Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3756
Det var på juleaften. Var meg og 2 andre personer, kalt A og B. Alle tre hadde spiste seg gode og mette og drukket moderate mengder med alkohol. Personen A er er psychonaut av dimensjoner(digger han for det=)) og det var han som hadde N.N. DMT som vi røyka. Fokuset her blir på min opplevelse av hendelsen.

Første gangen jeg prøvde det fikk jeg beskjed om å holde røyken lengst mulig inne før man slepper den ut(den sykkelpumpe-røyklukten) noe jeg ikke klarte.Grunnet luftveisproblemer. Men siden person A er en med et Stort Hjerte lot han meg få prøve det en gang til. Klarte da å overvinne hosten og holdt det inne helt til det måtte ut.. OG Fy f.... når røyken kom ut var det som om stolen jeg satt i plutselig sank ned til jordens mantel. Fikk litt panikk og måte reise meg opp, startet forresten med at jeg sa et ansikt som var svart, skallet og med et rundt skjegg innrammet i en firkantet.Pluss mye lilla og planter og stjerner faktisk? Noen flere som har sett denne karen? Reiste meg så opp av stolen for å gå spy, noe jeg trudde:P.. Fant ut at jeg spydde Lilla spy, men det var ikke lilla spy i det hele tatt. Hadde tatt på det for se på konsistensen(ikke spør meg hvorfor) Følte og at jeg plutselig at jeg satt uten bukse med hodet i ramma og når jeg skulle ta på med buksa så var det en bukse på der alikavel?:P

Etter det går jeg ut til A og B som sitter i stuen, hakke litt fremdeles i synsfeltet men afterglowen hadde begynt å melde sin ankomst. Så vi satt og chilla med spliff og pills etterpå..

Den effekten når jeg slapp ut røyken har sikkert min ankomst til N.N-DMT enda engang
Hørtes vilt ut!

Ville du ha prøvd DMT engang til om du hadde hatt muligheten? Eller var det noe lignende Salvia som man kun får panikk på.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Simonol Vis innlegg
Hørtes vilt ut!

Ville du ha prøvd DMT engang til om du hadde hatt muligheten? Eller var det noe lignende Salvia som man kun får panikk på.
Vis hele sitatet...
hvordan kan du si at man kun får panikk på salvia? er jo som med alle andre psykedelika opp til brukerens omgivelser og mentale tilstand om trippen går til himmel eller helvette.
Oh lord dette holder jeg meg unna
Ketamine er vel det absolutte rusmiddelet?
Check out my new weapon, weapon of choice...
Sitat av Kvastar Vis innlegg
Oh lord dette holder jeg meg unna
Vis hele sitatet...
Så bra at kroppen din metaboliserer DMT så raskt at det ikke har noen vesentlig hallusinogen virkning, da. Med tanke på at det allerede finnes i små mengder i kroppen. Fysj, la oss heller holde oss til stoffet en plante utviklet for å holde ultrafiolett lys unna. Eller for ikke å snakke om kokain og amfetamin.
Sitat av RESpekt Vis innlegg
når røyken kom ut var det som om stolen jeg satt i plutselig sank ned til jordens mantel. Fikk litt panikk og måte reise meg opp, startet forresten med at jeg sa et ansikt som var svart
Vis hele sitatet...
Til neste gang må du ihvertfall huske på å IKKE reise deg opp etter at du har røyka, hvis du gjør det kommer all effekten til å gå rett opp til hjernen. En kompis av meg som hadde røyka weed, tok et svært bongtrekk, reiste seg opp og ble knocka rett ut, han faceplanta rett i stuebordet, og du kan se for deg hvordan det ser ut med et veltet melkeglass over all slags elektronikk, brus over datamaskiner, det så ut som et helvete.

Det er en ganske stor sjanse for å besvime, så jeg fraråder deg å gjøre det!
Sist endret av Tænman; 8. januar 2013 kl. 09:08.
Ikke bare det, men når man røyker DMT skal man generelt bevege seg så lite som mulig. Da jeg røyket med tre kompiser av meg begynte den ene av dem å surre rundt. Han veltet nesten den nye TV-en min, han sparket kompisen min i trynet, han falt på meg (var så griserusa at jeg ikke så ham, engang) og på katten min. Til slutt lå han i spasmer og en tredje kompis som var edru måtte bare slepe ham vekk. Det så ut som om han hadde tatt seg et megatrekk med salvia. Vel, uansett. Poenget mitt er at bevegelse og DMT sjeldent er en god kombinasjon. Hvordan folk i det hele tatt greier å løfte ræva er mystisk for meg. Det kan ikke ha vært mye til trekk.