Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 584
Jeg drakk litt over en halv vinflaske (8,5% hvitvin) på tom mage og begynte å kjenne alkoholen litt (Tror jeg begynner å bli lightweight igjen huff...)
Men så ble jeg i et såpass dårlig humør at jeg snorta det siste av meta-speeden jeg hadde, som da var kun 1 liner. Litt mindre enn det jeg vanligvis pleier å ta. Dette var for kanskje 1-1,5 time siden. Fulgte ikke helt med tiden.
Jeg lurer på nå om det er mulig å få den «fullhetsfølelsen» tilbake? At man føler at man er påvirket av alkohol liksom. Full.
Er det mulig eller er det bare en lost case siden jeg tok den lineren? Var bare 1 liten liner, men gidder liksom ikke å drikke opp alkoholen min hvis jeg bare ender i alkoholforgiftning hvis du skjønner haha
Jeg pleier vanligvis å ikke ha lyst på mer alkohol etter å ha tatt speed, men de andre jeg er med høljer ned på øl. Men nå tok jeg mindre i forhold til toleranse og vane, så jeg klarer fremdeles å drikke alkohol.
Håper spørsmålet mitt er forståelig selv om jeg har drukket og speeda, så hjernen ikke fungerer optimalt
Ikke sløs vekk drikkke på å drikke uten at det hjelper hvertfall. Før når jeg drakk alkohol fremdeles drakk jeg lett en kartong med vin++++ på farten. Det var ikke helt uten grunn jeg drakk. Er så jævlig glad jeg slutta med alkohol etter jeg fant ut at det er bare trøbbbel med det. Jeg blir forøvrig deppa av alkohol minst 50% av gangene. Speed og alkohol er en dritt combo. Eneste som får deg full igjen nå er tabletter, men den blandingen er for uberegnelig og mange har dritte seg ut i rusens navn slik. For selv om man ikke 'kjenner' alkolholen og pillene like mye osv blir man full og det er like farlig med for mye. Speed gjør ikke alkohol virkningsløs, bare føles sånn.

Si gjerne hvordan det gikk da, alltid kult å høre om folk følger rådene som blir gitt. Jeg ville ikkke bråstoppet med å drikke heller egentlig bare drikkk rolig så det varer speeden ut. Om alkoholen går helt ut av kroppen er dette ekkkelt på speed, derav drittcombo i mine øyne, pga speed varer for lenge i forhold til alkohol som er nødvendig å drikkkes tett for å ha det gøy lenge.

Nå er et over 15 år siden jeg smakte alkohol,har nesten lyst å kjøpe to cider en kveld og se hva som hadde skjedd, kanskje hadde jeg fått sove. Våknet nå kl 02:00 etter jeg la meg kl 00:00, ingen speed i bildet her. Jeg bare sover utrolig dårlig, og går på 130mg metadon, og mellom 0200 og 0500 når jeg kan ta metadon er jeg i abstinens og våkner nesten alltid, i går sov jeg hos mormor og morfar pga en gammel venn truet med å sage hunden min i to, og truet alle i min familie på sms. Vi har beviser på alt om han prøver seg.

I går våknet jeg sju på morgenen, det var en så rar følelse å kunne drikke metadon m en gang jeg våknet, ETTER fem. Add alcohol, and we got one problem more houston. Nå er det tre lange timer i halv-abstinens, svetter som en gris, skjelver og jeg føler meg som en liten dritt under en sko. Skjelver så jeg sliter med å skrive, må hele tiden rette på feil.

Jeg tåler ikke alkohol, og hasj finnes for en grunn. Jeg blir helt glad og hyggelig av hasj, også på speeden, men i og med at det var speeden som fikk min barndomsvenn til å true oss ale i familien tar jeg aldri den dritten igjen, og har kastet alt av brukerutstyr, da jeg skyter det som kan skytes, som er speed egentlig for meg i all hovedsak, og mdma pulver noen ganger, noe jeg aldri slutter med, mdma er fantastisk, elsker å steine på det. Men jeg skyter ikke noe igjen, det river hjernen i filler. På et sekund er du så speeda at du står og veiver med sprøyten og maser uten å bry deg om noen hører på.

Glad jeg har litt rivotril til i natt, og to benzedin, 10mg valium fra utlandet, de er KONGE. Det var det du skule hatt nå, en av de. Men ikke bland mer ting, du har fått nok for i dag, jobb heller med comfort things/drugs, som kaffe, litt lett mat og vitaminer, helst magnesium for det motvirker kramper og skjelvinger og muskel-spenninger. Det er fast rutine for meg på speed. Jævla ironisk, om det er rett ord, jeg er autist, forstår ikke ironi/sarkasme/spøker så lett som andre jeg legger ikke merke til tilgjort tonefall som folk bruker når de sier slikt. Jeg svarer heklt bokstavelig på slikt frst, så går det litt tid, så forstår jeg spøken og kan le med. Men ironisk, tror jeg da, å skyte et helt gram med speed som jeg ofte har gjort pga høy metadon-dose, og så dytte i meg vitaminer osv for å reparere, hehe. Men det er noe i det. Spesielt magnesium, og nok c vitamin dreper speeden litt om du vil det.

Lykke til uansett, skulle gjerne gitt deg en benzedin dobbel valium pille men det er IKKE lov her, tro meg er tilbake på forumet i dag etter en mnd pga utestengelse, jeg kjøpt eller solgte ingenting, men det jeg skriver kan misforstås litt. Jeg kan si noe sånt som 'jeg skulle gjerne også hatt noen imovane', så jeg fikk sove bare mener jeg kun, for noen sier de har en masse her på forumet slik at jeg blir misunnelig. Mente aldri å spørre noen om stoff, da jeg syns dette forumet er for viktig til å misbruke det på den måten. Det er greit med et sted der man kan si så å si alt til masse fremmede og få innspill fra forskjelllige mennesker relativt fort. Håper problemet ditt fremdeles er aktuelt, eller ikke, det spørs på hvordan eg ser på det. Dette er et fantastisk forum, håper det durer de tre timene vekk...... Ja det gjør det, snart gått en time.

saviour