Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2783
Hei, jeg gikk til innkjøp av 5g tørket flein i går. Har tenkt til å ta dette i morgen, jeg har tidligere erfaring med LSD og MDMA.
Planen er enten å ta dette med en god venn, eller å ta det første gang for meg selv.
Vennen min har prøvd dette tidligere, så han er erfaren men hvordan rusen er.
Hva anbefaler dere, jeg er en mentalt sterk person, så det å trippe for meg selv kommer ikke til å bli et problem. Da jeg endte opp med å passe på en som badtrippet i mange timer mens jeg selv trippet. Og jeg er i en veldig positiv plass i livet.

Men det er mye jeg selv vil utforske, mange tanker jeg føler jeg ikke kommer til å treffe om vi er 2. Men så er det jo noe med å ha en venn der, som muligens kan gjøre opplevelsen mye bedre.

Og hvor mye anbefaler dere meg å spise? veier 65kg og er 180høy..
Den beste planen er å ikke ha noen plan, bare ta det som det kommer. Finnes vel ingen kalkulator på hvilken dose på passer hver enkelt. Og hva legger du i "mentalt sterk person"? Og hvordan vet du på forhånd at det å trippe ikke blir noe problem når du aldri har hatt en bad-trip før?
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Hvis du har tilgang på å være utendørs i en fin skog isolert fra folk på dagtid når det er lyst, vil dette gi deg god spirituell opplevelse Kle deg godt hvis du skal være ute noen timer, det er trossalt november.

Du kan jo være innendørs, men da kan du bli for opphengt i våres materialistiske verden. Men det kan også være gøy hjemme hvor du har tilgang til musikk og andre rare morsomme ting. Skogen og naturen et godt sted å koble av og føle seg virkelig tilstede i øyeblikket. Spørs hvor du bor, kanskje du kan kombinere naturen med hjemmet?

Selvom du har med kompis kan du også gi beskjed på forhånd at du kommer til å ville ha litt alenetid og ikke være oppå hverandre hele tiden. Det er hva du gjør det til egentlig.

Hvis du leser "Den store fleinsopptråden" så vil nok 2 gr tørket gi deg en middels kraftig tur. Jeg spiste 1 gr tørket forrige helg i skogen og fikk en grei tur, men følte at jeg heller ville spist mer.

Kos deg!
Sitat av Ambryo Vis innlegg
Den beste planen er å ikke ha noen plan, bare ta det som det kommer. Finnes vel ingen kalkulator på hvilken dose på passer hver enkelt. Og hva legger du i "mentalt sterk person"? Og hvordan vet du på forhånd at det å trippe ikke blir noe problem når du aldri har hatt en bad-trip før?
Vis hele sitatet...
jeg vil planlegge, lage en lite setting ut av det. Sist jeg tok LSD var det ganske på sparket.
det jeg legger i en mentalt sterk person, er det at jeg klarer veldig godt å styre mine egne følelser, jeg kan switche over fra å være lei meg til å være lykkelig på noen sekunder.
Det er sikkert mange der ute som har det som meg, og for de som ikke har det sånn er det litt vanskelig å forstå.
Jeg kan ikke si på forhånd at jeg klarer å takle en bad tripp med glans, men det at jeg føler meg så klar i hodet som jeg gjør. Gjør det enklere for meg å ikke havne i en bad tripp. (tror jeg selv.)

Sitat av Chromatics Vis innlegg
Hvis du har tilgang på å være utendørs i en fin skog isolert fra folk på dagtid når det er lyst, vil dette gi deg god spirituell opplevelse Kle deg godt hvis du skal være ute noen timer, det er trossalt november.

Du kan jo være innendørs, men da kan du bli for opphengt i våres materialistiske verden. Men det kan også være gøy hjemme hvor du har tilgang til musikk og andre rare morsomme ting. Skogen og naturen et godt sted å koble av og føle seg virkelig tilstede i øyeblikket. Spørs hvor du bor, kanskje du kan kombinere naturen med hjemmet?

Selvom du har med kompis kan du også gi beskjed på forhånd at du kommer til å ville ha litt alenetid og ikke være oppå hverandre hele tiden. Det er hva du gjør det til egentlig.

Hvis du leser "Den store fleinsopptråden" så vil nok 2 gr tørket gi deg en middels kraftig tur. Jeg spiste 1 gr tørket forrige helg i skogen og fikk en grei tur, men følte at jeg heller ville spist mer.

