Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 666
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Abstinens på korttidsvirkende morfin - typ oxynorm

Blir det gradvis bedre etter dag 1, dag 2, dag 3 osv?

Eller er det nok så likt dag 1-3?

Hilsen en freak som har driti På draget..

Ingen tilgang på hverken A,B eller C preps så her er det bare å bite tenna sammen.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge har du vært på?
Dag 3 pleier det å toppe seg før det dabber av. Psykisk må du regne med det tar litt lenger tid. Deppa, småangst og sånn. Jeg hadde en tendens til å begynne å grine helt plutselig da jeg gikk av heroin sist. Det går bedre og bedre, bare hold ut. Og ta lærdom av det
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har brukt ca 30-40 mg i 3 mnd.
Kutt dem it mens "leken er god" for å si d slik..abstinenser er så individuelt at..jeg har brukt ca40 mn dagli i noen ÅR!! Måtte bråslutte en gang..var høvelig jævlig i 3-4dager,men vil ikke si det toppet seg for min del..ble bedre -mye bedre- etter 4-5 dager,men lå utmattet på sofaen i 3uker etter..bynte så igjen på oxy...:/ (pga smerter) igjen på nå langsom nedtrapping å det er faen så kjipt at....HOLD UT KOMPIS! Å hold deg clean for slikt,om du ikke plages med smerter!!