Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 21492
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venter enda på post sending med 1 kg totalt , fordelt over 4-5 pakker.. men ser dårlig ut
Anonym bruker
"Full Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fortsatt ikke fått noe telefon eller noe razzia hjemme. Tror nesten postmannen har tatt den
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fortsatt ikke fått noe telefon eller noe razzia hjemme. Tror nesten postmannen har tatt den
Vis hele sitatet...
I disse coronatider er der nok ikke førsteprioritet med hjemmebesøk.

De kan komme seinere.
Tok nærmere ett år før de kom hit da jeg hadde bestillt noe småtteri.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvordan endte dette?
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vi får se i morgen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppdateringer her?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oppdateringer her?
Vis hele sitatet...
Har du enda ikke mottat kg din?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oppdateringer her?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Venter enda på post sending med 1 kg totalt , fordelt over 4-5 pakker.. men ser dårlig ut
Vis hele sitatet...
Har du enda ikke mottat KG din?
Sist endret av Trippie1337; 4. mai 2020 kl. 18:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Trippie1337 Vis innlegg
Har du enda ikke mottat kg din?


Har du enda ikke mottat KG din?
Vis hele sitatet...

Ser du ikke at det er forskjellige brukere?
Ikke mottatt ennå......
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enda ingen som har mottatt noe?
Anonym bruker
"Sugen Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min ene brev pakke ble stoppet av toll og krever nå dokumentasjon... Det tok nesten 3uker fra den kom til norge til den ble oppdatert første gang
Mottok pakken min fra USA i dag. 6 uker forsinket.
Anonym bruker
"Full Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ikke mottatt noe her enda nei
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Niks
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en stygg mistanke om at de har tatt en del pakker i det siste, nå har jeg ventet i over 1 måned. Rart at samtlige her ikke har fått pakken sin. Skal teste og sende lovlig brevpost uten avsender til en venn, så får vi se om det går like tregt eller ikke.

Nå har jo ting roet seg også mtp corona, så mulig politiet tar flere razziaer enn før.
Venter på vanlig kinapost. En måned på havet nå.
VGtv har en sak om narkotika som blir stoppet i posten.
https://www.vgtv.no/video/196623/dop...k-er-desperate
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tviler på at pakken min kommer, skal vist drive med exitscam han jeg handla av, ifølge dnmo
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var samme med meg. Var ikke sendt i utgangspunktet. Jaja.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvem vendor var dette snakk om? Forbokstav.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spørs om dnets gulldager er over for denne gang da. Bedre at det handles dårlige druger åpent på gata tenker de vel. Folk finner en vei uansett hvor mye de kriger mot dette..
Vis hele sitatet...
Tviler. Har ikke mistet en eneste pakke, å har bestilt minst 30 i år kanskje. Lå nok på rundt 100 i fjord. Nei jeg overdriver ikke, men jeg er dum å bestiller mange små bestillinger istedenfor et par store. BÅde dum å redd, så bestiller da jeg er tom, ikke før.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fortsatt ikke fått noe telefon eller noe razzia hjemme. Tror nesten postmannen har tatt den
Vis hele sitatet...
Må bare nevne at jeg har bestilt fra (HEX) #000000-nett før å jeg har faktisk ventet i 1.5 mnd på det lengste, brevet var stemplet da det skulle, ankom over 1 mnd senere, posten er mennesker, mennesker roter, folk skriver feil, ting blir stjælt. Men just to be safe, keep yah house clean


EN nannen ting:

Hva skal til for at NOEN ANDRE enn meg får åpne MIN POST? Politiet kan da vel ikke bare komme inn på et postkontor, åpne brev de TROR inneholder knark pga navn osv?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke mottatt noe her enda nei
Vis hele sitatet...
Vel da mottar du nok ikke noe heller, i det minste ikke noe brev med knark. Men kanskje er du nå på en razzia-liste som snuten tar tak i straks coronakrisen er over? Nå er det gått 2 1/2 måned siden brevet ble sendt så enten er brevet tapt, slik skjer av og til. Eller så er postmannen en luring og snappet forsendelsen. Kan også skje. Eller så ble brevet markert enten via random narkohund markering eller via røntgen og politiet informert.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Poster anonymt så folk ikke skal vite hvem jeg er.

