Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1921
Hei, har henda mine på en grammer med god coke og to blottere med lsd.
Det jeg lurer på er hvordan blir trippen når man blander? (Har bønne og benzo også)
Har god erfaring på egentlig alt men usikker med blanding

Noen som har erfaring med og blande de to?
Har ikke testet. Men høres ut som bortkastet
Hva skal coken være godt for tenker du?
Sitat av Mandodiao Vis innlegg
Har ikke testet. Men høres ut som bortkastet
Hva skal coken være godt for tenker du?
Vis hele sitatet...
Liten småfeiring for at jeg har fått jobb så tenkte litt på en god rus.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gratulerer med jobb! Personlig hadde jeg enten tatt enten eller for å feire, så har du det andre til senere.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det kan bli støgt
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vasokonstriksjonen og blodtrykket av å kombinere stoffene kan være skadelig. Jeg ville ikke gjort det.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Det kan bli støgt
Vis hele sitatet...
Hva mener du med støgt? Farlig? Har du erfaring med og prøve det?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke hva slags negative helse effekter det kan ha å blande de to. Men jeg opplevde at coken "druknet" ble liksom borte når lsd n kicka
kos deg.

generelt de eneste stimulantene som funker i kombo med tripping er allerede psykedelika, som f eks 2c-b, mdma, meskalin osv.
å blande "rene" stims som cola el amf med tripping er å be om en dårlig opplevelse imo.
Hva vil du merke mest? Anbefaler akkurat de to hver for seg
Anonym bruker
"Troende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har erfaring med den blandingen. Kokainet smalt hardere enn forventet og jeg fikk den ubehagelige overamped følelsen. Etter det hadde gått 20 min ish så begynte jeg bare å føle meg god og colafjern mens jeg var tura. Jeg anbefaler deg ikke å kombinere disse to. Men om du gjør det, ikke ta så mye cola som du pleier.
Tripraport:
beklager om jeg har skrevet litt småfeil da jeg er ganske fin i formen.

Jeg har tatt 2 blottere med lsd og 0.7 med sopp. (er usikker på hvilken sopp det var det jeg bare veide det opp og spiste) tatt ish et halt gram+- med coken.

Ser masse visuals enda og føler alt av glede og pratsom, sikker pga kolaen. Har vært i 2-3 timer kanskje og bare nytt naturen og alt annet. Nå som jeg endelig ligger i senga og bare er ute etter og se noe på netflix med dama og ha en relaxed som mulig følelse
Hva tenker du at kokain skal bidra med her? Virker for meg som en litt dårlig kombo. Kan ikke se de i god symbiose.
Sitat av Jegermannen Vis innlegg
Hva tenker du at kokain skal bidra med her? Virker for meg som en litt dårlig kombo. Kan ikke se de i god symbiose.
Vis hele sitatet...
Kan si for meg selv at det er en fin kombo (vet alle reagerer forskjellig)
Vet egentlig ikke hva coken hadde og bidra med, men det hjalp ihvertfall mot småangst. Følte det måttes prøves for første gang.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Hva mener du med støgt? Farlig? Har du erfaring med og prøve det?
Vis hele sitatet...
Hjertebanken på cola, og paranoiaen, kan sette deg opp for et personlig helvete.
Sist endret av meaculpaUIO; 7. februar 2020 kl. 13:01.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hjertebanken på cola, og paranoiaen, kan sette deg opp for et personlig helvete.
Vis hele sitatet...
Kan underskrive på dette.