Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1179
Hei! relativt ny her haha, men sist fredag tok jeg rundt 400mg krystallisert mdma fordelt utover hele kvelden/natten. Etter hvert begynte jeg å hallusinere masse crazy former og mønster som bevegde seg, dette var også på andre folk. Masse mønster på alt jeg så på. Jeg så også skygger av dyr. Etter den dagen har jeg vært helt sjukt rar. I dag er det tirsdag og det virker som om jeg fortsatt hallusinerer litt. Jeg har sett skygger av dyr over alt som beveger seg, når de egentlig ikke er der. Synet mitt har også vært litt rart, sett litt svarte prikker her og der.
Så spørsmålet mitt er om det faktisk er mulig at det sitter igjen så godt fra fredag at det faktisk er det som skjer?
Anonym bruker
"Øm Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja ikke rusen som sitter igjen, men skadevirkningen det gjør med hjernen
400mg er en dust dose. Det er forøvrig ikke uvanlig å være litt kjørt i hodet sånn du prater om når man har misbrukt hodet sitt. Det bør gå helt over innen to uker, om ikke ville jeg anbefalt å ringe legen.
Forhåpentligvis har du lært nå da følg anbefalte doseringer så slipper du å få kjipe bivirkninger som tilslutt ikke er reparerbar.

https://rollsafe.org/
Sitat av rockstarz Vis innlegg
Hei! relativt ny her haha, men sist fredag tok jeg rundt 400mg krystallisert mdma fordelt utover hele kvelden/natten. Etter hvert begynte jeg å hallusinere masse crazy former og mønster som bevegde seg, dette var også på andre folk. Masse mønster på alt jeg så på. Jeg så også skygger av dyr. Etter den dagen har jeg vært helt sjukt rar. I dag er det tirsdag og det virker som om jeg fortsatt hallusinerer litt. Jeg har sett skygger av dyr over alt som beveger seg, når de egentlig ikke er der. Synet mitt har også vært litt rart, sett litt svarte prikker her og der.
Så spørsmålet mitt er om det faktisk er mulig at det sitter igjen så godt fra fredag at det faktisk er det som skjer?
Vis hele sitatet...
For del år siden var jeg på en mdma flow. Tok det litt oftere en hva som er anbefalt og tok også litt større doser en hva som er anbefalt, og da fikk jeg litt av dette du snakker om nå samt en kraftig deprisjon som varte en god stund. Så ting i sidesynet hele tiden. Dyr og nisser av alle ting. Gvakk av ingenting. Det gikk over av seg selv etter hvert. Men som Relevant sier er det en duste dose Skjeldent noe poeng i og overgå 250mg ila en kveld. Lange pauser mellom hver gang, kontrollerte doser og en vis kunnskap om hva det kan blandes med og ikke bør du være all good!
Trådstarter
25 1
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
For del år siden var jeg på en mdma flow. Tok det litt oftere en hva som er anbefalt og tok også litt større doser en hva som er anbefalt, og da fikk jeg litt av dette du snakker om nå samt en kraftig deprisjon som varte en god stund. Så ting i sidesynet hele tiden. Dyr og nisser av alle ting. Gvakk av ingenting. Det gikk over av seg selv etter hvert. Men som Relevant sier er det en duste dose Skjeldent noe poeng i og overgå 250mg ila en kveld. Lange pauser mellom hver gang, kontrollerte doser og en vis kunnskap om hva det kan blandes med og ikke bør du være all good!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar! har selv tatt det en del ganger siste måneden, så en lang pause tror jeg kan være ganske smart haha
Droppa 260mg mdma for noen uker siden, og boosta med hasj. Tok en til drop på 120mg 6 timer etterpå. Klar over at dette var en for stor dose. Da hallusinerte jeg vilt. Hadde forsvoit bare sovet tre timer natta før. Så først edderkopper. Deretter skygger. Skyggene ble til folk etterhvert. Etterhvert som det ble senere og jeg ble trøttere, hallusinerte jeg hele tiden. Dagen etterpå var jeg litt usikker på hva som var virkelig og ikke, men kan ikke huske å ha hallusinert noe etter at jeg sto opp.