Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1503
Jeg er klar over at Tramadol ikke skal blandes med stimulanter. Men jeg undrer på:

Hvis jeg i teorien tar 100-150mg Tramadol og 70mg Elvanse (Lisdeksamfetamin) SAMMEN med f.eks 10mg Valium og 2mg Rivotril.

Benzodiazepinene med sine muskelavslappende effekter og sin økende effekt på krampeterskelen - vil det ikke gjøre kombinasjonen forholdsvis trygg?
Det er jo tross alt ganske lite amfetamin og Tramadol.

Jeg bare lurer og vil høre noen innspill på dette da jeg er med en kamerat som jeg diskuterer dette her med. Tror han pønsker på å mixe litt
Sist endret av krystallkongen; 18. desember 2019 kl. 18:07.
Bare å fyre løs, tror ikke det skal gjøre noe forskjell :P
Oppdater gjerne hvordan formen blir da jeg ikke får noe effekt av tramadol i det hele tatt, fikk bare epilepsi-anfall etter 900mg.
Sitat av carttown Vis innlegg
fikk bare epilepsi-anfall etter 900mg.
Vis hele sitatet...
Syns du det er rart?
Grensen for hvor det begynner å bli farlig er jo 400mg, så der burde du nok tenkt deg litt om, haha
Bra du ikke fikk varige mén!

Du tok ikke noe benzo ved siden av?

Kompisen min var i humør for å dele. Har selv fått i meg 150mg Tramadol, 70mg kapsel med Elvanse og to Rivotril. Ruger på en femmer med hasj også..
Sprekker visst i kveld, men det får holde for en god
stund..

Formen er magisk

Oppdaterer:

Formen blir bedre og bedre, jeg røyker oppå og har tatt 5mg Diazepam også.

Speeden gjør meg skarp, men jeg er allikevel ganske loka på en veldig komfortabel måte!

Skal si fra om jeg får seizure, men jeg tviler - tar det helt lugnt.

Oppdatering: Da ble det så klart kjøpt makka. Er et veldig godt eksempel på hvordan piller ødelegger dømmekraften totalt. Er egentlig helt i mot stimulanter og hypokonder på hjertefronten.
Har heldigvis bare nok til i kveld.

Formen er litt ødelagt på grunn av dårlig samvittighet og skam som følge av at jeg ruser meg. Allikevel er det, i øyeblikket, så utrolig verdt det.
Sist endret av krystallkongen; 18. desember 2019 kl. 22:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
tryggere vil jeg tørre påstå, men ikke trygg.
har du ikke toleranse på benzo/gaba og ikke tar mer tram el antidepressiva så regner jeg med du er trygg mtp inntak av mer amf osv tho.
Tok litt mer benzo enn jeg ellers ville gjort. Er egentlig en diazepamdude, men i dag ble det rivo for å øke krampeterskelen

Er trygg på amf, og har kun dosert 70mg Elvanse og kanskje 150mg god amfetamin.

Er på rivo nr 5 nå, så kramper jeg jeg ikke bekymret for! Koser meg serier med dama, og hvis noe går galt regner jeg med at det blir oppdaget kjapt! Selv om det er en drittsekk risiko å ta på andres vegne.

Føler meg nå utrolig bra. Amfetaminen og Tramadol gir meg lykkefølelse uten like, Klonazepamen roer meg ned så jeg kan nyte fokuset jeg får og hasjen gjør alt ekstra magisk!

Anbefales ikke, men anbefales Vi er vel opptatt av skadereduksjob, så anbefales ikke!

Merker at det blir mye smilefjes og emojis, men det er pga formen. Er ikke så femi til vanlig
Sist endret av krystallkongen; 19. desember 2019 kl. 00:54.
Lav dose så ikke noe problemer med kramper og sånn. Er heller serotonerg syndrom en skal passe seg for når man blander tramadol med stimulanter pga SNRI effekten. Men uansett lav dose tramadol, gjort det mange ganger. Men også gjort det feil mange ganger, det er ubehagelig.
Gikk så bra det kunne gått.
Sovnet i 3tiden, på under et kvarter

Tabu kombinasjon, men faen så bra den føles.