Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2656
Hei, er det noen her som har erfaring med jernbaneskolen? Jeg ser de krever 220 årstimer matte og 140 årstimer fysikk. Da vil det sånn jeg forstår det være nok med p-matte og fysikk 1 fra VGS?
Jeg lurer også på hvor vanskelig utdannelsen er, spesielt dersom en ikke er så fryktelig god i matte og fysikk.
Folk lurer alltid på hvor vanskelig utdannelsen er, ikke hvor vanskelig selve jobben er.
Om du ikke er så god i noe som kreves i en jobb så er det kanskje ikke så lurt å gå for den jobben.

Det er forresten mange tråder om dette på nettet om du googler litt.
Hva skal du utdanne deg til? Det er flere utdannelser / kurs på jernbaneskolen. Mtp fysikk og matte kan det se ut som du tenker på Fører?
Generelt tips om du skal begynne på nevnt skole. De tester hyppig for narkotika
Begynner her veldig snart.. Litt usikker ang dette med matte å fysikk, da jeg har fagbrev å kommet inn pga dette! Helsesjekk osv er relativt vanskelig å bestå.. Var 500søkere å 80stk som faktisk kom inn på.
"Lokomotivførerstudiet" nå i år...

Som det sies over meg, så er det narkotester på sjekken, å vil nok bli sjekket jevnlig både i skoletid å arbeid...