Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2788
Fått fatt på en eske med 200mg depot kapsler tramadol. Hvilke doser anbefales for best mulig rus? Evt knusing snorting og slik?
Vær for guds skyld forsiktig.
Om du ikke daglig inntar opiater, vil jeg tro 200mg vil fungere fjell.
Prøv deg forsiktig fram med doseringen.

Det fungerer helt sikkert å snorte, men min erfaring med opiater er at de fungerer definitivt best ved å svelge det.
Sist endret av Themosthigh; 29. januar 2020 kl. 01:38. Grunn: skriveleif
Tatt 350mg men tatt 200 flere ganger før, føler meg fin bare dødstrøtt. Men fikk mer eufori av 200mg i går enn 350 i dag

Faktisk helt skam ruset/trøtt men mangler euforien jeg fikk i går :s
Sist endret av Angstmann11; 29. januar 2020 kl. 01:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da ble det sikkert litt for mye, er en fin linje mellom euforisk og heroin-knekk i knærne :haha:
Ok, det er ingen fare her? 93kg tatt noe før. Føler meg grei bortsett fra dødstrøtt å litt angst for overdose^^

Og ja er heroinknekk til tusen men lite eufori
Sist endret av Angstmann11; 29. januar 2020 kl. 01:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror ikke du skal bekymre deg, tviler på at du hadde klart å sitte der å skrive om så var tilfelle.
Men det er bra å ha respekt for opiater, de kan virkelig rævkjøre deg om man blir uforsiktig.
Takk for beroligende, sliter med å holde øynene åpne. Bare sinnsykt trøtt kunne sovnet ståeende men er ikke noe dårlig ellers
Men da tror jeg du har fått svar på det første spm ditt om dosering osv.
200 = eufori
350 = Helt kjøttis

Du blir nok å sove som en stein!
Haha ja du sier nok noe der kompis, går faktisk litt over til godfølelse nå men er alikavell litt i meste laget klarer nesten ikke gå
Anonym bruker
"Lysten Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen ganger får jeg kraftig eufori av tramadol, andre ganger ikke. Vanskelig å si hvorfor.
Regner med at du har 200mg piller og ikke kapsler. Du kan fint knuse disse og putte det i kapsler, da får du hele effekten på en gang, og det kan vare i inntil 6 timer, så jeg ville gått for knusing hvis det er for å ruse seg.
200-300mg i én dose er ikke noe problem, spesielt med din vekt, men det anbefales ikke å gå over 400mg i døgnet.
Ta vare på deg selv, ikke knask mere i kveld"
Jeg kan også nevne at det går latterlig fort å bli hekta på både rusen, å opiatene, snakker av egenerfaring.
Alt med måte !
Takk, ja selvfølgelig ikke kapsler men tabletter set skrivefeil

Sorry*

Ta vare på deg selv du også themo! Ha en fin natt. Blir ingenting mer i natt har dobbeltsyn må ha et øye igjen for å klare å lese det som står på freak

Kan jeg forvente å være litt «god» utpå dagen i morgen også? Ser di skal ha nokså lang halveringstid

Andre tips om doseringer erfaringer og sånn? Har aldri noe snop så vil få best mulig effekt utav det
Sist endret av Angstmann11; 29. januar 2020 kl. 12:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir jæævla dårlig sagen derpå av de depot-trammisene
Brukte Nobligan Retard 200 mg depotkapsler en kort periode.Gikk og sjanglet rundt i kåken.Byttet fort tilbake til PF,da jeg ble tungpustet av Nobligan og måtte bøye meg frem når jeg skulle slå lens.Dessuten var de veldig dyre.Lenge siden nå,så det hadde vært artig å testet de igjen.Liten vits i å spørre legen.Må vel bryte en arm først.
Sist endret av Chip Charley; 30. januar 2020 kl. 22:03.