Kos deg!
Vis hele sitatet...
Takk for svar
Jeg er så heldig at jeg har skogen rett utenfor ytterdøren!
Jeg er ikke helt sikker på om jeg føler for å ta det på dagtid, eller på ettermiddagen da det begynner å bli mørkt. Dette er da for å kunne sove ut igjennom natten.
Har veldig lyst til å sitte inne, snakke, høre musikk, kanskje se en film, bare kose meg maks de timene!

Men du sier noe smart i at jeg og kompisen får gjort en sånn avtale, har også en femmer med hasj for nedturen Og hasj er alltid koselig å dele med venner så!
Jeg tenker en fordeling på 2,5g vær ?
Sist endret av Mr.Oxford; 4. november 2016 kl. 12:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
At du har skogen rett utenfor døren er helt konge faktisk! Med dagtid tenker jeg mer på farger og kule lys man kan oppleve. Legg deg tidlig dagen før turen så har du dagtidsturing tilgjengelig, det synes jeg er best. Gå gjerne litt inn og ut av huset, man kan bli ganske rastløs på flein også. Snakk om turen når dere begynner å lande og gi hverandre tanker om opplevelsen. Frukt med mye vann i seg er veldig godt når trippen roer seg.
2,5 gr er greit kraftig hvis du har prøvd LSD og emma før, så det burde gå. Ønsker deg en god tur!
Sist endret av Chromatics; 4. november 2016 kl. 13:00.
Sitat av Chromatics Vis innlegg
At du har skogen rett utenfor døren er helt konge faktisk! Med dagtid tenker jeg mer på farger og kule lys man kan oppleve. Legg deg tidlig dagen før turen så har du dagtidsturing tilgjengelig, det synes jeg er best. Gå gjerne litt inn og ut av huset, man kan bli ganske rastløs på flein også. Snakk om turen når dere begynner å lande og gi hverandre tanker om opplevelsen. Frukt med mye vann i seg er veldig godt når trippen roer seg.
2,5 gr er greit kraftig hvis du har prøvd LSD og emma før, så det burde gå. Ønsker deg en god tur!
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg heller skal prøve å få det til på dagtid! Mye mer oppleve..
Skal ta i mot rådene din! så kommer det nok en liten oppdatering etter helgen!
Takk for det!
Sist endret av Mr.Oxford; 4. november 2016 kl. 13:04.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Ambryo Vis innlegg
Den beste planen er å ikke ha noen plan, bare ta det som det kommer.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hva du mener at alt for nøye planlegging kan være kjedelig, men man bør ikke hoppe rett ut i tripping uten NOE som helst plan.
Man bør i det minste sørge for at man ikke blir forstyrret av utenforstående, eventuelt ha en backup plan om det skulle bli for mye på en gang.
Folk er forskjellige, og jeg har sett slike impulsturer gå veldig dårlig.

Sitat av Ambryo Vis innlegg
Finnes vel ingen kalkulator på hvilken dose på passer hver enkelt.
Vis hele sitatet...
Det finnes faktisk
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg skjønner hva du mener at alt for nøye planlegging kan være kjedelig, men man bør ikke hoppe rett ut i tripping uten NOE som helst plan.
Man bør i det minste sørge for at man ikke blir forstyrret av utenforstående, eventuelt ha en backup plan om det skulle bli for mye på en gang.
Folk er forskjellige, og jeg har sett slike impulsturer gå veldig dårlig.



Det finnes faktisk
Vis hele sitatet...
Når jeg sier planlegging er det snakk om hvor vi skal være, når vi skal ta det osv osv. Ikke hva vi skal gjøre..
Takk for link!
Jeg tror 4g tørket flein kan bli litt mye. Du sier selv at du har erfaring fra andre stoffer, du kunne jo startet å spise 2,5g? Og om du kjenner at du trenger litt mer så kan du hive nedpå resten? Om det er mye du vil utforske selv så kunne du jo spurt han kameraten din om han kan være i samme hus som deg mens du tripper, og om du vil være litt alene kan du gå inn på soveværelset ditt og skru av lysene og ta på litt musikk. Jeg tror du vil bli ganske mye mer dratt inn i trippen om du gjør det, så har du i tillegg kompisen din som kan hjelpe deg om det er noe du lurer på eller om du vil ha noen å snakke med. God tur!
En liten oppdatering
Ble så jeg og kompisen min tok 2,5g hver.
Ble en veldig fin tripp, ikke så alt for mye visuals, og det kom veldig i baner
Men en veldig fin tripp, dessverre ikke en god nok tripp til å skrive en rapport på dessverre.