Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1720
heisann. Går inn i kontrollpanellet, klikker på Norton Ikonet, får så opp "valgene" ja eller nei. Trykker på Ja. Problemet da er at ingenting skjer? what to do??

Btw, skal installere et nytt antivirus program. Og ja, alt av programmer er av. Med mindre det er en jævel av en script kiddie som sitter å følger med:P...

noen kloke hoder som har noen ider til hvordan jeg fjerner Norton?
https://www-secure.symantec.com/nort...=1&lg=en&ct=us

Symantec har et eget verktøy for å fjerne produktene deres.
oki,. takker og forsøker
Det er helt utrolig av norton å påtvinge brukerene egne verktøy for å fjerne deres produkter.
Hadde samme problem på en maskin for en liten stund siden.
Takker Mr. Nichotin. endelig fikk jeg fjerna shiten. Men en utrolig tungvint måte å avinstallere et program på må jeg si:P.

Og var det ikke noe "breach" i databasene til symantec for en stund siden også?
Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Det er helt utrolig av norton å påtvinge brukerene egne verktøy for å fjerne deres produkter.
Hadde samme problem på en maskin for en liten stund siden.
Vis hele sitatet...
Problemet var en stund at det fantes/finnes virus som fjernet antivirus, og da lagde Norton seg uavinstallerbar, med det problemet at man (som regel) ikke kan fjerne det uten et annet verktøy. I de tilfellene man klarer å fjerne det uten verktøyet, så ligger det igjen massevis av rester i systemet.
Ok, så de lagde verktøyet for å gjøre jobben lettere.:P
MasterCorruptor: De aller fleste produsenter av antivirus har jo lignende verktøy for fjerning av sine antivirusløsninger, dette gjelder ikke bare symantec.
Sist endret av n00man; 28. september 2012 kl. 08:39.