Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2871
Hei!

Noen som vet om man får noe rus på disse (og om de eventuelt kan kombineres)? Isåfall, hvor høy dose (er ikke så vant med å ta hverken av de)?

Noe av det som er mulig å røykes? Mulig å blande det inn med brunt eller bare varme pilla over sølv-folie og inhalere røyken sånn?


På forhånd takk,
«FølerMegBedre».
Sist endret av FølerMegBedre; 7. januar 2019 kl. 23:08.
Paralgin Forte og Tramadol gir garantert rus ved store nok doser. Blir selv ganske sigen av bare et par Tramadol eller tre-fire Paralgin Forte. Wellbutrin er i følge et raskt Google-søk antidepressiva, og jeg ville latt de ligge om du er ute etter rus. Aner ikke om noe av dette kan røykes, men de er lagd for oralt inntak, så hvorfor ikke bare svelge de?
Uansett hva og hvor mye du velger å innta, så vær jævla sikker på at du ikke tar for mye. Opiater er skumle greier ved store doser. Anbefaler også for levra di sin del at du ekstraherer ut paracetamolen fra Paralginene om du skal ta mange. Du finner gode guider her på forumet om du bruker søkefunksjonen.
Ta 4 paralgin forte, du. Tramadol er noe "hardere" og det oppnås rus allerede ved 50-100mg. Og tar man 400mg eller mer, er det stor risiko for krampeanfall. Det får du ikke om du tar paralgin.

Syns også at Paralgin gir en bedre rus. Og 4 stykker var min startdose for å føle noe rusmessig (kjentes veldig godt, faktisk).
Legg fra deg tanken om å røyke noe av dette.
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Og 4 stykker var min startdose for å føle noe rusmessig (kjentes veldig godt, faktisk).
Vis hele sitatet...
Min første gang ble jeg godt påvirket av bare én. Nå er jeg en ganske liten fyr, så det kan jo være en årsak.
Jeg vil uansett heller anbefale å ta én og én første gang man prøver slike medisiner. Vent til du kjenner noe, og heller ta en til da om du ønsker mer effekt.
Selv om det tvilsomt er farlig å ta fire Paralgin i en smell, så er det vesentlig tryggere å ta de med litt mellomrom.
Og pass selvfølgleig på mengden paracetamol du får i deg.
Du bør IKKE røyke piller, da vil du med stor sannsynlighet ikke få særlig ruseffekt og du vil med like stor sannsynlighet påføre lungene dine enorme påkjenninger.
Røyke piller høres utrolig lite lurt ut!
Paralgin forte og tramadol har jeg fått utskrevet ved flere anledninger grunnet beinbrudd og lignende. De preparatene kan åpenbart gi en viss form for rus om du ikke hører på legen - altså tar mer en hva det står.
Lykke til!
Bare husk at paralgin forte inneholder paracetamol som ikke er bra for levera, så anbefale deg å ikke misbruke de pillene over lengere tid.

Tramadol er ren kodein men mye sterkere, spesielt om du blander det med paracet!
Sitat av KaiN Vis innlegg
Tramadol er ren kodein men mye sterkere, spesielt om du blander det med paracet!
Vis hele sitatet...
Tramadol er ikke ren kodein.
Det at denne tråden har gått klar av noen gode kommentarer skjønner jeg ikke,for her ligner freakforum på hjemmet\allers forum

Kain din påstand om at Tramadol er ren kodein er jo helt hinnsides all fornuft, håper du hadde inntatt bakevarer med gammel gjær før du påstår noe sånt. Og resten av gjengen her som snakker om farene og rusen på 50-100 mg tramadol som er hardere en kodein
Bør heller ikke bli forbigått i stillhet trådstarters geniale forslag om å folie røyke pf`r og noen trammere. Hadde sikkert blitt ett hinnsides hostekick og blårøyk om det hadde blitt prøvd ut, hvis han skal røyke sånt foreslår jeg å lage seg ei bøtte så han får et skikkelig magedrag av de kjempeskumle opiatene han har fått tak i.... Så nevner jo geniale Kain her at man kan blande Tramadol med Paracet for at måneskinnet virkelig skal trø til på høylys dag, og som kjent hvis en god knarker koker opp en paracet eller to i pumpa når han skal mixxe seg en stjernesmell med tramadol må han ikke glemme å ekstrahere kodeinet først det gjør man med å bruke et donaldblad som filter for det er nemmelig ikke bare bare å dundre ei kremsprøyte med kodein tramadol blandet med paracet direkte opp i toeren som jo må være å beste måte å nyte denne cocktailen på....

Hadde dette vært 1.4 så kanskje dette kunne passert , Men det er jo mulig at hvis man nyter såpass kraftige saker som dette på sølvpapiret så tror man det er aprilsnarr allerede....

For ordens skyld, joda vær litt forsiktig med å spise mer en 10 pf`r av gangen da er du tross alt ute på sykkelstien med tanke på paracet innholdet her, og man bør heller ikke med mindre man fyller badekaret med skittentøy og tenker at en skal få et epeleptisk krampeanfall bevege seg over 500 mg Tramadol heller, med mindre man har noe å bruke som beroligende.

Alt i alt så tror jeg faktisk vedkommende her har havna i den berømte styrkedrikk gryta til Obelix og ikke nødvendigvis trenger å ruse seg noe særlig mer, og at det muligens er verd å heller prøve avrusning.....
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Start ROLIG med tramadol. Er noen som får krampeanfall av kun 100-200mg. Personlig har jeg tatt 600mg uten og få noe krampeanfall men anbefaler IKKE og gå over 400mg på 24 timer. Start med 50mg, så ta 50 til etter 30min-60min repeat til du er på 200mg. Merker du ikke noe da så tror jeg ikke du er en av de som får rus av tramadol, er noen som får SYYYKT kraftig rus av tramadol, mens andre merker NADA. Er et rart rusmiddel.

120mg kodein (parlagin forte) gir meg rus når jeg har lav opiat toleranse.
Skal du ta mer enn 4000mg paracet innen 24 timer ANBEFALES det og ta en CWE (cold water extraction).

Wellbutrin kan jeg ikke snakke om for aldri prøvd det før, men er en som sa det var antidepressiva, så det burde du da IKKE mikse med tramadol. Er veldig mye som ikke burde mikses med tramadol, tramadol går på både opiat reseptorene og SNRI reseptorene så kan ikke taas med for eks speed, mdma, antidepressiva og mer.

Enjoy og google før du mikser