Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1839
Hei!

Vi er to stk gutter (19 og 21 år) som skal til stavanger i helgen, og lurer på hvilke uteplasser som er til å anbefale? Og nå som det er Gladmat, er det i det hele tatt mulig å komme inn uten å stå 7,5 time i kø?

Setter pris på alle svar!
Crazy piano var favoritten når jeg var der
Trådstarter
Takker for svar!

Kan også legge til at vi liker høy musikk og fine damer Alle plasser hvor det er liv er bra!
På Crazy piano har de strippestang og ei lettkledd kvinne ; D
Crazy Piano er crazy dårlig også da...


God stemning: Dickens
Rockemusikk: Checkpoint Charlie
Fjortisplass: Gossip
Fitteplass: Hexagon (Tror den er 20 tho)
Fjortisplass 2: Opera (Om det er folk der, er det alltid god stemning, lett å få napp)
Crazy piano er utlendinger som selger div.pulver til blodpris.
Var 30,- inngang mener jeg og huske.

Hexagon og gossip er de beste etter min mening.
Sist endret av Nemoas; 25. juli 2013 kl. 21:33.
Trådstarter
Takker! Er de generelt sett strenge på ID i Stavanger? Tenker på han på 19 år (men ser ut som er 25)
Beverly og 18 år alltid mye folk og god stemning Dickens som også er nevnt er veldig bra
Dickens! Eller Checkpoint Charlie! Ellers vet jeg at fjortisjentene fra folkehøgskolen likte å dra på Crazy Piano og Opera. Uten at jeg noen gang var der og kan si noe om hva slags folk som er der ellers.
Checkpoint Charlie er 20 år 18 års aldersgrense hver dag, utenom fredag og lørdag etter kl 23.00, da er aldersgrensen 20 år.
Trådstarter
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Checkpoint Charlie er 20 år 18 års aldersgrense hver dag, utenom fredag og lørdag etter kl 23.00, da er aldersgrensen 20 år.
Vis hele sitatet...
Går de runder da, etter kl 23? Eller kan vi gå inn der før 23 så blir vi ikke spurt ?

Og har noen et innspill på når vi burde gå på byen? For å unngå mest mulig kø etc, ettersom det er gladmaten
Sist endret av hotline; 26. juli 2013 kl. 00:22.