Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1223
Går det ikke litt langt når slikt skjer? De sletter jo faktisk filer en har på egen harddisk? Maken til frekkhet har jeg ikke sett på lenge. Hva mener dere? Er det helt ok i og med at det tross alt er eple kvalitet?
Sist endret av Pope; 5. mai 2016 kl. 21:25.
Haha, enda en grunn til å ikke like eller bruke apple produkter, dette er ikke greit på så mange nivåer at jeg blir kvalm
Har en lignende opplevelse. Kjøpte Johnny Cash barnesang-cd for herrans mange år siden. Da jeg gikk over til digital lagring og avspilling, la jeg alle cd'ne over på mac, og inn i i-tunes. Siste spor på plata ble senere sensurert fra spotify etc. Og ersporløst borte fra min musikk på samtlige enheter. For dere som har hørt den, er det den hvor Cash synger: Firetrucks are red, so are the russians (litt kalde krigen grums)
Sitat av warmkorv Vis innlegg
For dere som har hørt den, er det den hvor Cash synger: Firetrucks are red, so are the russians (litt kalde krigen grums)
Vis hele sitatet...
Sangen du er ute etter er: Johnny Cash - fire engine red 1 og er utgitt første gang på albumet "Children's Album"

men utover dette og on topic igjen, så bør det settes igang en juridisk aksjon mot Apple Inc på grunn av dette
Jeg skjønner ikke spørsmålet... For min del virker det ganske selvsagt at dette er en feil. Enten en bug eller noe en ingeniør / mellomleder har gjort uten at alle har tenkt gjennom hva som skjer. Spesielt siden det ikke skjer alle. Jeg har alle mine mp3er enda, ingenting er slettet.
Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Jeg skjønner ikke spørsmålet... For min del virker det ganske selvsagt at dette er en feil. Enten en bug eller noe en ingeniør / mellomleder har gjort uten at alle har tenkt gjennom hva som skjer. Spesielt siden det ikke skjer alle. Jeg har alle mine mp3er enda, ingenting er slettet.
Vis hele sitatet...
Lenge siden jeg brukte iTunes men så vidt jeg husker så importerer iTunes musikken til sitt eget arkiv om du velger at iTunes skal organisere musikken din. I kombinasjon med iTunes Match så kan jeg se at dette kan skje. Men rart at iTunes bare ser på tittel og ikke gjør noen analyse av selve lydsporet.