være sosial uten å drikke
Sist endret av Bl1zzarD; 2. april 2012 kl. 21:53.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
det er slik alkoholikere blir til. (ikke alle, men noen
drikker bort problemene sine, og får flere problemer på fylla. drikker de bort igjenn
Vis hele sitatet...
Det sier jeg ikke noe mot, sitter der selv desverre, men det er faktisk det eneste som altid har funka for meg hvertfall Ikke at det fikk noe bra utfall men..
Sitat av pillthrill Vis innlegg
Hva gjør du med din fylleangst ?
Vis hele sitatet...
Har ikke hatt det siden 1974, men den gang var det å helle på mer alko som var kuren (reparere)
Benzo og cannabis. Hjelper hver gang.
MDMA/Mephedrone/4-MEC kan få deg på bedre tanker, og er ganske euforisk.
Hater å være moralnazi. Sier uansett hva jeg mener, du fortjener ikke bedre når du holder på sånn som du gjør.

At jenter vil ha et forhold som du beskriver er for meg uforståelig. Og at du vil ha det som du har det er også like uforståelig, rett og slett utenfor rekkevidde ^^ Så jeg kan ikke komme med noen tips.