Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1357
Hei med Freaks.

Har spilt C&C helt fra starten av og spilt igjennom alle spillene.
Nå spiller jeg C&C Generals: Zero Hour pga at jeg digger disse spillene.

Har dere noen forslag til andre spill som er i nærheten lik C&C spillene?
Helt noen som er nyere enn 2005.

Har spilt Rise of Nations, Empire Earth og Civilisation spillene. Civilisation likte jeg ikke så noe likt det blir ikke aktuelt

SC spillene er jeg ikke noe fan av. Har det siste, men syns ikke det er så mange forskjellige bygninger, spesial våpen osv.


Håper noen her har noen gode tips
Sins of a Solar Empire burde du se litt nærmere på, ganske bra spill.
Det virket litt.. ehh. Avansert og rart :P

Men takk for forslaget Tar gjerne imot flere spill
Hva med et av total war spillene?
Sitat av Xtra Vis innlegg
Hva med et av total war spillene?
Vis hele sitatet...
Glemte faktisk å nevne de ser jeg. Har alt derrifra å faktisk
Dude, StarCraft 2. Drit bra, morsomt og utrolig fett. I min vennegjeng har vi nesten alle dette spillet, vi spiller det mye og liker det godt. Som Xtra sa er Total War spillene bra, spesielt Medieval: 2. Ellers er Civilization 4 ganske bra


Age of Empire er ogå noe å se på.

Alle liker ikke alt, men du kan få ett guestpass til Starcraft hvis du vil prøve det.
Sist endret av Jubelbussen; 16. august 2012 kl. 21:11.
Nettopp blitt annonsert at det nyeste C&C kommer til å bli free to play. Kommer neste år, men allerede nå er det mulig å melde seg som beta-tester.

http://commandandconquer.com/free
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Nettopp blitt annonsert at det nyeste C&C kommer til å bli free to play. Kommer neste år, men allerede nå er det mulig å melde seg som beta-tester.

http://commandandconquer.com/free
Vis hele sitatet...
Veit Sitter som en liten unge å skulle ønske jeg hadde en tidsmaskin

Men må ha noe imens jeg venter på dette. Kan ikke bare spille C&C: Generals i et halvt år :P
Sett på Kampen om midgard I & II?
Sitat av Sinken Vis innlegg
Sett på Kampen om midgard I & II?
Vis hele sitatet...
Spillte både 1 og 2 for noen år siden. Men det var artig i 1-2 mnd så ble det litt for ensformig
Play hard, go pro?
19 2
Liker Age of Empires serien, prøv dem ut!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Jubelbussen Vis innlegg
Dude, StarCraft 2. Drit bra, morsomt og utrolig fett. I min vennegjeng har vi nesten alle dette spillet, vi spiller det mye og liker det godt. Som Xtra sa er Total War spillene bra, spesielt Medieval: 2. Ellers er Civilization 4 ganske bra


Age of Empire er ogå noe å se på.

Alle liker ikke alt, men du kan få ett guestpass til Starcraft hvis du vil prøve det.
Vis hele sitatet...
Tror nok han refererte til StarCraft når han skrev SC i hovedartikkelen.

AoE serien er ganske bra de, vil anbefale II'ern på det varmeste, III'ern levde vel egentli ikke opp til forventningene jeg hadde, men har allt av expancions til AoE spillene.


EDIT: ser du skrev helst etter 2005, da må jeg adde at AoE II kom ut i 98 eller 99 (husker ikke helt) men det er bra som fy.
Sist endret av 8bit; 16. august 2012 kl. 21:16.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Tror nok han refererte til StarCraft når han skrev SC i hovedartikkelen.

AoE serien er ganske bra de, vil anbefale II'ern på det varmeste, III'ern levde vel egentli ikke opp til forventningene jeg hadde, men har allt av expancions til AoE spillene.


EDIT: ser du skrev helst etter 2005, da må jeg adde at AoE II kom ut i 98 eller 99 (husker ikke helt) men det er bra som fy.
Vis hele sitatet...

Vet at han refererte til StarCraft i hovedartikkelen, men det er lov å gi ting en sjanse. Ja AoE2 er utrolig bra, spillt det utrolig mye.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Tror nok han refererte til StarCraft når han skrev SC i hovedartikkelen.

AoE serien er ganske bra de, vil anbefale II'ern på det varmeste, III'ern levde vel egentli ikke opp til forventningene jeg hadde, men har allt av expancions til AoE spillene.


EDIT: ser du skrev helst etter 2005, da må jeg adde at AoE II kom ut i 98 eller 99 (husker ikke helt) men det er bra som fy.
Vis hele sitatet...
Ja AoE var kjempe bra spill Ble bare bedre og bedre helt til nr 3 kom ut, da sank all forventning helt til AoE serien framover. Tviler på at det blir flere nå da men.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Ja AoE var kjempe bra spill Ble bare bedre og bedre helt til nr 3 kom ut, da sank all forventning helt til AoE serien framover. Tviler på at det blir flere nå da men.
Vis hele sitatet...
AoE:Online har jo komt ut for ikke så alt for lenge sia hvis jeg husker rett.
Har ikke testa dette. I hovedsak pga nedturen med AoE 3 og fordi jeg ikke liker tankegangen om et strategi spill som kun er online.
Sitat av Melcor Vis innlegg
AoE:Online har jo komt ut for ikke så alt for lenge sia hvis jeg husker rett.
Har ikke testa dette. I hovedsak pga nedturen med AoE 3 og fordi jeg ikke liker tankegangen om et strategi spill som kun er online.
Vis hele sitatet...
Korrekt Et strategi spill skal ikke være kun Online.
Skulle ønske folk kunne ha fokusert litt mer på utvikling av spill som C&C og Red Alert istedenfor å gi ut hvert 7-8 år.

Får håpe C&C som kommer neste år ikke blir Always Online. Da blir jeg irritert.
Ikke mange nok bygninger i SC? Jeg skjønner ikke.. Hele strategien er jo å gjøre mest mulig ut av minst mulig! SimCity'ing er out!
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Ikke mange nok bygninger i SC? Jeg skjønner ikke.. Hele strategien er jo å gjøre mest mulig ut av minst mulig! SimCity'ing er out!
Vis hele sitatet...
Du skjønner tydligvis ikke hva C&C er hvis du kaller det noe i nærheten av SimCity. Vil jeg ha SimCity, så spiller jeg SimCity og ikke C&C.

Det jeg IKKE vil ha er noe som SC. SC har jeg og jeg liker det ikke.
Han tuller, SC er jo StarCraft, men som han skriver det er SC SimCity, altså bare morsomt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
WarCraft III + Frozen Throne, pro-scenen forsvant når sc2 kom ut iirc, men det finnes fortsatt folk som spiller online. Singleplayer campaignen er også dritbra hvis online RTS ikke er helt din stil.
Prøv deg på Mount and Blade