Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1242
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått sobril 15 mg av legen. Noen som vet hvor mange mg diazepam det tilsvarer?
Mener det tilsvarer ca 5. Du har iallfall lov å ha en døgndose på 10mg diazepam og allikavell få kjøre bil, tilsvarende på sobril er 30. Så må anta at diazepam er ca 3 ganger sterkere.
Anonym bruker
"Slank Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen som i det hele tatt opplever rus av sobril? Min erfaring er å bare sovne om jeg tar fler men kanskje det er et gyldent vindu man må dosere for rus? Eller er ikke rus oppnåelig på sobril uansett?
Jeg blanda det med pils engang og husker ikke stort. Da hadde jeg ikke toleranse og husker ikke styrken på sobrilen.
Anonym bruker
"Slank Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg blanda det med pils engang og husker ikke stort. Da hadde jeg ikke toleranse og husker ikke styrken på sobrilen.
Vis hele sitatet...
Ja har prøvd det med pils og blacker fortere men merka ikke noe rus, eufori eller unormal oppførsel. Ble kanskje litt fortere full fordi angsten forsvant men trodde folk rusa seg på sobril for godfeeling men jeg har ikke klart å finne den. Sovna bare..
Jeg ble bare skikkelig fjern å sløv. Blanda vell med 4 halvlitere.
Den fungerer bra for det den er ment å fungere for. Angst og uro.

15mg sobril tar angsten like bra som 10mg diazepam, men hvis du skal bruke det som rus så må du opp i større doser. 50mg+
Synes 10mg diazepam er bedre enn 15mg sobril men det er meg :P
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor lang tid tar det fra inntak til sobril skam ha effekt? Fant ikke svar på felleskatalogen
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2 timer etter inntak kan du regne med å ha oppnådd effekt
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
2 timer var lenge! Syns jeg merker noe effekt nå en halvtime etter inntak . Placebo kanskje.?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
2 timer var lenge! Syns jeg merker noe effekt nå en halvtime etter inntak . Placebo kanskje.?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg merker det gått etter 30minutt

Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Synes 10mg diazepam er bedre enn 15mg sobril men det er meg :P
Vis hele sitatet...
Ja, folk er forskjellige. Jeg synes faktisk at sobril funker bedre en diazepam.

Nå skal det sies att jeg også tar 18mg subutex i døgnet og att det er mulig att texen krasjer bedre med sobril en vivalen
Sist endret av Alf; 6. oktober 2020 kl. 01:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner vival etter omtrent et kvarter på tom mage, mens sobril tar en time. Og slutter brått å virke etter omtrent åtte timer, mens førstnevnte kjennes i omtrent 36 timer ved inntak av alt over 5 mg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner vival etter omtrent et kvarter på tom mage, mens sobril tar en time. Og slutter brått å virke etter omtrent åtte timer, mens førstnevnte kjennes i omtrent 36 timer ved inntak av alt over 5 mg.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer nåkk bra siden vival har halveringstid på 20-50 timer
Sitat av Alf Vis innlegg
Dette stemmer nåkk bra siden vival har halveringstid på 20-50 timer
Vis hele sitatet...
20-50t er det virkelig? Jeg merker så si ingen effekt 3-4 timer etter inntak og absolutt ingenting etter 6-7.
Sobril er et av de dårligste benzoene. Etter min mening.
Anonym bruker
"Slank Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lang tid tar det fra inntak til sobril skam ha effekt? Fant ikke svar på felleskatalogen
Vis hele sitatet...
Det skal være full virkning innen to timer. Jeg merker virkningen smyge på etter en halvtime ca og etter 2-3 timer er jeg bekymringsløs med full virkning