Bestilte på dw juice på tirsdag, mottatt i dag, null stress.

bestilte også juice på dw den 02.05, dog er det noe som skriker scam, så ser nok aldri til den.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ingen som har mottatt noe i posten? Er de så på innenlands post?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
mottatt x3 innlands her.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fått brev i posten 2 ganger siden coronaen kom. Null stress, fremme på 3 dager.
Anonym bruker
"Firkantet Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fått brev i posten 2 ganger siden coronaen kom. Null stress, fremme på 3 dager.
Vis hele sitatet...
Lucky you... Er på dag nr 14 uten at pakke har ankommet, bare litt smånervøs
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
99% postmann eller vendor som aldri har sendt noe.
^ Det tror jeg også.

Jeg brukte ikke dark web, men en i familien som jeg stoler 120% på.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her er litt greier, jeg bestilt fra dw i midt april, av en type, pakka var sent. fjern så greide jeg å sende spenna ut av escrow. I starten mai tenkte jeg at jeg skulle prøve igjen av en annen vendor og alle 3 pakkene har kommet. leste så på det jeg kaller freakdw at flere ikke har mottatt pakker av samme vendor.


Jeg tenker den pakken har aldri blitt sendt og det var innlands.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bestilte et brev med noe «greier» (ikke snakk om mye) fra Bergen forrige tirsdag og brevet har enda ikke kommet til postkassen min i Ålesund. Vil dere tro at brevet har blitt stoppet med tanke på at det nesten har gått en uke? Hilsen nervøs student

Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Få deg skikkelige kontakter.
Mye tull og bløffing ute og går
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Firkantet Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Istedenfor å lage ny tråd så spør jeg her.

Har bestilt en del pakker ifra darkweb (kun Norge)
Mottatt alle uten om 1 pakke til nå, vendor lover at den er blitt sendt men har ikke sett snurten av den.
Det er nå snart 1 mnd siden.
De skylder på treg post eller at den er blitt stjålet, men etter å ha snakket med posten flere ganger har jeg fått bekreftet at posten går som normalt.

Spørsmål 1.
Kanskje umulig å svare på, men hvor stor er sjansen for at den bare er blitt borte eller stjålet av en ansatt på posten?

Fikk nylig en lovlig pakke, den var pakket inn på samme måte som mye av pakkene jeg har fått på DW, poststempel viste 2 dager.

Spørsmål 2.
Hadde pakken som ble borte blitt tatt i kontroll eller stikkprøve så ville vel den lovlige pakken jeg fikk ha brukt lenger tid?

Har bestilt en del pakker til i ettertid av den pakken som jeg venter den nærmeste uken, men har litt smånoia så hadde satt pris på om noen kanskje kunne svare og roe ned noia'en litt
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå er jo mye av posten forsinket pga coronatiltak også, det er nok ikke noe grunn til å noie på et par ekstra dager, vil tro det går fint de fleste tilfeller
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Istedenfor å lage ny tråd så spør jeg her.

Har bestilt en del pakker ifra darkweb (kun Norge)
Mottatt alle uten om 1 pakke til nå, vendor lover at den er blitt sendt men har ikke sett snurten av den.
Det er nå snart 1 mnd siden.
De skylder på treg post eller at den er blitt stjålet, men etter å ha snakket med posten flere ganger har jeg fått bekreftet at posten går som normalt.

Spørsmål 1.
Kanskje umulig å svare på, men hvor stor er sjansen for at den bare er blitt borte eller stjålet av en ansatt på posten?

Fikk nylig en lovlig pakke, den var pakket inn på samme måte som mye av pakkene jeg har fått på DW, poststempel viste 2 dager.

Spørsmål 2.
Hadde pakken som ble borte blitt tatt i kontroll eller stikkprøve så ville vel den lovlige pakken jeg fikk ha brukt lenger tid?

Har bestilt en del pakker til i ettertid av den pakken som jeg venter den nærmeste uken, men har litt smånoia så hadde satt pris på om noen kanskje kunne svare og roe ned noia'en litt
Vis hele sitatet...
Vis det er en av de top 2 kjente så kan det ta lang tid.. de pleier og si at pakken er sendt men så er lageret dems tomt og de sender ikke da før de får in restock. Pakker tar aldri mer en 1-5dager innlands. Vendo skylder på blabla fordi dem ikke vil miste kunder ved og si at lageret er tomt .så de sender når de har fåt in varer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange virkedager gikk det før dere fikk brevet?

Jeg venter ett brev som ble sendt fra Oslo og helt nord i landet. Har nå gått 10 hele virkedager, enda ikke noe.